Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A filtry,odstojnik masz czysty?Paliwo leci ze zbiornika?Mogły syfy pozatykać przewody i żebyś pękł to paliwo nie poleci-

przerabiałem to dwa tygodnie temu

Opublikowano

W zaworku przelewowym na przelewie masz korek w środku sprężynka z kulką odkręć ten korek i pokręć rozrusznikiem czy będzie wychodzić tam tędy paliwo, może z zasilającej nie dochodzi

Opublikowano

Mi mówił mechanik żeby poluzować tę śrubkę nad pompką co jest na tym obrazku i popompowac pompką i żeby nic na filtrach nie robić

 

 

Ja pod tą śrubkę swego czasu miałem podłączone zasilanie świecy płomieniowej.

Opublikowano

Uderz młotkiem w pompke i powinna dzialac ja tak wlasnie mialem nie wiedzialem co i jak sie wkur.. po czasie to walnolem w pompke ( w ta sróbe duza) i zaczelo wszystko grac

Opublikowano

przypnę się tutaj mam c360 od niedawna wymieniałem już olej ale raz wymieniałem w silniku i filtrze powietrza mam pytanie ? czy w pompie wtryskowej wymienia się olej ? ile tam wchodzi jak często to robić ?

Opublikowano

aha dzięki a powiedzcie jeszcze gdzie najlepiej wymienić ? silnik ,filtr powietrza ,pompa wtryskowa ,i gdzie jeszcze ? czy regulator obrotów ma wspólny olej z pompą wtryskową ?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Regulator ma wspólny olej z pompą.

Opublikowano

To tyle. Sprawdz stan oleju w zwolnicach i skrzyni. Jak trzeba dolej ni to tyle. Kalamitki przeleć, pasek sprawdz, luzy na układzie kier. poziom elektrolitu, stan klem, ciśnienie w ogumieniu i przegląd masz z głowy.

Według instrukcji niektóre z tych rzeczy powinno się robić przed każdym wyjazdem. To taka ciekawostka :P

Opublikowano (edytowane)

Witam chcę sprawdzić czy kąt początku wtrysku (zapłon) jest dobrze ustawiony i mam problem nie mogę odnaleźć kreski na obudowie sprzęgła http://obrazki.elekt..._1320132530.jpg moglibyście dać wymiar/położenie/gdzie ona się znajduje ta kreska???

 

 

Ps. zdjęcie jest nie moje tylko z internetu

 

to są moje zdjęcia

http://iv.pl/images/...88207184973.jpg

http://iv.pl/viewer....65155811548.jpg

mam jeszcze jedno pytanie czy przy wymianie tarcz sprzęgła można dać inaczej koło zamachowe i mogą się nie zgadzać znaki z obudową skrzyni i kołem zamachowym??

Edytowane przez PIOTREK44
Gość Profil usunięty
Opublikowano

http://obrazki.elekt..._1320132530.jpg moglibyście dać wymiar/położenie/gdzie ona się znajduje ta kreska???

 

 

 

mam jeszcze jedno pytanie czy przy wymianie tarcz sprzęgła można dać inaczej koło zamachowe i mogą się nie zgadzać znaki z obudową skrzyni i kołem zamachowym??

1. No masz na tym zdjęciu dokładnie pokazane gdzie się znajduje ta kreska.

2.Przy wymianie tarcz nie ruszasz koła zamachowego, a chociaż byś odkręcił koło to i tak nie ma opcji ażebyś inaczej zakręcił bo jest kołek.

Opublikowano (edytowane)

1. No masz na tym zdjęciu dokładnie pokazane gdzie się znajduje ta kreska.

2.Przy wymianie tarcz nie ruszasz koła zamachowego, a chociaż byś odkręcił koło to i tak nie ma opcji ażebyś inaczej zakręcił bo jest kołek.

dzięki @MAT912

 

@seweryn20

nie wiem czy ta kropka jest to zapłonu czy skrzynia była odlewana i odlew tak odlał że zostało tak jak widać trudno powiedzieć

Edytowane przez PIOTREK44
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Pozwoliłem sobie edytować Twoje zdjęcie - myślę że nie będziesz miał nic przeciwko http://pokazywarka.pl/8uxjqq/#zdjecie3155457 szukaj kropki tj. kol Seweryn radzi, chodzi raczej o zapunktowanie lub kreski gdzieś w tym miejscu jak zaznaczyłem, może minimalnie w górę, a co to jest 60-tka czy skrzynia od 40-tki?

Opublikowano

nie mam nic przeciwko że edytowałeś zdjęcie , c-360 z 81 r silnik S-4003 skrzynia chyba zwykłej c-360 proste zęby w tylnym moście nic nie zmieniałem dzięki MAT912 za pomoc będę szukał znaku w tym miejscu w którym pokazałeś dzięki wielkie

Opublikowano

Mam takie pytanie, bo u nas po kazdej jezdzie tak jakby leje sie paliwo gdzies z pod pompy wtryskowej. Tzn leje sie to za duzo powiedziane, sączy sie tak ze tego wlasciwie nie widac, ale po dłuzszym postoju jest na bloku silnika taki zaciek od miejsca w ktorym pompa jest przykresona do silnika az do miski olejowej.

Jesli to wytre szmatą ze dwa razy to pozniej juz jest sucho i nic sie nie leje. Dopiero po nastepnej jezdzie. Niech mi ktos wytlumaczy co to moze byc bo nie jestem specjalnie obeznany w temacie.

 

Widzialem kiedys filmik na youtube i koles mial tam podobnie, czyli byl taki wyrazny zaciek od pompy w dol do miski olejowej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v