nowy1989

Informacje na temat ciągników renault

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
grego    385

Witam kilka pytań chodzi mi o moc ciągników np. 120.54 ile ma KM 110 czy 120? Ja kiedyś słyszałem że 120.54 ma 110 KM a 110.54 100 KM. Pytam dlatego że byłem niedawno oglądać takiego 120.54 i właściciel mi mówił że na bank ma 120 KM Rolling Eyes

Druga rzecz: Biegi wbijały się z dużym oporem i mają bardzo krótki skok niekiedy nie wiedziałem czy wogle wbiłem bieg czy też tak macie? Dodam że olej w skrzyni był zimny może na rozgrzanym jest inaczej, ale nie było jak sprawdzić . Ale silniczek chodził jak ta lala Very Happy

Czy ktoś z was zakładał już kompresor do tych Renaultów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer25    1

Renault 120.54 ma 110 KM a co do biegów to ja jeździłem Renault 110-54(100KM) skrzynia od MF-a to biegi wchodziły normalnie i miały spory skok.A który rok produkcji ma ta Renia? i skrzynia też od MF-a?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

skrzynia mechaniczna 16\16 czy od mf to nie wiem, rocznik bodaj `92. Wszystkie jeżdżą tylko 30 km/h?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek36    0

Mam renault i moge powiedzieć ze raczej u każdej jest taki krótki skok między biegami, mi sie wydaję że to nawet dobrze, tyle że u mnie biegi wchodzą bez problemu. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

Witam kilka pytań chodzi mi o moc ciągników np. 120.54 ile ma KM 110 czy 120? Ja kiedyś słyszałem że 120.54 ma 110 KM a 110.54 100 KM. Pytam dlatego że byłem niedawno oglądać takiego 120.54 i właściciel mi mówił że na bank ma 120 KM Rolling Eyes

 

 

Zawsze od pierwszego numerku odejmij 10 i wyjdzie ci liczba koni. Dajmy na to 120-54 ma 110km, 110-54 ma 100km.

 

"skrzynia mechaniczna 16\16 czy od mf to nie wiem, rocznik bodaj `92. Wszystkie jeżdżą tylko 30 km/h?"

 

Są i wersje 40km/h. Raczej eksport. Na liczniku przy 2500 obr/min musi być cyferka 40. Są i wersje z ACET (taki komputerek pokładowy). Wtedy na naklejce na szybie trzeba patrzeć, czy są kwadraciki na 40km/h.

Są jeszcze wersje bogato wyposażone - NECTRA. Pełen elektroniki. Ma na 100% 40km/h.

 

Skrzynie są od ZF, a nie MF.

Są wersje 16/16, 24/8.

 

Fotka NR3

http://allegro.pl/item837155296_renault_120_14_tx16.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Witam kilka pytań chodzi mi o moc ciągników np. 120.54 ile ma KM 110 czy 120? Ja kiedyś słyszałem że 120.54 ma 110 KM a 110.54 100 KM. Pytam dlatego że byłem niedawno oglądać takiego 120.54 i właściciel mi mówił że na bank ma 120 KM Rolling Eyes

Druga rzecz: Biegi wbijały się z dużym oporem i mają bardzo krótki skok niekiedy nie wiedziałem czy wogle wbiłem bieg czy też tak macie? Dodam że olej w skrzyni był zimny może na rozgrzanym jest inaczej, ale nie było jak sprawdzić . Ale silniczek chodził jak ta lala Very Happy

Czy ktoś z was zakładał już kompresor do tych Renaultów?

 

Moc najlepiej sprawdzić na hamowni, chociaż "podobno" z tym jest tak jak napisał kolega @prolnik, ale należy zwrócić uwagę, iż moc tych ciągników była mierzona dopiero po złożeniu całego ciągnika, a nie jak to bywa teraz samego silnika. Co do skrzyni to raczej jest normalne w moim Renaulcie biegi wchodzą tak samo jak opisałeś często nawet niewyczuwalnie, więc trzeba na to uważać u mnie najbardziej niewyczuwalna jest 1 i trzeba na to uważać, gdyż znam przypadki że znajomy zrobił to na siłę i złamał drążek zmiany biegów przy wejściu do skrzyni gdzie jest najdelikatniejszy. Dodam że mojej 110.54 może poruczać się z prędkością 40km/h (a na obrotomierzu i naklejce na szybie nic o tym nie jest napisane), trafiają się także maszyny ze skrzynią 30km/h i jak to mówił mi pewien handlarz występują skrzynie 35km/h. Skrzynia jaka w nim siedzi jest produkcji ZF, była ona wykorzystana w starych MF'ach a po dodaniu rewersu zaczęto ją montować w Renówkach.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesiek24    0

Witam. Czy ta dodatkowa wajha po lewej stronie umieszczona analogicznie do rewersu była montowana we wszystkich ciagnikach serii xx14?

a może ktoś wie jak to wygląda w skrzyni, jakiś reduktor? przy takim układzie zając jest 16/16 a bez 12/12

czy te co mają zająca lecą z prędkością 40km/h

byłbym wdzięczny za kilka fotek tej dzwigni gdzie ona wchodzi do skrzyni biegów

papa.smerf@poczta.onet.eu lub jakiś katalog częsci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

Jak jest jeden kwadracik na zającu na 40km/h to max pojedzie 40km/h. Lecz na bardzo wysokich obrotach. Jak ma 2, albo 3 kwadraciki na zającu na 40km/h, to na 100% spokojnie pojedziesz 40.

Mam nadzieję, że zrozumiałeś :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Ja nic a nic :lol:


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

Szukając ciągnika dla siebie oglądałem modele z serii 54 i niemal byłem na nie zdecydowany, ale u jednego handlarza stał też sobie taki Renault Ares 620, i się świetnie prezentował. Z tego co się zorientowałem to za dziesięcioletniego Aresa 620 trzeba dać 70-80 tys, a seria 54 to już w większości pełnolatki. Tylko te Aresy mają silniki JD (niewiem czy to plus czy minus) skrzynia dynashift z MF. Handlarz mówi że aż tak dużo elektroniki to niema poza EHR. ale jakoś nie jestem tego taki pewny i się zastanawiam czy się w coś takiego pchać, czy jest on bardzo skomplikowany w budowie trochę się boję że do każdej pierdułki będe musiał wołać serwis. Może są użytkownicy takich Aresów i coś by o nich powiedzieli więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

Podobno skrzynie lubią się psuć. Szukaj renault z końcówką 54 w wersji NECTRA, jeśli tak bardzo chcesz mieć nowoczesny traktor. Kolor lakieru kremowy, skórzane siedzienie, skrzynia 40km/h, ehr, sterowany elektronicznie podnosnik, klimatyzacja, lepsze materiały wykończenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Areski to równie dobre ciągniki jak seria .54 czy .14 tylko, że trzeba bardziej dbać o serwis skrzyni biegów (wymiana olejów, filtrów), silnik JD może nie jest oszczędny ale w zamian swoje zrobi, elektroniki to one trochę mają napakowane w kabinie dosłownie wszędzie do EHR'u do półbiegów do samych świateł ile tego jest. Są to bardzo dobre ciągniki jeśli były zadbane i jeśli będziesz sam umiał o nią zadać odwdzięczy się, no i ten wygląd chyba żaden inny ciągnik mi się tak nie podoba jak Renault Ares :blink:

 

Podobno skrzynie lubią się psuć. Szukaj renault z końcówką 54 w wersji NECTRA, jeśli tak bardzo chcesz mieć nowoczesny traktor.

Co do skrzyni to nie wiem czy sama lubi się psuć, ale na pewno z nie prawidłowego użytkowania przez operatora.

A Nectra to nic innego jak dodatkowe wyposażenie napakowane elektroniką ze skrzynią 24/8 z trzema półbiegami na każdym biegu w modelach 120.54 i 155.54 a także w złotym kolorze jak to Francuzi sobie wymyślili :rolleyes:


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trudno coś powiedzieć na temat części... Jeśli mają silniki JD to części do silników trzeba szukać w serwisie JD. Ale z pozostałym osprzętem to nie wiem jak jest :). Do takiego sprzętu to najszybiej znajdzie się częsci na szrocie, z używanymi maszynami rolniczymi.

Czesci do renault sa w każdym serwisie claasa:) i naprawde dostepnosc jest taka sama jak do innych ciagników:) wiem uzytkóje 3 i nie raz czesci szukałem;p:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raul1985    10

Witam !!!

mam zamiar kupic renault ceres 320 z 2001 roku moze ktos mi napisze cos na temat tego ciagnika jest to wersja bez kabiny i ma 65 km z tego co sie orientuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bercik555    0

Witam. Posiadam renault 751.4 s z 82r. roku i jak w nim można sprawdzić poziom oleju w skrzyni??? Bagnetu żadnego nie widać.

z góry dzięki za odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renio    0

witam może mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się czujnik stop w 95,14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ROTODISEL   
Gość ROTODISEL

widać że niema drzwi i tylniej szyby ,szyby jeszcze idzie dokupić ale jak niema całych drzwi to może być problem a i niema zdjęć silnika wnętrza kabiny pewnie dlatego ze tam następny wkład finansowy jest potrzebny

Edytowano przez ROTODISEL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Aby go doprowadzić do perfekcji, pewnie trzeba by sporo dołożyć. Ale kupując od rolnika przynajmniej wiesz jak wygląda kadłub - gdzie cieknie, co ostatnio robione bo nie myta , nie malowana. Jeśli nie potrzebujesz jej do kościoła, to według mnie warto jechać zobaczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ROTODISEL   
Gość ROTODISEL

no i jak decydujesz się na tego z olx czy znalazłeś coś innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

Co przemawia za tym by wybrać zetora czy ursusa? Bo swego czasu chciałem kupić 1014 czy 10145 ale po oględzinach kilku i pierwszym obcowaniem z 103-14 już na zetora i ursusa nie patrzałem.

 

Panowie, pytanie odnośnie Temisa (interesuje mnie 630), jak wygląda sprawa silnika, jego spalania i wytrzymałości?


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630, Axion 850

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fobos    3

Twardo szukałem szukałem...ale się juz poddałem... podepnę się nieco pod ten temat bo sprawa dotyczy wielu modeli ze stajnie z lewarkiem w emblemacie :).

Mój problem polega na tym ze chciałbym jak książka serwisowa przewidziała wyczyścić filtr powietrza. W posiadanym przeze mnie modelu  85.34 TX jest tak  zwany mokry filtr i o ile w innych znanych mi modelach z podobnym rodzajem czyszczenia powietrza demontaż jest prosty i łatwy tak tu innego sposobu niż praktycznie pocięcie tej kasety z metalowa siatka w celu jej wydobycia nie widzę...dlatego przed rozpoczęciem ostatecznej demolki proszę o rade czy jest jeszcze jakaś inna mnmiej ofensywna metoda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. mam pytanie odnosnie kontrolek na kokpicie w renault 155.54..co oznacza 4 kontrolka od prawej strony (taka jakby opoka.jak widac na zdjeciu) pomruguje od czasu wymiany pompy podnosnikowej?

post-198446-0-60824000-1471465234_thumb.jpg

Edytowano przez AleksandraukaszPawlak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oconnel666    0

Witam czy wie ktoś jak ustawić rozrząd w renault 103.14?? Pomóżcie

 


Słuchaj ja mam RENAULT 113.14 ono ma 110 koni bezproblemowo śmiga z pługiem obracalnym 4 skibowim czy agregatem uprawowo-siewnym 3 m duży udzwig na pompie agregat waży 1600kg + 1000 kg zboża podnosi bez problemu,tylko przud podnosi ale komplet obciążników załatwia sprawę.Starsze typy mają silnik taki sam jak FENDT czyli MWM silniki ekonomiczne spała mi około 11 litrów na 1 ha niema żadnych problemów z silnikiem mam Renie 2 lata i zmieniam tylko oleje i filtry i chodzi super co do częśc do najtańsze nie będą ale równieżi nie takie najdroższe.w mojej okolicy najszybciej dostanę u Henryki i Pawła Korbanków napisz mi gdzie mieszkasz jak gdzieś niedaleko moge Ci dać na cool.gif miary na gościa który ściąga je uczciwy i solidny przystępne ceny smile.gif

Wiesz może jak ustawić rozrząd u RENAULT 113.14?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj