Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może przy montażu uszczelke uszkodził i tyle , moim zdaniem też uszczelka puszcza kompresje ale może to wina głowicy czasem sie zdaża że sie minimalnie krzywi i trzeba zplanować (czy jak sie to mówi) zdejmij pokrywki od klawiatury zdemontuj te wszytskie popychacze ustrojstwo tylko nie odkręcaj kolektora wodnego i ssącego , zmień uszczelke ( TOP-em do góry na sucho!!!! nie smaruj jej niczym) jak będziesz miał zdjęte głowice to weź coś prościutkiego winkiel czy coś i sprawdź głowice czy są równiutkie . I składaj jeśli wszytsko dobrze tylko poszukaj sobie jak sie powinno dokręcać głowice w jakiej kolejności. A do ustawienia luzów na zaworach to poszukaj jakiegoś mechanika :D

Opublikowano

luzy na zaworach ustawi mi inny mechanik muszę kupić uszczelki pod głowice czy ktoś zakładał te całe miedziane może one są lepsze bo przynajmniej lepiej wykonane od tych starego typu co o tym myślicie ?

Opublikowano

Te zegary to totalna porażka. Najlepsze robi Mera KFM. Aczkolwiek nawet te mają dużą tolerancję. Najlepiej założyć elektroniczny wskaźnik.

A są takie elektroniczne wskazniki temperatury. Dasz namiar gdzie można kupić taki wskaznik.

Opublikowano

ochen "A ile ci tej wody ubywa 1 , 2 litry czy znacznie więcej??? "

 

Ok. 2 litrów w ciągu godziny.

 

kris82 "dużo ubywa

korek dobrze ci trzyma

mógł też wydmuchnąć uszczelkę pod głowicą "

 

tak ok. 2 litrów w ciągu godziny.

Tak dobrze trzyma bo jest nowy.

 

Przemko lamboEVO100 a czym ją wyczyścić ?

 

kris82 "jeśli w chłodnicy pojawiają się pęcherzyki powietrza jak zalejesz wodą na pracującym silniku to na 99% uszczelka

sprawdzałeś stan oleju"

 

Wszystko ok.

Opublikowano

Masz pękniętą głowicę lub blok i kompresja z cylinrów "ucieka" do płaszcza wody, a przez wężyk w chłodnicy wydostaje się na zewnątrz. Objawem tego jest obecność w wodzie oleju (paliwa) i sadzy.

Opublikowano

moim zdaniem termostat!

Jeśli się nie grzeje to nie winazapaskudzonej czy też zakamienionej chłodnicy!

Jeśli nie przybywa oleju to też nie wins uszczeli,głowicy ani tuleji!

Opublikowano

Jeśli będzie uszkodzona uszczelka albo głowica między tuleją a kanałem wodnym to oleju nie będzie przybywać,

a kompresja będzie "walić" do układu chłodzenia.

Będzie tak duże ciśnienie w układzie chłodzenia że otworzy się zawór w korku i woda wyleci wężykiem od przelewu.

Opublikowano

Mam pytanie: Zalałem c-330 płynem i chce to samo zrobić w c-360. Myślałem że wystarczy wlać płyn i po robocie, ale na innym forum wyczytałem, że należy założyć zbiorniczek wyrównawczy bo będzie wywalało płyn... Jest w tym coś prawdy? Jeśli tak to jak to zrobić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez lukaskurp
      Witam, do podobnego tematu się nie dokopałem a sprawa pilna więc, kilka dni temu padła mi pompa wodna więc przy jej wymianie postanowiłem naprawić wskaźnik wody bo fałszował. termostat był uszkodzony więc go wymieniłem na nowy lecz nieco inny. stary miał sprężynę u dołu, od strony pompy a klapka otwierała się do góry zgodnie z kierunkiem tłoczenia wody do chłodnicy. W nowym termostacie aby klapka otwierała się do góry trzeba go zamontować sprężyną do góry i tu moja wątpliwość, bo przecież wtedy woda z małego obiegu niema kontaktu bez pośrednio ze sprężyną która odpowiada za otwieranie i zamykanie go. Więc jak ktoś montował niech się podzieli swoimi wnioskami.
      Następna sprawa, mianowicie wymieniałem owy czujnik od temperatury i w agromie dali mi drugi troche inny ale gwint pasował, jednak skala się nie zgadzała, czujnik miał 50 stopni a na zegarze 100 ale dołożyłem opornik i grało. ale przy montażu zerwałem gwint i kupiłem drugą kopułkę i nowy czujnik od c385 w grene i jak go podłączyłem to jeszcze gorzej, w 30 stopniach zegar pokazuje 100 stopni. A to tego tu opornik za bardzo nie pomaga bo skrajne wartości rezystancji są dość blisko i jak dołożę odpowiedni opornik to zegar jak zimna woda to pokazuje 70 stopni, jak gorąca to 90 stopni więc ciężko rozróżnić kiedy jest ok a kiedy się przegrzewa.
      proszę o jakieś rady
       
      ciągnik ursus c-385
    • Przez PiotrekMTZ
      W moim C-330 jest problem typu:jak naleje wode do chłodnicy i odpale ciągnik,w pewnym momęcie wyrzuca wode z chłodnicy.Myślałem że to uszczelka pod głowicą,ale niestety nie
      Prosze o jakieś podpowiedzi
    • Przez domguralesku
      Witam serdecznie.
      Mój problem z moja 30 jest następujący prawdopodobnie została woda w bloku nie została spuszczona, jedynie z chłodnicy
      Pytanie moje jest takie czy mimo tego ze nie było stanu wody blok mógł pęknąć?
      tak myśląc na chłopski rozum nie powinien ponieważ woda podczas zamarzania i rozpierania bloku będzie rozprężać się tam gdzie ma lżej wiec nie wiem czy trafne jest moje rozmyślanie?
    • Przez johenek
      Witam
       
      Dzisiaj w trakcie podorywki nagle wywaliło całą wodę z silnika, ale zacznę od początku.
      Na usłudze robiłem podorywkę, ciągnik pracował normalnie, miał swoją moc, temperatura silnika była w normie. Po zaoraniu około 2ha pola(pole równe, głównie piaszczyste) nagle korek od chłodnicy wystrzelił na kilkanaście metrów do góry, po drodze otwierając klapkę w masce, i w tym samym momencie wystrzeliła fontanna wody z chłodnicy. Woda leciała do góry tak wysoko aż wlatywała na dach kabiny, wyleciała prawie cała, zostało tylko tyle co nie zdążyło zejść z nagrzewnicy. Po zalaniu układu nową wodą dokończyłem orkę(1ha) lecz bez zakręconej chłodnicy ponieważ korek uległ zniszczeniu(poodginały się te skrzydełka). W trakcie pracy po tym zajściu nic nie zaobserwowałem niepokojącego, nie widać bąbelków w chłodnicy. Zdaje mi się że lekko przybyło oleju(ale do końca nie jestem pewien). Ciągnik odpala bez problemu, nie kopci bardziej niż wcześniej, mocy mu też nie ubyło.
      Tu jest moje pytanie czy możliwe że padła uszczelka pod głowicą lub pękła tuleja cylindra?
      Czym mógł być spowodowany ten wystrzał korka od chłodnicy oraz wody?
       
      PS:Mój Belarus ma prawie 7 tyś Mth, od nowości nic nie było robione przy silniku jedynie regeneracja pompy wtryskowej i wtrysków oraz regulacja luzu zaworowego.
       
      Jeśli był już taki temat to proszę o link do niego, bo bardzo mi jest potrzebny ten ciągnik, a nie wiem czy robić nim dalej, bo takie wystrzały nie zdarzają się często
    • Przez hus2431
      Witam. Czy miał ktoś kiedyś styczność z generatorem HHO i wie jakie są wyniki spalania i mocy po zamontowaniu takiego generatora? Czy to na prawdę jest takie cudowne cacko, że zmniejsza spalanie o 20-30% i zwiększa moc silnika? Wszystkie informacje jakie znalazłem na ten temat były podawane przez producentów nie mogłem znaleźć informacji udzielonych przez samych użytkowników tego urządzenia dlatego zwracam się do was użytkowników Agrofoto
       
      link do generatora:
      http://allegro.pl/hho-generator-ciagnik-na-wodor-4-6-5l-i6004627515.html#thumb/8
       
       
      Temat zamykam, a Ty powinieneś jeszcze dostać ostrzeżenie za zamieszczanie linków do aukcji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v