Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam Dzis chciałem przedymić mojego 7211 zapalił bez problemu jak gdyby nigdy nic, ale nie chciał ruszyć i gasłRazz no patrze co jest a tam mi hamulce zblokowało rózszałem pedałami ręcznym nic nie pomagało ciagnik stał jak przymarzniety do betonu hehe dopier wrzuciłem jedynke terenowa gazu i przewalczyło to i byo dobże u was tez tak jest czasami ?

Opublikowano

tzn one nie są zapowietrzone ale coś tam się z nimi dzieje mysle że moze po np myciu mi zaciska albo ja kziemia podchodzi ale nie jestem pewien jeszcze...

Opublikowano

To są problemy hydraulicznych układów hamulcowych <_<. Często mam problemy w moim C 360 (układ jest już trochę nieszczelny zapene). Na szczęscie w Ursusie 4514 mam mechaniczne i problem zapowietrzania jest tu nieobecny.

Opublikowano

no u mnie tak bywa czsami że tylko jeden się zapowietrzy, najczęściej lewy i jak nacisne nispodziewanie to mogę mieć głowę w kierownicy. ALe to później tato coś zrobi (nadal oczywiście nie wiem co <_< ) i działa spowrotem:-)

Opublikowano (edytowane)

Zapytanie mam takie czy wymiana hamolców w zetorze 5245 jest mozliwa bez pomocy specjalistycznego sprzetu. Od czego zaczac i na co uwazac? Ile to moze zajać czasu. Części mam pod ręką ale nie wiem czy w 100% wszystkie. Książka z czesciami też jest ale inne lektóry ciezko znalesc.

Dzieki za wszelkie informacje huh.gif

Tematy połączone

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano

tył jest na zwolnicach tj. w 360 a sama naprawa nie jest skomplikowana, ściągasz koła iodkręcasz zwolnice już wszystko na wierzchu. :huh: , co do czasu pracy to zalezy od tego ile części bedziesz musiał wymienić .miłej pracy pozdrawiam

Opublikowano

Dzięki wielkie. Jutro napisze jak mi poszło Obawiam sie wylko jak to bedzie z tym walem co leci od mechanizmu różnicowego. Mam nadziej ze sie go nie wyciąga. Byle by cos nie pomieszac. :huh:

Opublikowano

Alexander mógłbys napisać jak to robiłeś? trzeba odkręcać zwolnicę od pochwy czy wszystko razem od tylnego mostu? Poza tym no właśnie jak z tym wałem napędowym on zostaje w skrzyni czy go wie wyciąga(z przedniej osi można wyciągnąć i nic sie nie sypie wiem bo robiłem) Poza tym czy zwolnice sie poradzi ręcznie czy trzeba czymś podhaczyć ona jest chyba troche cięzkawa.

Opublikowano
Alexander mógłbys napisać jak to robiłeś? trzeba odkręcać zwolnicę od pochwy czy wszystko razem od tylnego mostu? Poza tym no właśnie jak z tym wałem napędowym on zostaje w skrzyni czy go wie wyciąga(z przedniej osi można wyciągnąć i nic sie nie sypie wiem bo robiłem) Poza tym czy zwolnice sie poradzi ręcznie czy trzeba czymś podhaczyć ona jest chyba troche cięzkawa.

Sprawa sie nieco skąplikowała wiec musiałem poprosic o pomoc fachowca. Nie obeszło sie bez podnosnika bo zwolnica zchodzi cala i jest konkretnie ciezka. Co do innych rzeczy to nie ma sie co martwic ale np ja mialem tak zapieczone przewody hamulcowe ze musialem wymieniac wszystie. No i ten reczny co nerwow zjadl ;) Ale da sie przezyc:) POWODZENIA

Opublikowano

Narazie nie mam potrzeby robić hamulców ale oriętuje sie w temacie za wczasu ;) a z przewodami to już tak jest w samochodach czy ciągnikach ukręcają sie przy odkręcaniu trzeba zawsze wynienić cały ;) .

Opublikowano

Witam

Od niedawna jestem właścicielem zetora 7711 i czeka mnie remont hamulców czyli wymiana "płytek ciernych". Czy ktoś z Was już to robił i w jaki sposób?

Tematy połączone

Opublikowano

Hinco w 7711 są hamulce tarczowe a nie bębnowe ,a to raczej ,pewnie (itd) nieskomplikowane mósisz przyjrzec się zaraz jakiś użytkownik może ci powie ,ale mósisz pewnie zdjąc zwolnice (3 chłopa)

Opublikowano

zdejm kolo.odkrec zwolnice od korpusu.zmontuj jakis wozek lub paru chlopa bo to ciezkie.[moze wystarcza palety na rurkach]. a najpierw odkrec tloczek z tylu razem z uchwytami.odkrec srube od recznego[klucz 13]nastepnie 19 nakretke od regulacji hamulca.potem wykrec szpilke ktora idzie do hamulcy[skontruj dwie nakretki 12]potem sciagnij zwolnice a nastepnie to masz z gorki-porozkrecaj i gotowe a potem tylko problem z wlozeniem z powrotem zwolnicy.moze wystarczy tylko hamulce podkrecic ta nakretka pod tloczkiem

Opublikowano
zdejm kolo.odkrec zwolnice od korpusu.zmontuj jakis wozek lub paru chlopa bo to ciezkie.[moze wystarcza palety na rurkach]. a najpierw odkrec tloczek z tylu razem z uchwytami.odkrec srube od recznego[klucz 13]nastepnie 19 nakretke od regulacji hamulca.potem wykrec szpilke ktora idzie do hamulcy[skontruj dwie nakretki 12]potem sciagnij zwolnice a nastepnie to masz z gorki-porozkrecaj i gotowe a potem tylko problem z wlozeniem z powrotem zwolnicy.moze wystarczy tylko hamulce podkrecic ta nakretka pod tloczkiem

Całkiem fajnie to opisałeś. :)

Opublikowano

Dobra panowie proszę się zdecydować bo odkręcanie zwolennicy wydaje się bezsensowne jeżeli można to zrobić tym okienkiem z tyłu, ale chyba poczekam na podręczniki naprawy i katalog części żeby się upewnić. :)

Opublikowano

te klocki to w skodzie wymienial ?[tez czeska] bo w zetorze to sa tarcze dociskane do tarczy[zobacz w katalogu jak to sie fachowo nazywa]w instrukcji napraw to tego akurat nie ma.robilem to sam tydzien temu wiec wiem co i jak[z pomoca sasiadow-oczywiscie]sproboj je najpierw podkrecic a jak nie pomorze to rozbieraj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v