Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego PIOTREK44 jeśli chodzi o grzanie to załóż termostat,najlepiej nowego typu,u mnie pomogło.Gdyby jeszcze było mało to

wentylator od zetora 7211.A co do palenia to wyczyść filtr powietrza,wymień filtry paliwa,sprawdź wtryski i pompę.

Moja c 360 po wymianie pompy pali na dotyk,choć obroty nadal falują.Nie wiem co z tym robić

Opublikowano

kolego VOLVO falowanie obrotów to najprawdopodobniej kwestia regulatora. jak robiłem kapitalkę u siebie to testowałem 2 pompy. jedną od znajomego - silnik falował pomiędzy 1100 a 1600 obr i swoją, na której silnik cyka równo. obie były robione przez tego samego pompiarza, w tym samym dniu, i tym samym zakładzie... najlepsze jest to że pompy mają to samo oznaczenie :P

Opublikowano

Kolego PIOTREK44 jeśli chodzi o grzanie to załóż termostat,najlepiej nowego typu,u mnie pomogło.Gdyby jeszcze było mało towentylator od zetora 7211.A co do palenia to wyczyść filtr powietrza,wymień filtry paliwa,sprawdź wtryski i pompę.Moja c 360 po wymianie pompy pali na dotyk,choć obroty nadal falują.Nie wiem co z tym robić

założył bym termostat tylko pewnie po kilku mth musiał bym kupić pompę wodną ponieważ pompa mogła by nie wytrzymać dlatego że kamień na łopatkach a jak puści pompa to może wodę przegotować , filtr powietrza był czyszczony ropą i suszony, olej jest regularnie dolewany i sprawdzany filtr paliwa jest wymieniany co roku paliwo leje odpowiednie

Opublikowano (edytowane)

Mam c-360 8 lat i nie robiłem przy niej pompy wtryskowej ale 2 lata temu wymieniałem końcówki wtryskiwaczy na niby nowe trzy wymieniłem a jeden zostawiłem bo był dobry

URSUS ma 2080 mgh od nowości pompy nie chce dawać, po co żeby pompiarze wymienili uszczelki olej i jeszcze niektóre nie potrzebne rzeczy. Jeżeli nie dam rady doprowadzić ciągnika do porządku to dopiero wtedy tam pompę do regeneracja

Edytowane przez PIOTREK44
Opublikowano

Termostat zakładaj spokojnie. Jeszcze nie słyszałem żeby silnik sie zepsuł z powodu jego zamontowania a już na pewno nie przyczyni sie do odpadania kamienia. Przedłużysz żywotnośc silnika, poprawisz jego prace jak będzie miał swoją temperature. Same korzyści.

Opublikowano (edytowane)

kupię założę i zobaczę jak będzie chodzić ciągnik dam odpowiedź ale dopiero po zimie po teraz nie mam co nim robić

dzięki za odpowiedzi

Edytowane przez PIOTREK44
Opublikowano

Mam c-360 8 lat i nie robiłem przy niej pompy wtryskowej ale 2 lata temu wymieniałem końcówki wtryskiwaczy na niby nowe trzy wymieniłem a jeden zostawiłem bo był dobry

URSUS ma 2080 mgh od nowości pompy nie chce dawać, po co żeby pompiarze wymienili uszczelki olej i jeszcze niektóre nie potrzebne rzeczy. Jeżeli nie dam rady doprowadzić ciągnika do porządku to dopiero wtedy tam pompę do regeneracja

Piszesz tutaj że przez 8 lat nic nie robiłeś przy pompie a w poprzednim temacie piszesz że sam ustawiałeś dawkę paliwa: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/46339-za-duzo-zuzywa-oleju-napedowego-ursus-c-360/page__view__findpost__p__831525

Opublikowano (edytowane)

No może pisałem ale czy to jest takie ważne a po pierwsze przyszedł mechanik dawkę przykręcił tyle więcej nie było ruszane.

a po drugie mi chodziło że nikt nie ruszał pompy ale nie na zewnątrz tylko w środku tzn nikt nie wymieniał jakiś tam części w środku jej

Edytowane przez PIOTREK44
Opublikowano (edytowane)

na pompie sa 2 śruby zaplombowane przeważnie ta górna zmieniasz dawkę jak wkręcisz to dodajesz dawkę i reakcja na gaz szybsza ale chmura z komina będzie mocy troszkę odczujesz ale nia za dużo wiec nie wiem czy warto grzebać

Edytowane przez krzysiek16m
ortografia
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

@tomekkwilku

 

1. Co znaczy przeważnie tą górną zmieniasz dawkę? - jest tylko jedna i albo ta śruba jest od tego albo nie.

2. Jak już zwiększasz dawkę, to wykręcasz śrubę a nie wkręcasz.

3. Jeżeli jest pompa ustawiona i założone plomby, to na to ażeby nikt tam nie grzebał wedle własnego widzi mi się.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano (edytowane)

Masz na myśli śrubki , zderzaki koło dzwigni dawkowania paliwa? To nie słyży do zmiany dawki paliwa tylko zwiekszasz zakres pracy regulatora obrotów a tym samym całej pompy i silnika. Nie siej zamieszania.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

z tego co zauważyłem to jak ją mechanik wkręcił 2 obroty to szybciej reaguje na gaz ale puszcza chmurkę wiec coś z paliwem jest powiązane ,chyba że się mylę jeśli coś pokręciłem z góry przepraszam

Opublikowano

Patrząc na ceny ON to ja raczej wolałbym zmniejszać dawkę, ale nie aż o 2 obroty, tylko do ciężkiej roboty z powrotem dokręcić jak było. A najlepiej przy tym nie grzebać bo to nietrwałe urządzenie, bez plomb potrafi się samo przestawiać, po to są, a że odstraszają laików to taka dodatkowa funkcja full gratis :D

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To jest tak - najpierw wożą pompy do ustawienia, za jakiś czas dochodzą do wniosku że pompiarz po prostu się nie zna na swojej pracy i chociaż jeden z drugim nie wie gdzie się nawet reguluje to sami chcą grzebać, bo myślą że z 60-tki zrobią JD, potem po pier...........ą i nowy temat na AF gotowy "POMOCY"

Opublikowano

ja w swojej c 355 odktecam dekielek w pompie i reguluje sekcje,ale kto nie wie o co chodzi to odradzam zagladania tam w ten sposób potrafie ustawic spalanie do 3 l ale rownierz i 15 l mozna zrobic :D . a ta srubka kolo wlewu oleju w pompie to reakcje obrotow sie ustawia i duzego wpływu na spalanie nie ma...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jednym słowem pompiarz że swoim stołem to mały pikuś przy Tobie, :P no co prawda zdarzają się też "fachowcy" co ustawiają zawory podczas pracy silnika, także nic już mnie nie zdziwi.

Opublikowano

do MAT 12 tak sie sklada ze mam stoł do pomp... a jak ktos pisze ze srobka od reakcj ustawia dawke paliwa to za duzo nie wie o pompach w ursusach, masz jeszcze jakies uwagi B)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v