Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dalej to szukaj jakiejkolwiek nieszczelności. Dolegliwość typowa dla zetora he he. wszystkie węże nówki, podkładki miedziane wyżarzyć nowe i założyć, sprawdzić zaworek powrotny, czystość filtrów paliwa, drożność przewodów a szczególnie połączeń skręcanych przed pompką paliwa, przedmuchać, sprawdzić rurką ssącą w baku. Możesz ewentualnie kupić i założyć na przewód dodatkowy zaworek powrotny.

Opublikowano

wyszystko jest nowe poza podstawami ffiltrów , filtry były nawet 2x wymieniane, podkładki tez wezyki nowe rurki nowe śruby nowe nawet zaworek zwrotny nie pomógł

Opublikowano

Może rurka w smoku co wchodzi do zbiornika ma nieszczelność.

Najlepiej powieś bańkę z paliwem powyżej silnika i wtedy zobaczysz czy zapala,

albo zaraz jak zgasisz silnik zaciśnij przewód gumowy co dochodzi do odstojnika.

Opublikowano (edytowane)

sorry że się wtrącam ,

da się założyć podkładkę miedzianą jak już była zakładana tzn. 2x

coś ktoś kiedyś pisał o jakimś podgrzewaniu

Co wy robicie w takich sytuacjach ?

Da się ale po co? Grosze kosztuje, powinno się zakładać nowe po każdym demontażu.

Podkładki miedziane się wyżarza żeby były bardziej miękkie. Rozgrzewasz mocno choć by nad kuchenką gazową i gwałtownie chłodzisz w wodzie. Robi się miękka, łatwo dopasowuje się do gniazda i śruby, nie trzeba tak mocno dokręcać oszczędzając tym samą śrubę i łącznik.

Bartek14 musi coś być. Załóż przeźroczysty przewód od filtra do pompy wtryskowej a nawet na powrocie.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

@seweryn20 wymieniam filtry i wystąpił problem wymieniłem odpowietrzniki na nowe z pod odpowietrzników cieknie paliwo, gumki filtrów też przepuszczają a że wziąłem tylko 2 podkładki pod odpowietrzniki to poszukuje rady jak je użyć drugi raz, odpowietrzniki 2mm dłuższe od starych, kranik przepuszcza same 'buble' produkują

Opublikowano

Na pompie do góry jest śrubka pod skosem na śrubokręt i kontrowana nakrętką na 10 kluczyk.popuść kontrę i odkręć w lewo z pół obrotu na początek.Ta śrubka jak pompa jest zaplombowana może nieć plombę a czasami nawet kapturek na sobie. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v