Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam mam taki problem Ciągnik palił dużo paliwa wiec postanowiłem wymienić końcówki wtrysków na nowe

po wymianie i ustawieniu na 17 MPa  ciągnik zapalił. Ale jak wymieniłem podkładki pod wtryskami na nowe już nie chce zapalić.

Jak zmieniam kąt wtrysku to raz leci dym biały jak przestawię w druga stronę to jak by chciał zapalić dymi na czarno a nie może załapać.

Uprzedzę pytania pompa sprawdzona na stole wymieniona pompa zasilająca.

 

Opublikowano

Jak odpalasz to słychać takie "psykanie"? Jeśli tak, to masz nieszczelność, ale wiem, że mimo to, powinien odpalić. Sprawdź jeszcze raz wtryskiwacze na stole, czy się nie zaciął. Ja tak miałem po wymianie końcówek - trzy były ok, a jeden nie. Ciągnik zapalił, ale nierówno pracował. No i czy nie jest zapowietrzony? Jeśli nie, to tak jak pisałem.

Opublikowano

Z podkłatkami nic nie robiłem może tu leży problem

Po wymianie końcówek wtrysku na starych podkładkach ciągnik zapalił ale był przedmuch na wtrysku wiec wymieniłem na nowe i od tej pory nie zapalił...

Opublikowano

Tak właśnie postępuje się z uszczelkami miedzianymi .Do czerwoności i w wodę , czy to hartowanie czy rozhartowanie to inna sprawa . Po takim zabiegu miedz jest mięciutka

Opublikowano

Nic sie nie stopi 

Rozgrzej do czerwonosci i wsadz pod wode jak wyciagniesz z wody zobaczysz jakie beda mieciutkie wiem bo sam to wiele wiele wiele razy przerabiałem

przed włozeniem wyczysc miejsca "w które wkłada sie wtryskiwacze" moze po prostu siedza jakies syfy i nie pozwalaja dojsc podkładkom i łapie przedmuchy

Opublikowano

Z podkłatkami nic nie robiłem może tu leży problem

Po wymianie końcówek wtrysku na starych podkładkach ciągnik zapalił ale był przedmuch na wtrysku wiec wymieniłem na nowe i od tej pory nie zapalił...

Po pierwsze z nowymi  podkładkami (uszczelkami) nic nie trzeba robić, bo są miękkie. Druga sprawa jakie założyłeś? cienkie czy grube? Czasami jest tak że stare podkładki zostają, ktoś zakłada następne nowe i się zbiera latami. Gdy jest więcej podkładek końcówka wtrysku może nie wystawać z głowicy i wtedy nie odpali. Trochę dziwne że po założeniu nowych uszczelek nagle żaden cylinder nie chce zaskoczyć. Coś Ty zmajstrował? Może warto sprawdzić czy nie ma w kanale zbędnych podkładek?

Opublikowano (edytowane)

Nowe podkładki mają około 2-3mm stare były tak sprasowane ze miały poniżej 1mm.

Kanały są czyste i widać ich dno.

Teraz jak patrze to moje stare podkładki wyglądały inaczej coś takiego

http://www.farmexpert.pl/podkladka_uszczelka_miedziana_produkt463.aspx

a nowe wyglądają

https://www.grene.pl/czesci-do-maszyn-i-ciagnikow/czesci-do-ciagnikow/pasujace-do-ursus-c-385-i-pochodne/uklad-paliwowy/uszczelka-miedziana-wtryskiwacza.html

 

Edytowane przez aress1166
Opublikowano

Właśnie te różne podkładki miałem na myśli. To że widać dno nie oznacza że nie ma tam starej zakopconej podkładki, chyba że naprawdę dobrze to wyczyściłeś i przyświeciłeś konkretnym światłem. Innego wytłumaczenia nie widzę dla Twojego problemu, jak to że końcówki nie wystają z głowicy, tym bardziej że na starych (cienkich) podkładkach odpalał a na nowych grubych nie chce.

Opublikowano

Ta cienka jest do C-360 bo ona sie fajnie dogina w stożku. Weź sposó odpowietrzania 3P Odkręć prze4wody od wtryskiwaczy i kręć aż paliwo poleci, dokręc i wtedy próbuj musi zapalic a jak nie no to coś jest mocno popier********** w tym silniku 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v