Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Rozbija mnie koleś ciągnący pustą przyczepe 3P z gazem w podłodze

No, a mnie z kolei denerwuja ludzie, ktorzy po drodze publicznej jada 1200obr, ciagnikami, pokroju 330, 360 czy ferdki, ze V-Max =25km/h. Jak ja bym mial jechac dystans 10km ferkiem na obrotach 1200, to ja bym nerwowo nie wytrzymal w tym ciagniku, jazda na pol gwizdka po drodze publicznej utrudnia jazde innym, np ja nieraz musialem sie wlec ciagnikiem jak żółw za ludzmi jadacym 15km/h po asfaltowej drodze, bo nie mialem mozliwosci wyprzedzenia. Lubie sprawnie sie poruszac po drogach ;)

W polu to rozumiem... nigdy nie wciskam pelnego gazu, tylko 1700 - 2000obr

Opublikowano

Może nieco uspokoi Cie fakt że swoim 255 wogóle nie wyjeżdżam na drogi publiczne ;) A po szosie zamiast pędzić drugim MF blisko 40km/h nie raz musiałem sie wlec za innym ciągnikiem jadącym 25km/h ;)

Opublikowano
Kolego ile lat ty jezdzisz tym ursusem?

 

ile lat? 5 miesięcy ;)

Opublikowano
No, a mnie z kolei denerwuja ludzie, ktorzy po drodze publicznej jada 1200obr, ciagnikami, pokroju 330, 360 czy ferdki, ze V-Max =25km/h. Jak ja bym mial jechac dystans 10km ferkiem na obrotach 1200, to ja bym nerwowo nie wytrzymal w tym ciagniku, jazda na pol gwizdka po drodze publicznej utrudnia jazde innym, np ja nieraz musialem sie wlec ciagnikiem jak żółw za ludzmi jadacym 15km/h po asfaltowej drodze, bo nie mialem mozliwosci wyprzedzenia. Lubie sprawnie sie poruszac po drogach ;)

W polu to rozumiem... nigdy nie wciskam pelnego gazu, tylko 1700 - 2000obr

w pelni zgadzam sie z tba mam pole odalone od domu jakies osiem km. to jak bym jechal 1200obr. to bym usną ;)

Opublikowano

Ja u-3512 mam dopiero od wczoraj i jeszcze nim nie jeżdziłem ,ale ursusem c-360 3p,który ma identyczny silnik to pracuje mniejwiecej tak:

 

orka głęboka 1700-1800rpm.

podorywka(5skib podorywkowych i 3 bieg) 1500rpm.

agregatowanie 1700rpm.

koszenie 1600-1700

transport z przyczepami- 1500rpm( jak sie śpiesze i mam rowna droge -2400rpm) ;)

transport z pola i na pole -1300rpm.

roztrząsanie obornika-1500-1600rpm.

siew - 1300-1500rpm.

 

P.S. u mnie też sąsiad 3p jeżdzi z gazem w podłodze obojętnie z czym ;););):)

Opublikowano

Witam do jakich maksymalnych obrotow silnika powinien dochodzic ursus 4512 ? bo moj kreci sie do 1800, a mnie sie wdaje ze 2000 to powinien przekraczac?

Opublikowano

To zależy od sprawności układu paliwowego, stanu technicznego silnika i ilości brudu pod pedałem "gazu" :(

Mi 4514 kręci się do 2000obr/min i w zupełności to wystarcza.

Jak znajdę w instrukcji obsługi ile powinien kręcić się ten silnik to napisze :)

Opublikowano

Wysprawdzalem wszystkie cięgna od pedału gazu do samej pompy, są w porządku. Śruba ograniczająca max obroty silnika na pompie wtryskowej jest całkiem cofnięta, a mój 4512 wykręca tylko 1800 na minute. Powiedzcie czego to może być wina???

Opublikowano

ja w swoim MF'ie na prostej na pusto wydusiłem 2500 obrotów (zamknełem licznik) , w katalogu max obroty wynoszą jak sie nie myle 2250 obr/min. Ja w polu jak da rade to gaz w podłoge "rura, ogien, ile fabryka dała i do przodu", oczywiście przy lekkich pracach bo z pługiem na 4 w MF to nie zaszaleje hehe . Perkins przy obrotach 1700+ nabiera mocy , w tych obrotach się w polu najlepiej pracuje. przy pracach z WOM nie połaca się kręcić silnik na maxa, szkoda paliwa. Mój np, z cyklopem robi przy ok. 1700obr./min.

Opublikowano

zmień w pierwszej kolejności filtr paliwa, oczyść zbiornik paliwa , sprawdz przewody, jezeli nie pomoże musisz pytać fachowca od pomp rozdzielaczowych

 

max obroty tego silnika to 2200obr/min wg instrukcji, w 5314 jest 2420obr/min

 

a moze masz cos nie tak z obrotomierzem czy jego napedem, na luzie powinien powinen wskazywac 750obr

Opublikowano

Dzieki wielkie za podpowiedz TOMCAT ty może masz racje ze to wina obrotomierza albo jego napędu bo silnik to pracuje wręcz idealnie ostro wchodzi na obroty praktycznie zero dymka. Będę badał sprawę jak znajdę przyczynę to napisze.

Opublikowano

witam panowie, mam taka sprawe nie z tej beczki, ale niebed zakładac tematu. w 4512 jest silnik A4.236 , i mam pytanie o symbol tej pompy zamontowanej w pokrywe rozrzadu pod alternatoremna 3 śruby , jesli ktos ma ją zamonotwaną to naprawde prosilbym o symbol..Pilne ;) z góry dzieki

Opublikowano

jesli chodzi o pompe co jest pod alternatorem to sa 3 rodzaje:

 

- ze wspolnym zbiornikiem oleju nr 1669 138 M91

 

 

- mala pompa z oddzielnym zbiornikiem nr 7006 490 M91

 

 

- pompa tandem do wspomagania i hydrauliki nr 7006 985 M91

Opublikowano

Widzę, że każdy ma inne obroty :). Ja w swoim (nic nie regulowane ani nie tuningowane czy podkręcane) mam max. 2200 obr min na biegu jałowym. W pługu to spada do ok. 2100 obr., ale oczywiście na maksymalnych nie jeżdżę.

Opublikowano

odswierzam temat :) ja swoim 3512 zazwyczaj jezdze na 1900 rpm + ten silnik jest poprostu stworzony do takiej jazdy i przynajmniej ja odczuwam ze w podorywce i w orce wlasciwej poprostu lepiej silnik pracuje na wysokich obrotach, a przy bronach lub w jezdzie po ulicy nie lubie sie wlec wiec czesto pedal idzie w podloge... :)

Opublikowano

Tak wogóle to od 10 lat nie mam obrotomierza, ale wiem, że pompa była tak ustawiona że max obr to 2250 i jak tak pokosiłem teraz rotacyjną potraw z gazem w podłodze to 5l/godz zeszło, tak samo orka, niestety ferdek ma za mało mocy żeby orać z 3x30 i nie mieć 2 tyś obr ale nie przekraczając te 2 tyś obr spalanie nie przekracza 4l/godz w orce i innych ciężejszych pracach, znajomy ma mf od niedawna i orze z 2x30 na 2H na obr 1300, ale miał 3x30 i nie potrafił takim zestawem pracować he he he, teraz mam inny problem z obr tzn obr minimalne, bo po przygodzie z wydmuchaną uszczelką spod pokrywki pompy paliwowej zakładając nową uszczelkę na inny otworek założyłem sprężynkę i przez to mam obr min. około 500 obr, podobno perkins bardzo nie lubi takich obr i nawet wał można uszkodzić, staram się unikać tych obr ale nie mam jak podkręcić już na pompie a znowy tej głowiczki odkręcać mi się nie chce, wiec napiszcie jakie macie ustawione obr biegu jałowego!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez plati
      Witam
       
      Podrzucić ktoś jakis serwis który zajmuje sie generalna naprawa perkinsa włącznie z osiowaniem wału i obrabianiem bloku pod wymiar?
    • Przez masseyf12
      Witam, jak można wybić,wycisnąć tuleje z silnika perkins a4.236? Pękła mi jedna tuleja i chciałbym ją wyciągnąć bez odkręcania silnika. Czy da się ją jakoś wyciągnąć domowym sposobem, czy coś w tym stylu.( w c-360 nie ma problemu bo tuleje są ''mokre''), A w tym silniku są wciskane w kadłub. Czy ktoś sam wyciskał taką tuleje, jeśli tak to proszę o pomysły i propozycję.
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie . Chcialem zapytac ile wchodzi oleju do przekładni vario Fendt 818 i jak sie wymienia olej i filtry,czy trzeba kalibrowac skrzynie.Jaki olej stosujecie .Pozdrawiam i dziekuje za cenne podpowiedzi i rady.
    • Przez cezar12
      Witam. Mam duży problem z nh Td 80. Historia jego nie znam  bo wziolem go w rozliczeniu. A problem jest taki jak w tytule czyli leci ciurkiem płyn chłodniczy z dołu głowicy od przodu silnika. Leci oczywiści na zewnatrz. Leci ciurkiem. I mam pytanie co to może być? Czy to brok w głowicy puścił czy co może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v