Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam niedawno oddałem pompę wtryskową do regeneracji dostałem drugą założyłem ją i ciągnik nie chce odpalić.

Paliwo leci z wtryskiwaczy nie wiem co zrobić proszę o pomoc z góry dzięki.

Opublikowano

Sprawdź kąt a wstawić teoretycznie nie powinno się inaczej ale w realu widziałem już źle wstawioną pompę i też nie odpalił tak jak twój ale na holu do mnie dojechał a gościu też się zapierał że dobrze wstawił.

Opublikowano

Przepraszam że post po postem ale chciał bym sie podzielić z kolegami jadną uwagą. Miałem założoną pompę wtryskową od Zetora 72xx. Jako że kombinowane było sprzęgiełko a raczej klin, tak też ucieło mi klina gdy ruszałem z obornikiem. Wycinanie i kształtowanie nowego klina potrwało bym kilka godzin więc postanowiłem rozruszać oryginalną pompe C-360(Po regeneracji jest) Ciągnik odpala lepiej jak na zetorowskiej mimo iż kat dałem mu podobny i wcześniejszy. (Zetorowska jest nowa oryginalna a ta ma x lat.) NA zetorowskiej o wiele ładniej pracuje, zegarkowo, na ursusowskiej szczeka jak dziki pies jakiś. Po podkręceniu ursusowskiej moc jest porównywalna ale dymaaa ma jak nie wiem. Kopci pod obciążeniem jak lokomotywa. Na zetorowskiej nie zchodzi tak z obrotów pod obciążeniem a dymek puszcza zdrowy i o wiele mniejszy niż na ursusowskiej. Śmieję twierdzić że Zetora pompa jest oszczędniejsza niż Ursusowska po podkręceniu o 1 obrót. Wniosek mi sie nasuwa następujący. Jeśli ktoś planuje zakup nowej pompy wtryskowej to polecam nową Zetora. Różnica w porównaniu do ursusowskiej wynosi około 200-500zł.

Opublikowano

Witam. Mam problem z odpaleniem silnika gdy jest zimny. Im dłużej stoi tym trudniej tego dokonać, ponad to słabo reaguje na gaz tzn. trudno wchodzi na obroty.. I teraz tak. Chcę sprawdzić układ paliwowy. Jak myślicie bardziej stawiać na rozpylacze czy raczej pompa. Jak mi się uda gdzieś dorwać manometr to sobie sprawdzę pompę, według instrukcji napraw, czyli jeżeli ciśnienie spadnie poniżej 200 bar w czasie krótszym niż 60 sekund to zawór do wymiany, jeżeli na nowym zaworze nie osiągnie 250 bar to sekcja. Tylko jedno podstawowe pytanie. Mam zamiar samemu wymienić zawór tłoczący tylko czy on wyjdzie "górą"?. Tzn czy go wyciągnę przez gwintowany otwór po króćcu? Czy średnica zaworu jest mniejsza niż otworu w korpusie pompy? No i na końcu bym zmienił rozpylacze. Jak myślicie dało by to poprawę?

Opublikowano

Przepraszam że post po postem ale chciał bym sie podzielić z kolegami jadną uwagą. Miałem założoną pompę wtryskową od Zetora 72xx. Jako że kombinowane było sprzęgiełko a raczej klin, tak też ucieło mi klina gdy ruszałem z obornikiem. Wycinanie i kształtowanie nowego klina potrwało bym kilka godzin więc postanowiłem rozruszać oryginalną pompe C-360(Po regeneracji jest) Ciągnik odpala lepiej jak na zetorowskiej mimo iż kat dałem mu podobny i wcześniejszy. (Zetorowska jest nowa oryginalna a ta ma x lat.) NA zetorowskiej o wiele ładniej pracuje, zegarkowo, na ursusowskiej szczeka jak dziki pies jakiś. Po podkręceniu ursusowskiej moc jest porównywalna ale dymaaa ma jak nie wiem. Kopci pod obciążeniem jak lokomotywa. Na zetorowskiej nie zchodzi tak z obrotów pod obciążeniem a dymek puszcza zdrowy i o wiele mniejszy niż na ursusowskiej. Śmieję twierdzić że Zetora pompa jest oszczędniejsza niż Ursusowska po podkręceniu o 1 obrót. Wniosek mi sie nasuwa następujący. Jeśli ktoś planuje zakup nowej pompy wtryskowej to polecam nową Zetora. Różnica w porównaniu do ursusowskiej wynosi około 200-500zł.

 

 

Nie możesz mówić że nieoryginalna pompa od jakiegoś tam zetora jest lepsza od oryginalnej pompy 360.Jak masz nówkę zetora i kombinowałeś ze sprzęgłem i chodzi to dobrze.Ale dobrze zregenerowana pompa oryginalna 360 będzie dawała pożądany efekt.Najprawdopodobniej w zetorach było inne ciśnienie wtrysku a wtryski w 360 ustawione na większe ciśnienie, przez co mniej paliwa jest wstrzykiwane do cylindra i ciszej chodzi,gorzej pali.

 

@bartoking

Wymień filtry paliwa.Przeczyść układ paliwowy, jak nie to pompa do regeneracji,tłoczki już nie trzymają.

Opublikowano

Tyle że ta druga pompa od c360 była po regeneracji ;) u dobrego pompiarza. Obstawiam że to raczej regulator obrotów wszystkim rządzi.

 

 

A kolego @bartoking zostaw pompę w spokoju ;) nic nie zrobisz bez stołu pobierczego.

Opublikowano (edytowane)

Nie, żeby coś, ale jest różnica między sekcją, a zaworem tłoczącym. Są to dwie różne rzeczy. @seweryn20 Dzięki właśnie o to mi chodziło.

 

Zawór tłoczący http://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-ciagnikow/c-360/instalacja-paliwowa/zawor-tloczacy-dv-83g-c-360-mielec.html

Sekcja http://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-ciagnikow/c-360/instalacja-paliwowa/element-pompy-c-360-wzm.html

Edytowane przez bartonking
Opublikowano (edytowane)

Tematy połączone

 

Witam wszystkich.

 

Ursus c360

 

Powiedzccie mi od czego jest ta srubka regulacyja która zaznaczylem 1, bo 2 to jest podkrecenie maxymalnych obrotow jak sie nie myle. Z góry bardzo dziękuje

post-96555-0-81233800-1384811299_thumb.png

Edytowane przez KRISTOFORn
Opublikowano

Kolego ta śrubka nr 1 jest do tzw podkręcania pompy. tzn: wykręca się ją po pół obrotu i sprawdza efekt(wykręca się tyle żeby z ciagnika nie zrobić lokomotywy). czy nie dymi za bardzo. Przydatne jest wykręcenie tej śrubki przy problemach z rozruchem w zimne dnie(na ursusowkiej pompie jak miałem to tak robiłem i różnica jakas tam była na +) Generalnie robi się to wtedy jak ciągnik jest muł. Jednak nie polecam wykręcać na tyle by ciagnik dymił przy lekkim dodawaniu gazu. To jest moje zdanie i myślę ze mogę je tu umieścić. Pozdrawiam

Opublikowano

Tematy połączone

 

Witam wszystkich.

 

Ursus c360

 

Powiedzccie mi od czego jest ta srubka regulacyja która zaznaczylem 1, bo 2 to jest podkrecenie maxymalnych obrotow jak sie nie myle. Z góry bardzo dziękuje

Z tego co wiem, to tą śrubką reguluje się dawkę paliwa , wykręcając się zwiększa o ile pamiętam , ostrożnie z tym kręceniem ;)

Opublikowano

Mam parę praktycznych pytań :

1. Jeżeli sekcja pompy jest nieszczelna to ZAWSZE będzie towarzyszyć temu przedostawanie się paliwa do oleju pompy?

2. Ostatnio widziałem jak we Władymircu były ściągnięte przewody wysokiego ciśnienia z pompy. Kręcąc rozrusznikiem paliwo wytryskiwało na ok 5- 10 cm. Porównując do pompy tłoczkowej z 360 też tak powinno się dziać? Oczywiście wszystko na max "gazie".

Opublikowano

tak jak kolega pisze nie można się sugerowac wysokością wyrzutu ON z pompy bo to nie miarodajne :D heeh ale wiem że u siebie jak ostatnio zakładałem to dość wysoko wyrzucała pompa(lepiej nie trzymać głowy na wprost króćców )

 

tak jak kolega pisze nie można się sugerowac wysokością wyrzutu ON z pompy bo to nie miarodajne :D heeh ale wiem że u siebie jak ostatnio zakładałem to dość wysoko wyrzucała pompa(lepiej nie trzymać głowy na wprost króćców )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v