Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A przewody wysokiego cisnienia lepiej odkrecic przy pompie czy przy wtryskiwaczach? chyba przy wtryskiwaczach?

 

Musze odkrecic bo z przewodami tez nie za bardzo chce sie ruszyc. Patrzylem na dolnej srubie czy przypadkiem nie jest juz calkowicie przesunieta na fasolce w strone silnika ale widze ze jest jeszcze sporo luzu. Wg tego jak sruba jest w fasolce wnioskuje ze pompa jest bardziej odsunieta od silnika niz dosunieta.

 

Chce cos pokombinowac, bo ciezko pali jak jest juz ponizej +5 st i wydaje mi sie ze po odpleniu za bardzo dymi tak troche niebieskawo. Kilka lat temu mechanik ktory wymienial glowice powiedzial ze jak beda problemy z odpalaniem to zeby przestawic pompe w strone silnika. Wiec chce sprobowac co to da.

Opublikowano

Jak kopci na niebiesko to swiadczy o złym osadzeniu wtrysków,rozpylacz nie jest wysunięty poza głowicę,siedzi w niej,wtryskiwane paliwo ma przeszkodę w postaci scianki po której trafia w postaci nie rozpylonej.

Opublikowano (edytowane)

No u mnie też dymi jak jest zimny, jak go pod wiata odpale to za chwilę nie da się tam oddychać, ale jak wyjade i troche się zagrzeje to jest już ok. Może i tak ma być i nie jest to nic niepokojącego - sam już nie wiem.

 

Bardziej mnie denerwuje to odpalanie. Oczywiście może byc to milion powodów ale od czegoś trzeba zacząć. Wymieniłem już zawór przelewowy na pompie ale to nic nie dało.

 

No tak wg instrukcji przy trudnościach z rozruchem nalezy opóźnić początek tłoczenia, czyli zmniejszyć kąt, a co za tym idzie oddalić pompę - ok juz rozumiem.

Edytowane przez mlody28
Opublikowano

Jak jest za wczesny wtrysk to tak jak piszesz że masz problem z odpaleniem i strasznie kopci na niebiesko.Ale możesz mieć też za słabe ciśnienie na wtryskach i też będzie kopcił albo lejące wtryski.Najlepiej zacznij od wtryskiwaczy.

Opublikowano

Niebieski dym to z reguły kąt wtrysku lub olej. A że to stara konstrukcja płata figle i czasem powód jest całkiem inny niz ogólnie przyjęte objawy. Na dzień dobry kąt ustaw na znaki. Oleju nie trzeba wiele żeby kopcił i zanim ubędzie możesz przegonić i kilkadziesiąt mth. Jeśli kopci tylko zimny to nie masz powodu do zmartwień. Jeśli cały czas to trzeba szukać.

Czasem i lejący wtrysk taki kolor puści w tych ciągnikach.

Opublikowano

A jak dymi na szaro? U mnie też ciężko palił ale pompa była do silnika i wydawało mi się że pracuje dość twardo (czy to dobrze mi się wydawało?) teraz oddaliłem górą od silnika i pali lepiej, tylko ten szary dym to może być?

Opublikowano

Mam klopot od 500 do 1000 nie równo mi chodzi czy przyczyna moz byc ze listwa musi sie troche spasowac do nowych tulejek czy sprezyna juz wysłużona ( pompa po regeneracji) a dodam ze robilem ta pompe z dobrym fachowcem i na stole pobierczym nic na to nie wskazywalo listwa lekutko chodzila. A co do ustawiania do znaków na kolach od rozrzadów to zaprzeproszeniem gówno prawda gdyz kolo posrednie i kolo od pompy dzisiaj produkuja takie same a co za tym idzie takie same znaki i teraz trzeba dawac o ząb do przodu i w tedy równiutko na znaki ustawisz na kole zamachowym

Opublikowano

Koło pośrednie jest zupełnie inne od koła pompy czy ty w ogóle kiedyś widziałeś rozrząd? Koła pompy i wałka rozrządu zawsze były takie same a porednie jest tylko jedne i nie jest podobne do żadnego innego w rozrządzie. A jak ustawiasz o znak do przodu to już można nazwać (poprawianie fabryki) :D

Opublikowano (edytowane)

witam , mam problem z 362 ze schodzacym paliwem z układu po około godziny postoju mozna długo krecic i tak nie zapali . pompa po regeneracji wszystkie podkładki nowe sruby nowe , zawor przelewowy nowy. dodatkowo zaworek zwrotny , nowe flitry ,rurki nowe czyszczone zbiorniki , i tu pytanie co jest grane bo juz brak pomysłów ?

Edytowane przez bartek14

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v