Skocz do zawartości

Problem z hydrauliką


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

manometr jak wsadzisz miedzy pompe a dzielnik to ci go rozsadzi - pompa da ze 600 bar albo lepiej. Manometr najlepiej dać za rozdzielaczem (niskiego ciśnienia) np odkręcić wąż który idzie do przekładni bezstopniowej hederu i pociągnąć gałę rozdzielacza. Widzisz jakie masz ciśnienie. Ja miałem zawór zapląbowany a ciśnienie bwahało się w granicach 25 bar. motowideł nie mogłem w czasie koszenie przyspieszyć do max. Po ustawieniu ciśnienia do ok 60-70 bar wszystko hula jak talala.

Wcześniej miałem starą pompę i po 2 sezonach przestał mi podnosić heder - podkreciłem zawór bez manometru i było ok - do chwili wymiany pompy (zimny olej heder podnosił natomiast o rozgrzaniu oleju heder dzwigał dopiero przy 1800 obr silnika). Po wymianie pompy pomost przy skręcaniu kierownicy trząsł się od jakiś drgań - nie wiem czego - szybciutko odkręciłem jeden wąż (rozdzielacz wysokiego ciśnienia) od siłownika skretu. podłączyłem manometr, kierownicą ktoś musi skręcać a ty patrzysz jakie ciśnienie u ustawiasz ok 160 - 170 bar.

Jak macie złe ciśnienia na rozdzielaczach to albo coć nie działa jak należy, albo spoci sie wąż na zakuciu, albo pęknie. 

P.S. węże jesli zmieniam to kupuję take na 400 lub 600 bar - zwłaszcza od hederu. Zwykłe sa na 160 bar

Opublikowano

Węże w zupełności wystarczą na 240 bar.

Manometr daje się tam, gdzie zachodzi potrzeba, na odbiorniku zawsze za rozdzielaczem.

 

A tak na marginesie przed rozdzielaczem także można lecz trzeba go wpiąć w trójnik i nic nie rozsadzi.

Opublikowano

Witam,

 

Szukam fachowca od hydrauliki w bizonie Z056 powiat Malborski.

Problem polega na opadaniu hederu  na gorącym oleju.

Może ktoś potrafi fachowo napisać od czego zacząć w taki przypadku

 

Pozdrawiam :)

 

Opublikowano

drży rozdzielacz od podnoszenia hedery, motowidla, prędkości młockarni i przyspieszacza. stało się tak po tym jak uszczelnilem układ tj. wymieniłem uszczelkę przy rozdzielaczu od rozkładania rury i wymieniłem oringi na tych tłoczniach co są pod kołem jezdnym. orbitować nie ruszałem
orbitola pod kierownica*

Opublikowano

spoboje pan odpowietrzyc przy rozdzielaczu czyli jak pan kreci to dojrzec ktora sekcja tak drzy i leeko odpuscic srube zeby olej z powietrzem zszedl no bo nie powinna miec znaczenia rozdzielacz od hedra do kol skrętnych 

Opublikowano

Mam bizon z056 super i taki problem. Od kilku lat nie wywala mi olej wszystko ochlapane tam gdzie szajba od przyspieszania motowidel. Części nowe gumki uszczelniajace nowe. Jak zrobię pochodzi wszystko ładnie pięknie z godzinę i znów pełno oleju na pasku i wszędzie. Pomocy

Opublikowano (edytowane)

pewno trzeba nową przekładnie a nie reanimować trupa bo rys, wżerów to żadnym nowym uszczelnieniem nie naprawisz kolejnym kompletem uszczelek

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

Kolego a czy podczas kręcenia kierownica obojętnie w jaka strone czy tylko przy końcu kręcenia w pewna stronę tak drży? Bo możliwe też że masz za duże ciśnienie ustawione na zaworze w rozdzielaczu

Opublikowano

to wyglada tak ze kręcę w jedna jest ok nagle odbijam w druga i zaczyna trząść w jednym miejscu a jak przekręcę dalej to przestaje, i jak znowu odbije to w pewnej chwili znowu zaczyna w jednym miejscu drzeć

Opublikowano

jeszcze kolego zobacz czy orbitol jest mokry ? i mozna zobaczyc w jakim stanie jest regulatoor przeplywu połaczony jest z rodzielaczem 2 sekcyjnym do orbitola lub jak nie to to orbitol do regeneracji a olej nie by byl winny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez k1rum
      Witam chciałem dzisiaj wyjechać w Pole ale bizon nie chce odpalić. Przy wciśnięciu rozrusznika nie kreci kołem zamachowym tylko słychać takie "pstrykanie". Akumulatory naładowane, zaraz jeszcze spróbuję podkręcać kable może w tym jest problem. Nie wiem czy wymieniać cały rozrusznik czy tylko wyrzutke, z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez Ukson
      Wał napedu podsiewacza, lewa strona koło blaszane, prawa koło pasowe do wytrzasaczy. 
      Pytanie, jak osadzić łożysko prawe na tym wale? Według katalogu osłona 35mm (wewnatrz),ta plastikowa, dojdzie tylko do rantu gdzie 35mm przechodzi w 40mm - tak jak na zdjeciu. Jak osadze do osłony to łożysko bedzie około 1cm od rantu. Na wale widze, że jest "obtarte" tak jakby oslona chodziła za rantem po 40. Nie przyjrzałem sie wczesniej jak to tam bylo. Po starych osłonach widze, że nie ma tam takiej żeby weszla w obudowe łożyska i jeszcze na wał na tą cześć gdzie jest 40mm.
      Potrzeć po katalogu to osłona do rantu z minilanym luzem, a łożysko wtedy tak, jak obudowa z tą plastikowa obudowa to wypozycjonuje.
      Dodam, że piasta koła blaszanego była na równo z końcem wału, a koło pasowe po drugiej stronie osadzone głebiej tak, że wał wystawał za rant koła 2cm.
      Mam wrażenie jakby wcześniej to było złożone za bardzo w prawo, to znaczy wał przesuniety za bardzo w prawo względem reszty.
       


    • Przez Wopl
      Mam do wymiany sprzęgło na gardzieli. Teraz nie wiem jak najszybciej to rozebrać.
      Szybciej będzie wyjechać całą gardzielą czy odkręcać te kątowniki?
    • Przez bizonio
      dzień dobry jakej firmy  klimatyzacje do bizona z056 polecacie i czy lepsza wodna czy elektryczna ?
    • Przez ARTI2019
      Cześć, post z zapytaniem czy wie ktoś gdzie można dostać częsci do przystawki Rolmako chodzi mi o części do lewej kosy zaznaczone na czerwono na zdjęciu, Lubelskie Podkaprackie a najlepiej przez internet 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v