Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Co Ty opowiadasz, sąsiad w 2009 jak brał oferte na mf 5445 to mowił że dopłacił kilka lub kilkanaście tysięcy więcej przez to że wziął skrzynie dyna 4 zamiast dynashift :)

Opublikowano

No to niech ci sprzedadzą 5425 za kwotę jaką masz w umowie i w terminie jaki masz w umowie jeśli się nie wywiążą to muszą ci zwrócić zaliczkę zresztą te umowy są tak napisane że chronią tylko dilera a nabywca te umowy akceptuje albo nie . Proponowałbym zeby każdy miał kilka dni na zapoznanie się z umową i możliwość dodania swoich warunków a nie w pośpiechu czasem bez czytania podpisywać. ..Ktoś pisał że 5425 wyszedł z produkcji a następcą o podobnej mocy jest 5430 którego dziś diler mi proponował za 40500 euro.

Aha i podaj skąd są te caniaki bo trzeba będzie ich unikać.

 

Te cwaniaki to woj warmińsko-mazurskie powiat gołdapski.

Opublikowano (edytowane)

witam wszystkich oriętujecie sie jakie so ceny ciągnika mf 5475 bo dogadałem sie z korbankami na ten ciągnik cena to

72000 tyś euro brutto przelicznik eura 4 zł co o tym sądzicie prosze o waszo opinie i ewentualnie może ktoś z was się interesował ceno tego modelu pozdrawiam

 

Jakiś tydzień temu pisałem mail do dilera MF z zapytaniem o cene modelu MF 5475 w standardzie, odpisał ze cena to 65 tys. euro netto - do negocjacji. Gdzie wynegocjowałeś taką cene?

Edytowane przez Laver
Opublikowano

Jakiś tydzień temu pisałem mail do dilera MF z zapytaniem o cene modelu MF 5475 w standardzie, odpisał ze cena to 65 tys. euro netto - do negocjacji. Gdzie wynegocjowałeś taką cene?

 

witam cene negocjowałem w chojnach woj. podlaskie, wczoraj byłem u nich bo chciałem zamienić na mniejszy 5465 i pokazywał mi deler ceny to tego 5475 była cena 63000 tyś euro jusz to była cena taka do oddania bo wyjściowa na niego to była 66000 tyś euro netto widziałem ceny u niego na kąpie bo tam pracuje muj znajomy mówił że ceny ciągników wzrosły.

W tym moim 5475 kturego będe brał jest jeszcze w tej cenie amortyzowana kabina szerokie opony i komplet obciążników.

 

 

witam cene negocjowałem w chojnach woj. podlaskie, wczoraj byłem u nich bo chciałem zamienić na mniejszy 5465 i pokazywał mi deler ceny to tego 5475 była cena 63000 tyś euro jusz to była cena taka do oddania bo wyjściowa na niego to była 66000 tyś euro netto widziałem ceny u niego na kąpie mówił że ceny ciągników wzrosły.

W tym moim 5475 kturego będe brał jest jeszcze w tej cenie amortyzowana kabina szerokie opony i komplet obciążników.

To targuj sie dobrze bo delerzy na tym modelu mogo zejść najnirzej do 63000 tyś euro netto

Opublikowano

Pytałem tez o 5465 to cenę jaka mi podał to 60 tys. euro netto do negocjacji. U ciebie za 5475 wychodzi 58,53 tys. euro netto po negocjacji+ dodataki w wyposażeniu (ta cena to z tego roku?). Jak jest z tym kursem u korbanków bo jak kiedyś u nich bylem to diler mówił ze liczą cenę po kursie na dany dzień, a euro po 4zł to było rok temu. Czy teraz dają jakieś promocje i liczą po mniejszym kursie?

Opublikowano

Pytałem tez o 5465 to cenę jaka mi podał to 60 tys. euro netto do negocjacji. U ciebie za 5475 wychodzi 58,53 tys. euro netto po negocjacji+ dodataki w wyposażeniu (ta cena to z tego roku?). Jak jest z tym kursem u korbanków bo jak kiedyś u nich bylem to diler mówił ze liczą cenę po kursie na dany dzień, a euro po 4zł to było rok temu. Czy teraz dają jakieś promocje i liczą po mniejszym kursie?

 

Mój 5475 to jest rok 2011 ale umowe na niego podpisałem w grudniu dostałem dobro cene deler twierdzi że to dlatego bo na mojej gminie niema jeszcz maseya i mój będzie pierwszym ciągnikiem ktury tu sprzedadzą

Opublikowano (edytowane)

opłaca się dopłacić do mf 5430 6tyś euro netto bo mam zamiar brać 5425 za 39 euro netto? Ile kosztuje przedni tuz?

Edytowane przez Zajac02
Opublikowano

z tego co kojarzę, to no nowa seria 54XX np. 5430 miała być tańsza od poprzedniej, bo ciągniki mają mniejszy udźwig, słabszy tyny most, zmieniony przedni, a teraz się okazuje że trzeba dopłacić za gorszy ciągnik???

 

ja by tą różnice w cenie włożył wyposażenie do 5425.

Opublikowano

Z tego co kiedyś przedstawiciel mówił to nie można dołożyć amortyzacji do ciągnika na placu.

Można dołożyć bynajmniej do mojego 5475 dołożyli amortyzacje kabiny i to co nawet niewystępuje w opcji tylko w wersi 64xx a mianowicie zbiorniczki na końcówkach szybkozłączy chydrauliki zewnetrznej

Opublikowano

@hodowcaaa czy jest zauważalna różnica po założeniu amortyzacji? :mellow: Jaki jest koszt takiej imprezy? ^^

montowali mi amortyzacje kabiny ale na placu przed odebraniem ciągnika koszt 1000 euro

Opublikowano (edytowane)

Oglądałem to na agro show. Przy kabinie standardowej raczej się da zamontować na placu u dealera. Kabina slim na pewno, kabina obniżona chyba też ma inne mocowania przy osi tylnej. Więc dealer amortyzacji w tej wersji nie zamontuje. Przednie poduszki i mocowania wyglądają na oko mniej więcej tak samo bez znaczenia w jakiej wersii. Oczywiście poza wysokością mocowań. Swoją drogą 1000 e to dużo jak za 2 amortyzatorki. Na allegro podobny do df a znalazłem za niecałe 400 zł. Ale nie wiem czy ciekawszym rozwiązaniem nie były by poduszki pneumatyczne od kabin ciężarówek.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

Dzisiaj padł wybór zamiast mf 5425 biorę mf 5430 cena jaką wynegocjowałem to 43500 euro netto na szerokim ogumieniu 15 marca ciągnik wyjedzie z fabryki.

 

Po ile ci euro liczyli?Tyle ile w danym dniu kurs euro stoi czy może daja jakies promocje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?
    • Przez JasiuS
      Cześć pacjent to MF 8240 ze skrzynia powershift funk ah150 wersja z hydrauliką 110l/min 
      Po zakupie zostało naprawione juz kilka awari i przyszedł czas na wymianę oleju w skrzyni. I tu pojawił sie problem. W filtrze hydrauliki z lewej strony za zbiornikiem paliwa znalazłem oring o średnicy około 34mm. Oring nie jest przerwany ale ubrudzony klejem anaerobowym.
      Filtry poszły zamienniki z Donaldsona i ssawny za flanszą z hifi. Olej Orlen 10w30 utto (około 150l wchodzi) przez pewien czas wszystko bylo git skrzynia chodzi ładnie, wszystkie biegi bez szarpnięć czy tez poślizgu hydraulika pracowała jak należy aż do momentu testu gdy po dłuższej pracy z bezorkowcem zapaliła sie czerwona kontrolka zapchania filtra hydrauliki. Ciągnik został od razu zgaszony po ostygnięciu maszyny i ponownym zapłonie przez chwilę świeciła sie juz tylko pomarańczowa kontrolka poziomu oleju a stan jest prawidłowy.
      Po tym incydencie nie świeci sie nic, ale ciężko działa wspomaganie kierownicy i słychać syczenie w rozdzielaczu podczas kręcenia. Powoli podnoszą sie tylne ramiona i pomimo prób nie wyłącza sie przedni naped, cały czas słychać jego pracę. Skrzynia natomiast przełącza biegi bez zarzutu.
      Wykonałem pomiar nr 1,2 i 7 (ZAŁĄCZNIK) i ciśnienia są w normach.
      O tym oringu w filtrze znalazłem wzmiankę na zachodnich forach ale sprawa nie została wyjaśniona. Może ktoś wie gdzie mam szukać przyczyny, albo podpowie mi co jeszcze sprawdzić. 
       
      Pozdro
       
       
       


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v