PiotrekMTZ

C-330 wyrzuca wodę

Polecane posty

PiotrekMTZ    4

W moim C-330 jest problem typu:jak naleje wode do chłodnicy i odpale ciągnik,w pewnym momęcie wyrzuca wode z chłodnicy.Myślałem że to uszczelka pod głowicą,ale niestety nie :D

Prosze o jakieś podpowiedzi :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Roki212    191

kolega może do pełna nalewa, temu jak sie rozgrzeje to wywala korkiem najlepiej tyle wlać aby lustro wody było z 1,5 cm od wlewu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiotrekMTZ    4

Gdyby mało wyrzucało to bym sie nie martwił,jest to znaczna ilość.Tworzy sie takie jakby podciśnienie(na otwartym korku tak ze 3 razy chlupnie,a na zamknietym to tą dziurą co jest przy wlewie woda ucieka)Jest to denerwujące i dlatego chce się pozbyć tego problemu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

przy wodzie nie należy wlewać do pełna tylko z 2 cm musi pozostać od korka w przypadku płynu musi być jego powierzchnia jeszcze niżej gdyż ma w temp wysokiej wiekszą rozszeżalność . Co do ciśnienia to normalne że sie jakieś pojawia przecież pompa wody pracuje i wytwarza podciśnienie w układzie A czemu uważasz że to nie uszczelka ??? Może głowica ma skoliozę albo dokręcona za małym momentem


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mirek37   
Gość mirek37

jeżeli jesteś pewien że to nie uszczelka to zawieź głowice do sprawdzenia bo może być pęknięta tak było u mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    7

Witam, mam problem w ursucie c 330. Wyrzuca mi wodę z chłodnicy. jak nim pracuje parę godzin - z 2,5 godz na około 1800 obrotow na minute to jak wrócęto wody jest równo z płytkami w chłodnicy  a później jak ostygnie to jeszcze zejdzie troszkę wody ale nie dużo, może przez to że termostat się skurcza? Czy to jest normalne że tyle wody wyrzuca?

Dodam ze musze później dolać z 0,7 litra. Silnik się nie przegrzewa, jest tak w 1/3 tego zielonego pola, woda nie idzie do oleju ani olej do wody ani woda nie idzie na cylindry bo na bialo by kopciło przy odpalaniu :D

Edytowano przez kaseton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci się nie grzeje to morze nadmiar wyrzuca i jest ok ja jeżdżę na płynie i mam go nalanego tak na oko z 2 cm nad płytkami bo jak jest wiecej to wyruca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roman_h2    60

jeśli wyrzuca to nie bez przyczyny zobacz czy woda nie babluje jeśli się tak dzieje to pewnie uszczelka pod głowica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    7

witam, kopci tylko przy odpalaniu a jak jużchodzi to nie, jak dodaje gazu bez obciążenia tzn na postoju to leciutko zakopci. jak np jadę wozem a przyśpiesze to też lekko zakopci a jak na stałym gazie jade to nie  wtryski są dobre bo sprawdzałem tydzien temu na takim przyrządzie specjalnym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    2

zanim zaczniesz silnik rozkrecac sprawdz czy masz korek szczelny od chlodnicy, moze ta woda zwyczajnie odparowuje  skoro wycieku niema. ewentualnie wymontuj lub wymien termostat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stud-Nick    0

Jeżeli woda dostawałaby się do komory spalania, to uszczelka byłaby już naprawdę dziurawa. Jeżeli szczelina jest minimalna, to woda nie dostanie się do cylindra, ale ciśnienie z cylindra wydostanie się napewno. Jak wyżej napisano, należy nalać wody do pełna, bez korka, i uruchomić silnik, i patrzeć ile bombelków będzie się pojawiać. Można korek zakręcić, do bocznej rurki przelewowej podłączyć przewód przezroczysty, i obserwować.
Miałem takie zdarzenie, z powodu nieprawidłowego osadzenia tulei, ma ona wystawać ponad gładż bloku, obydwie tyle samo. Stosuje się do tego takie wąskie miedziane pierścienie, bywa, że trzeba podłożyć dwa pod kołnierz osadczy jednej tulei, gdy przy drugiej wystarczył jeden.

Edytowano przez Stud-Nick

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    7

Witam, sprawdzalem teraz dokładnie  i nie ma tych bombelków.

Okazało się ze chłodnica dziurawa, ja kwróciłem z pola to takie lekko z wody na spodzie jest jak po nocy schodzi z cm wody to przez to? ale nie widać nigdzie ze kapie dopiero jak palcem przejade to z wody jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

dzisiaj założyłem termostat, ale jak się zaczynał nagrzewać wyrzucało wodę przez przelew bardzo dużo.

Za parę minut widać było suche żeberka.No i jest kompresja z cylindrów do układu i kopci się na biało woda.

To wiadomo że rozleciana uszczelka pod głowicą.

Do rzeczy: Jak głowica była rozkręcana 3 , 4 razy to trzeba ją wyszlifować(planować) żeby była szczelna.

Bardzo dokładnie trzeba wyczyścić blok  benzyną estrakcyjną, a nie żadnymi papierkami ściernymi bo zniszczycie  i będzie po bloku.

Uszczelki pod głowicą w tych czasach są tak badziewne, rozkładają się po 3 miesiącach i jest przedmuch idzie woda do cylindrów.

Jak chcecie żeby ta uszczelka wytrzymywała dłużej to nie powinno być termostatu!!! Bo temperatura 65st w górę to ją spali bardzo szybko!! Przykład? dzień wcześniej nie miałem termostatu i nie było go  (ponad 10lat)i był spokój!

Mogła wytrzymać kilka miesięcy a tak  dokończyłem jej żywota w 15minut!

Można używać termostatu ale w takich ciągnikach  gdzie silnik nie był rozkręcany od nowości lub kto nie ma problemów ze szczelnością układu.Jak silnik był kilkakrotnie rozkręcany to  po planowaniu za jakiś czas bedą ogromne przedmuchy.

Wielka rada: Nie czyście bloku ,głowic papierami ściernymi bo zniszczycie silnik i wasza robota będzie zrąbana!!

a załóżcie termostaty gdy będzie układ szczelny.!Ja wyrzuciłem do czasu gdy się go  wyremontuje.

 

Ale słyszałem że po planowaniu też będzie wypierniczać wodę, więc termostat to śmierć dla silnika C330 i kolega to potwierdzi.

 

Edytowano przez lolek2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konii    6

Witam. :) Mam problem z swoją 30 stką. Otóż problem polega na wyrzucaniu wody z układu wydechowego. Problem pojawia sie gdy ciagnik postoi z tydzien,dwa. :/. Odrazu mówie ze głowica była szlifowana,uszczelki wszystkie nowe. Proszę o pomoc,minął dopiero miesiac od remontu a juz szykuje sie kolejny ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez zinek8
      Witam
      Mam problem z chłodzeniem w Ursusie 11054 rok 2015 silnik Perkins 1104D-44T Turbodoładowany. Ciągnik miał wymieniana chlodnice na nowa w lutym tego roku i termostat ale objawy nie ustalały. Problem jest następujący ciągnik pracował w rozsiewaczu 600L po wymianie termostatu złapał temperaturę 80 stopni i po pewnym czasie usłyszałem jak piszczą paski wychodzę podnoszę maskę i patrze cały przód silnika zarzygany płynem, nie widać skąd płyn dokładnie leci bo wiatrak go rozrzuca wszędzie. Wróciłem do domu wyłączyłem motor i patrze szukam wycieku ale ciężko stwierdzić skąd leci. Sprawdziłem bagnet i olej ma troszkę dziwny odcień czy to możliwe że płyn idzie na olej? Czy to możliwe że w tym silniku po 397 mtg poszła uszczelka - zaznaczam nigdy nie był przegrzany prze zemnie. Ciągnik brany od dealera z pokazów demo tour może tam coś z nim porobili bo przeszedłem już nie mało na początku nie było mocy znamionowej, wymienili turbinę (obdarte łopatki), nie pomogło, przyjechał serwis Perkinsa zabrał pompę wtryskową do analizy przyjechali po 2 tyg zamontowali i troszkę było lepiej. Później kolejne awarie a to wyciek spod tylnego mostu, a to awaria klimatyzacji no i październik ubiegłego roku zaczął płyn znikać z naczynia wyrównawczego temperatura wzrastała i wywalało płyn przy większym obciążeniu. Fachowcy z Ursusa po 4 miesiącach od zgłoszenia wymienili chłodnice i to nie pomogło później termostat i teraz znów to samo. Może ktoś mi pomoże bo powiem szczerze że tracę nerwy a URSUS przeciągał naprawę jak się dało i teraz umywa ręce bo jeśli okaże się ze to pompa wody albo tuleja na silniku czy uszczelka pod głowica lub głowica to będę  to musiał naprawiac na własny koszt bo na silnik już jest po gwarancji. Zaznaczam ze jak zgłoszenie poszło o problemie to silnik był jeszcze na gwarancji ale opóźnienia w przyjazdach serwisantów Ursusa spowodowało że gwarancja się przedawniła Proszę o jakieś wskazówki sugestie co może być przyczyną awarii?. Dołączam zdjęcia może coś pomogą.











    • Przez kubatedi
      Żyto Dańkowskie Diament
      Co dac na pierwsze skracanie?
      1.Moduss start
      2.Medax max
      Co będzie bardziej skutneczne ?
    • Przez bartunio95
      Witam posiadam ursusa 4514 mam problem znim niedawno kupiłem pierwsza sprawa że niema siły na 4 biegu ciężko pod większe górki z przyczepą gdzie 60 pod te same górki z tą samą przyczepą na 5 niema problemu ciągnik nie puści nawet dymka tylko co zauważyłem że z wlewu oleju dosyć mocno wieje druga sprawa to podnośnik jak mam coś podniesionego żężoli jak sie olej troche zagrzeje na zimnym cisza i jak na ciepłym opuszcze to cisza jak ktoś coś wie z góry dzięki
    • Przez W1tcher
      Witam mam problem z moją 6 turbo  
      Ciągnik został zakupiony jakieś 2 tygodnie temu , po remoncie silnika blacharce itp 
      I otóż sprzedający zapewnił że ciągnik ma założony nowy wał , pierścienie itp wiadomo mówił że po remoncie nie dotarty  to pochodził trochę na sucho na niskich obrotach później  na troszkę wyższych , pojeździłem nim na sucho i teraz przyszła chwila ogarniałem sobie tereny koło pryzymy agregatem 3 m bomet żeby nie miał ciężko  i teraz sprawa wygląda tak  na zimnym silniku na małych obrotach ciśnienie oleju wskazuje 6  a na temp ok 70-80c przy obciążeniu wiadomo nie katuje go 4,5-5  przy czym z odmy wali biały jakiś dym i ciągnik ogólnie strasznie kopci  jak myślicie kwestia dotarcia? może turbina ? chętnie  czekam na opinie i uwagi użytkowników 1614  
      pozdrawiam
    • Przez Kobra66
      Witajcie koledzy! Podpowiedźcie czy aby wyjąć zwolnicę tylną trzeba spuścić olej z tylnego mostu czy tylko ze zwolnicy ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.