Skocz do zawartości
PiotrekMTZ

C-330 wyrzuca wodę

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
PiotrekMTZ    4

W moim C-330 jest problem typu:jak naleje wode do chłodnicy i odpale ciągnik,w pewnym momęcie wyrzuca wode z chłodnicy.Myślałem że to uszczelka pod głowicą,ale niestety nie :D

Prosze o jakieś podpowiedzi :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Jak wyrzuca prze korek to wymień korek i wtedy po sprawie będzie koszt korka max 15 zeta :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Roki212    128

kolega może do pełna nalewa, temu jak sie rozgrzeje to wywala korkiem najlepiej tyle wlać aby lustro wody było z 1,5 cm od wlewu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiotrekMTZ    4

Gdyby mało wyrzucało to bym sie nie martwił,jest to znaczna ilość.Tworzy sie takie jakby podciśnienie(na otwartym korku tak ze 3 razy chlupnie,a na zamknietym to tą dziurą co jest przy wlewie woda ucieka)Jest to denerwujące i dlatego chce się pozbyć tego problemu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

przy wodzie nie należy wlewać do pełna tylko z 2 cm musi pozostać od korka w przypadku płynu musi być jego powierzchnia jeszcze niżej gdyż ma w temp wysokiej wiekszą rozszeżalność . Co do ciśnienia to normalne że sie jakieś pojawia przecież pompa wody pracuje i wytwarza podciśnienie w układzie A czemu uważasz że to nie uszczelka ??? Może głowica ma skoliozę albo dokręcona za małym momentem


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mirek37   
Gość mirek37

jeżeli jesteś pewien że to nie uszczelka to zawieź głowice do sprawdzenia bo może być pęknięta tak było u mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    4

Witam, mam problem w ursucie c 330. Wyrzuca mi wodę z chłodnicy. jak nim pracuje parę godzin - z 2,5 godz na około 1800 obrotow na minute to jak wrócęto wody jest równo z płytkami w chłodnicy  a później jak ostygnie to jeszcze zejdzie troszkę wody ale nie dużo, może przez to że termostat się skurcza? Czy to jest normalne że tyle wody wyrzuca?

Dodam ze musze później dolać z 0,7 litra. Silnik się nie przegrzewa, jest tak w 1/3 tego zielonego pola, woda nie idzie do oleju ani olej do wody ani woda nie idzie na cylindry bo na bialo by kopciło przy odpalaniu :D

Edytowano przez kaseton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci się nie grzeje to morze nadmiar wyrzuca i jest ok ja jeżdżę na płynie i mam go nalanego tak na oko z 2 cm nad płytkami bo jak jest wiecej to wyruca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roman_h2    57

jeśli wyrzuca to nie bez przyczyny zobacz czy woda nie babluje jeśli się tak dzieje to pewnie uszczelka pod głowica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    4

witam, kopci tylko przy odpalaniu a jak jużchodzi to nie, jak dodaje gazu bez obciążenia tzn na postoju to leciutko zakopci. jak np jadę wozem a przyśpiesze to też lekko zakopci a jak na stałym gazie jade to nie  wtryski są dobre bo sprawdzałem tydzien temu na takim przyrządzie specjalnym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    0

zanim zaczniesz silnik rozkrecac sprawdz czy masz korek szczelny od chlodnicy, moze ta woda zwyczajnie odparowuje  skoro wycieku niema. ewentualnie wymontuj lub wymien termostat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stud-Nick    0

Jeżeli woda dostawałaby się do komory spalania, to uszczelka byłaby już naprawdę dziurawa. Jeżeli szczelina jest minimalna, to woda nie dostanie się do cylindra, ale ciśnienie z cylindra wydostanie się napewno. Jak wyżej napisano, należy nalać wody do pełna, bez korka, i uruchomić silnik, i patrzeć ile bombelków będzie się pojawiać. Można korek zakręcić, do bocznej rurki przelewowej podłączyć przewód przezroczysty, i obserwować.
Miałem takie zdarzenie, z powodu nieprawidłowego osadzenia tulei, ma ona wystawać ponad gładż bloku, obydwie tyle samo. Stosuje się do tego takie wąskie miedziane pierścienie, bywa, że trzeba podłożyć dwa pod kołnierz osadczy jednej tulei, gdy przy drugiej wystarczył jeden.

Edytowano przez Stud-Nick

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    4

Witam, sprawdzalem teraz dokładnie  i nie ma tych bombelków.

Okazało się ze chłodnica dziurawa, ja kwróciłem z pola to takie lekko z wody na spodzie jest jak po nocy schodzi z cm wody to przez to? ale nie widać nigdzie ze kapie dopiero jak palcem przejade to z wody jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

dzisiaj założyłem termostat, ale jak się zaczynał nagrzewać wyrzucało wodę przez przelew bardzo dużo.

Za parę minut widać było suche żeberka.No i jest kompresja z cylindrów do układu i kopci się na biało woda.

To wiadomo że rozleciana uszczelka pod głowicą.

Do rzeczy: Jak głowica była rozkręcana 3 , 4 razy to trzeba ją wyszlifować(planować) żeby była szczelna.

Bardzo dokładnie trzeba wyczyścić blok  benzyną estrakcyjną, a nie żadnymi papierkami ściernymi bo zniszczycie  i będzie po bloku.

Uszczelki pod głowicą w tych czasach są tak badziewne, rozkładają się po 3 miesiącach i jest przedmuch idzie woda do cylindrów.

Jak chcecie żeby ta uszczelka wytrzymywała dłużej to nie powinno być termostatu!!! Bo temperatura 65st w górę to ją spali bardzo szybko!! Przykład? dzień wcześniej nie miałem termostatu i nie było go  (ponad 10lat)i był spokój!

Mogła wytrzymać kilka miesięcy a tak  dokończyłem jej żywota w 15minut!

Można używać termostatu ale w takich ciągnikach  gdzie silnik nie był rozkręcany od nowości lub kto nie ma problemów ze szczelnością układu.Jak silnik był kilkakrotnie rozkręcany to  po planowaniu za jakiś czas bedą ogromne przedmuchy.

Wielka rada: Nie czyście bloku ,głowic papierami ściernymi bo zniszczycie silnik i wasza robota będzie zrąbana!!

a załóżcie termostaty gdy będzie układ szczelny.!Ja wyrzuciłem do czasu gdy się go  wyremontuje.

 

Ale słyszałem że po planowaniu też będzie wypierniczać wodę, więc termostat to śmierć dla silnika C330 i kolega to potwierdzi.

 

Edytowano przez lolek2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konii    6

Witam. :) Mam problem z swoją 30 stką. Otóż problem polega na wyrzucaniu wody z układu wydechowego. Problem pojawia sie gdy ciagnik postoi z tydzien,dwa. :/. Odrazu mówie ze głowica była szlifowana,uszczelki wszystkie nowe. Proszę o pomoc,minął dopiero miesiac od remontu a juz szykuje sie kolejny ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez KrychxU
      Witam, interesuje mnie wasza opinia na temat wałów przyłączanych do pługa.
      Mam zamiar zainwestować w packomat, pług 4 skibowy a ciągnik 1614. Na spokojnie da sobię radę.
      Tylko sęk w tym że mam większą część pól w kształcie klinów, czytałem opinie że packomat na takie pola wmiarę daje radę bo najlepszy jest ten na przedni TUZ.
      Ale nie posiadam Tuz'a, ani nie planuję zakupu to interesują mnie dwa typy wałów, packomat lub ciągany.
      "Ciągany" z tego co wyczytałem lepiej uprawia glebę , poprzez to że ma większą średnice pierścieni oraz dwa rzędy tych pierścieni, ale packomat łatwiej przetransportować.
      I tu mam dwa pytania, czy np. podczas orki gdy na torze jazdy mam przeszkodę to czy mogę złożyć, przestawić ten packomat bez żadnych konsekwencji?
      I druga kwestia, Schemat wygląda tak: Orka(1614),nawozy(30),uprawa agregatem(1614),siew(30),bronowanie(30) czy to by mi się opłaciło ?
      Co z tego schematu mógłbym wykreślić po zakupie wału, bo zaprezentowałem schemat uprawy wiosennej, pożniwna różni się tym że po orce bronuję 30.
      Liczę na pomoc 😉
      PS. Gleby mam lekkie i średnie, ale większość lekkie 3,4,5 klasa. 
       

    • Przez Folenka
      Więcej informacji pod poniższym linkiem
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-ursus-c-325-330-z-turem-CID757-IDv5WF4.html
       
    • Przez bartekcuber
      witam mam problem z ciśnieniem oleju silnika na zimnym ma 4,5 atmosfery a na gorącym nie całe 1 miezone zegarem ściągnąłem misę by zobaczyć panewki nie które panewki główne są one koloru szarego metalicznego a miejscami jakby żółte i tu pytanie czy to żółte to jest wyrobienie się panewki ?
    • Przez CASE77
      Ktos zna jak nazywał sie ursus który był wysyłany do ameryki były one xhyba niebieskie 
    • Przez rolnik324
      Witam, tak jak w tytule chciałbym w jakiś sposób przyśpieszyć obroty wałka wom w ursusie c360 (możliwe że nasz ciągnik to c355, sami dobrze nie wiemy). Zacznę może od tego że ursus ten pracuje z agregatem prądotwórczym, a agregat wytwarza prąd do pompy głębinowej która wyciąga wode do dosć małej deszczowni do podlewania truskawek. Pompa zasilana jest napięciem 400v i aby uzyskać taki wynik na agregacie ursus pracuje na 2000 obrotów. Mi i tacie nie podoba się to ze względu że ciągnik niekiedy musi pracować tak ponad 5h (a przydałoby się aby pracował dłużej ponieważ mamy spory areał i nie wystarcza to na podlanie wszystkiego w czasie suszy) i to powoduje że ciągnik paliwa spali "swoje" i do tego wychodzą małe nieszczelności silnika (poci się spod korka oleju i paru innych elementów silnika) i zdąży się przez kilka godzin nazbierać na ziemi oleju. Przechodząc do sedna, czy jest możliwość zrobienia lub kupna jakiejś przekładni albo czegoś co zaproponujecie do ciągnika żeby chodził na niższych obrotach? Słyszałem o przerobieniu jakoś trybów albo wymiana skrzyni ursusa na zetora, ale jednak wolałbym nie ingerować teraz w wnętrze ciągnika i wolałbym coś na zewnątrz. Z góry dziękuje. Nieścisłości będę rozwijał w komentarzach.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.