Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

monometr nie spadł Ci przypadkiem? Sprawdź drugim dla pewnosci. Z olejem to nie zaszalałeś zbytnio. Turdus jest o wiele lepszy. Zdejmij miskę i pod zawór wrzuć podkładki lub wymień zawór na nowy inny i przy okazjii sprawdź rurkę od pompy czy nie jest rozszczelniona wykręć i kompresorem zbadaj. Jakie max ciśnienie oleju osiąga ten Twój motor na max obrotach? powyżej 5bar jest już szkodliwe i prowadzi to do awarii silnika.

Opublikowano

Pytanie za 100pkt dla najlepszych z najlepszych mechaników.

 

Panowie mój kolega ma problem w C-360.

Problem polega na tym że pompę wtryskową miał już chyba w 4 zakładach co regeneruja pompy i wszędzie potwierdzaja że pompa idealnie ustawiona.

A problem jest nastepujacy.

 

Ciągnik nie pali na jeden tłok , jak się zakręci rurki z wtryskami do pompy to na 1 wtryskiwacz pompa nie podaje paliwa , wtryski zamieniał i dalej to samo, a na stole próbniczym do ustawienia pomp , pompa podaje idealnie na wszystkie 4 sekcje, a jak sie założy pompe do traktora i podepnie rurki i wtryski to pompa nie podaje na 1 wtryskiwacz.3 wtryski pylą a jeden nie......

Co może byc waszym zdaniem?

Opublikowano

Nikt nie jest najlepszy z najleoszych kolego i nie znajdziesz takiego kogoś ;) jeżeli była w 4 zakładach to remont trzeba było zrobić a nie samo ustawianie. wtryski podmieniałeś to podmień rurki jeszcze jak nie rurki to sekcje i tłoczki wymień(wszystkie). I jeszcze coś, podmień kolego pompę jak masz mozliwość.

 

Nikt nie jest najlepszy z najleoszych kolego i nie znajdziesz takiego kogoś ;) jeżeli była w 4 zakładach to remont trzeba było zrobić a nie samo ustawianie. wtryski podmieniałeś to podmień rurki jeszcze jak nie rurki to sekcje i tłoczki wymień(wszystkie). I jeszcze coś, podmień kolego pompę jak masz mozliwość.

Opublikowano

szczerze mówiąc to mam w domu taką pompę co też nie podaje na 4 końcówki ale jak założę na ciągnik to śmiga na 4 gary. Odpala ten Ciągnik jakoś? Swoja rozruszałem na wiertarce (założyłem filtry wężyki itd i w końcu puściła na 4 końcówki)

. Spróbuj z inną pompą jak nie pali na 4 gary.

Ps. czy było coś robione poza pompą w tym ciągniku

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zapatki na panewkach

Możesz wyjaśnić wszystkim co to jest?

Opublikowano

szczerze mówiąc to mam w domu taką pompę co też nie podaje na 4 końcówki ale jak założę na ciągnik to śmiga na 4 gary. Odpala ten Ciągnik jakoś? Swoja rozruszałem na wiertarce (założyłem filtry wężyki itd i w końcu puściła na 4 końcówki)

. Spróbuj z inną pompą jak nie pali na 4 gary.

Ps. czy było coś robione poza pompą w tym ciągniku

Silnik byl robiony.

Pompa była podmieniana i cały czas nie podaje na ostatnią sekcje.

2 inne pomy i obie nie podaja na ost sekcje........jaja jak piernik.

Opublikowano (edytowane)

Anegdotkę kolegom opowiem, juz gdzieś o tym pisałem tyle że c330 ;)

remont silnika wszystko tak jak ma być , słynny mechanik w okolicy zero fuszerki, czystosć i te sprawy, miod malina. i ciągnik nie pali na 1 tłok.

no to powiem w skrócie że przez 3 rozbiórki silnika zostało sprawdzone:

wałek rozrządu 2szt

głowica inna

wtryski inne

chyba z 3 pompy zamieniali wtryskowe i nic

Powodem był tłok ;) tak właśnie tłok. Niby słynny gorzycki tłok lecz posiadał wadę fabryczną nie widzialna na pierwszy rzut oka. miał wypukłość i ciagnik nie odpalał na 2 cylindry. Po wymianie tłoka ciagnik dzierży jak trzeba. Więc jak przewody , wtryski, głowice masz ok to w ostatecznosci na to możesz popatrzeć. Podmień głowice jeszcze...

 

a i misie przypomniało, klawiaturka Ci nie spadła z tej ostatniej głowicy? u mnie tak było w c360 i na 3 gary chodził(naszczęscie nic się nie stało poza faktem iż w oleju była ropa i trzeba było znowu Nowy Turdus kupic)

Edytowane przez sylwek23111
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Nie może być takich cudów, żeby dwie pompy robiły to samo, przystartuj z odkręconą rurką od pompy, bo jeżeli z zakreconą nie chce podawać, to już widziałem coś takiego że był tak zapchany przewód, że nie podawał paliwa, lub wtrysk, ale jakby już wtryski nie były sprawdzone, to mam poważne wątpliwości do tego całego remontu.

Edytowane przez MAT912
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jedna mogła by nie podawać na jedną sekcję, ale nie dwie, albo trzy i to jeszcze na tę samą.

Opublikowano (edytowane)

rurki zamieniał bo też mu mówiłem .

Dla mnie najdziwniejsze jest to że 2 inne pompy i obie nie podają na ostatnią sekcje , ostatni wtrysk. :blink:

Wtryski nowe sprawdzane.

 

Mat

co to jest?

Były Zbuntowany Moderator

  • photo-thumb-30296.png?_r=1390081660

 

Zbuntowany moderator? :blink: :blink: :blink:

Edytowane przez KULAWA_KOZA
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Powtarzam jeszcze raz, nie ma takich cudów, odkręćcie wszystkie przewody i paliwo bedzie wyrzucał z każdej sekcji, zamieniliście pewnie przewody i na któryś dalej nie pali, a Wam się wydaje że ciągle na tej samej sekcji nie podaje paliwa, przedmuchajcie ustami każdą rurkę.

 

 

Mat

co to jest?

Cytuj

Były Zbuntowany Moderator

  • photo-thumb-30296.png?_r=1390081660

 

Zbuntowany moderator? :blink: :blink: :blink:

 

Edytowany przez KULAWA_KOZA, Dzisiaj, 19:57.

 

Mojego awatara nie poznajesz? :P

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Poznaje....

ale czemu stałeś się zbuntowany?

 

Przewody zamieniał i nawet wtryski i zawsze nie podaje na ostatnią sekcje.

TU JEST PROBLEM :wacko:

Ja się pierwszy raz z takim cudem spotkałem.

Pobliscy mechanicy wymiękają :o

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Pytanie, co odkręcacie, że widać że nie podaje paliwa?

Opublikowano (edytowane)

Koza nr.2 jak masz pierdzielić i wkurzać człowieka to się nie odzywaj!!!

 

Dzwoniłem do kolegi i sprawa wyglada tak.

jak są podpięte rurki do pompy i wtryski na zewnętrz to paliwo podaje na 4 wtryski a jak wtryski włozy do głowicy to nie podaje na ostatni wtrysk.

RURKI NOWE.

Edytowane przez KULAWA_KOZA
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Rozumiem, na jednej pompie tak może być,ale nie na kilku to samo, to jest nie możliwe, powtarzam - NIE MOŻLIWE, no chyba że wszystkie te pompy robił jeden "mechanik" :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v