Skocz do zawartości
aress1166

Ursus 902 nie chce zapalic

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
aress1166    0

Witam mam taki problem Ciągnik palił dużo paliwa wiec postanowiłem wymienić końcówki wtrysków na nowe

po wymianie i ustawieniu na 17 MPa  ciągnik zapalił. Ale jak wymieniłem podkładki pod wtryskami na nowe już nie chce zapalić.

Jak zmieniam kąt wtrysku to raz leci dym biały jak przestawię w druga stronę to jak by chciał zapalić dymi na czarno a nie może załapać.

Uprzedzę pytania pompa sprawdzona na stole wymieniona pompa zasilająca.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Po co sprawdzasz resztę. Zmieniłeś podkładki, więc teraz ucieka ci ciśnienie

 


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawlus224    1905

A te podkładki odpowiednio rozchartowales by były miękkie i uszczelnily gniazda na wtrysku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiu1123    0

Jak odpalasz to słychać takie "psykanie"? Jeśli tak, to masz nieszczelność, ale wiem, że mimo to, powinien odpalić. Sprawdź jeszcze raz wtryskiwacze na stole, czy się nie zaciął. Ja tak miałem po wymianie końcówek - trzy były ok, a jeden nie. Ciągnik zapalił, ale nierówno pracował. No i czy nie jest zapowietrzony? Jeśli nie, to tak jak pisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aress1166    0

Z podkłatkami nic nie robiłem może tu leży problem

Po wymianie końcówek wtrysku na starych podkładkach ciągnik zapalił ale był przedmuch na wtrysku wiec wymieniłem na nowe i od tej pory nie zapalił...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilo1888    31

wiec musisz sie skupić na wtryskach , sprawdź dokładnie aby były szczelne i czy sie nie zacieły jak kolega pisze , i musi chodzić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aress1166    0

Jeszcze jedno pytanie jak rozchartować te podkładki wystarczy je odpowiednio podgrzać i poczekać aż ostygną czy zakładać ciepłe ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Minuta w gorącej wodzie i zakladasz. Szkoda czasu na czekanie jak ostygną


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    7

Tak właśnie postępuje się z uszczelkami miedzianymi .Do czerwoności i w wodę , czy to hartowanie czy rozhartowanie to inna sprawa . Po takim zabiegu miedz jest mięciutka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aress1166    0

Jak podgrzeję do czerwoności to się nie stopią he he ? podgrzewając i szybko studząc  się raczej haruje a mi chodzi o rozchartowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
trawek13    2

Nic sie nie stopi 

Rozgrzej do czerwonosci i wsadz pod wode jak wyciagniesz z wody zobaczysz jakie beda mieciutkie wiem bo sam to wiele wiele wiele razy przerabiałem

przed włozeniem wyczysc miejsca "w które wkłada sie wtryskiwacze" moze po prostu siedza jakies syfy i nie pozwalaja dojsc podkładkom i łapie przedmuchy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

No... Wtedy napewno je rozchartuje... Ty wogóle potrafisz czytać ze zrozumieniem?

 

a rozróżniasz miedź od stali? widziałeś choć taki proces?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Z podkłatkami nic nie robiłem może tu leży problem

Po wymianie końcówek wtrysku na starych podkładkach ciągnik zapalił ale był przedmuch na wtrysku wiec wymieniłem na nowe i od tej pory nie zapalił...

Po pierwsze z nowymi  podkładkami (uszczelkami) nic nie trzeba robić, bo są miękkie. Druga sprawa jakie założyłeś? cienkie czy grube? Czasami jest tak że stare podkładki zostają, ktoś zakłada następne nowe i się zbiera latami. Gdy jest więcej podkładek końcówka wtrysku może nie wystawać z głowicy i wtedy nie odpali. Trochę dziwne że po założeniu nowych uszczelek nagle żaden cylinder nie chce zaskoczyć. Coś Ty zmajstrował? Może warto sprawdzić czy nie ma w kanale zbędnych podkładek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aress1166    0

Nowe podkładki mają około 2-3mm stare były tak sprasowane ze miały poniżej 1mm.

Kanały są czyste i widać ich dno.

Teraz jak patrze to moje stare podkładki wyglądały inaczej coś takiego

http://www.farmexpert.pl/podkladka_uszczelka_miedziana_produkt463.aspx

a nowe wyglądają

https://www.grene.pl/czesci-do-maszyn-i-ciagnikow/czesci-do-ciagnikow/pasujace-do-ursus-c-385-i-pochodne/uklad-paliwowy/uszczelka-miedziana-wtryskiwacza.html

 

Edytowano przez aress1166

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Właśnie te różne podkładki miałem na myśli. To że widać dno nie oznacza że nie ma tam starej zakopconej podkładki, chyba że naprawdę dobrze to wyczyściłeś i przyświeciłeś konkretnym światłem. Innego wytłumaczenia nie widzę dla Twojego problemu, jak to że końcówki nie wystają z głowicy, tym bardziej że na starych (cienkich) podkładkach odpalał a na nowych grubych nie chce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

Ta cienka jest do C-360 bo ona sie fajnie dogina w stożku. Weź sposó odpowietrzania 3P Odkręć prze4wody od wtryskiwaczy i kręć aż paliwo poleci, dokręc i wtedy próbuj musi zapalic a jak nie no to coś jest mocno popier********** w tym silniku 


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sloneczniktv
      Część. Jakie są zmiany w ursusie 902, to seria produkowana dość krotko, ten ciągnik jest charakterystyczny, ma dużo mieszanych części z385 a 912. Mogę pytanie odnosi się do glowicy, korbowód, walu, pompy paliwa między silnikami 8401 a 8401.1. Proszę o trafne informacje a nie podział na stary i nowy typ gdyż z tego co przerobiłem to 902 jest ściśle pomieszana eheheh:) 
    • Przez MatiTM
      Witam!
      Potrzebuję instrukcji w ustawieniu początku wtrysku w ursusie 912. Dałem pompę do regeneracji gdzie przeszła kapitalny remont jak i również wszystkie wtryski. Założyłem tak jak była. Wydaje mi się ze ciągnik nie ma mocy, słabo wkręca się na obroty przy czym jest tak jakby metaliczny dźwięk. 
    • Przez denis914
      gdy ciągnik jest zimny słabo reaguje na dodanie gazu i niema mocy
    • Przez xzy
      Witam, mam problem z ursusem 6 cyl . Sprawa jest tego typu ze leci mi olej z kolektora wydechowego . 1 i chyba 2 od strony chłodnicy.  Do tego leci dym z odmy  . Tylko dym leci z odmy od razu jak odpalam  . Na zimnym silniku też .  Ciągnik został niedawno kupiony . I gość gadał że kiedyś tam robił głowicę w nim i nie ustawial  zaworów później .  Więc zawory są na pewno są do nastawienia .  Do tego ciśnienie na zimnym przy małych obrotach no tak niecałe 3 . Na dużych 4 . I przy 70 stopniach przy obrotach 600-700 jest już sporo poniżej jeden.  A na wysokich obrotach na ciepłym trzyma też 4 no może nie całe 4 .  Co to może być ? Czy wystarczy nastawić zawory czy może głowicę czy może jeszcze coś innego ? 
      Co ciekawe jest to co jest ale ciągnik ma siłę i nie jest mulowaty i do tego mogę jeszcze powiedzieć że ciągnik nie kopci
    • Przez chicken19
      Witam wszystkich.Mam pytanie do osób które trochę dłubią w pompach wtryskowych.W mojej 80-tce jest czeska pompa Motorpal.Chciałem wymienić symeryng na wałku napędowym pompy ale okazało się że pokrywka w której siedzi jest mocno uczczerbiona w gnieżdzie symeryngu i jest ryzyko że straci szczelność lub nawet symeryng wypadnie.Zamówiłem na jutro nową w Agromie ale mam mały dylemat.Między pokrywką a korpusem pompy nie ma żadnej uszczelki.Na schemacie również nie ma.Uważam że coś tam powinno być lub jest uszczelniane jakimś preparatem np typu hermetyk.Gdy odkręciłem pokrywkę wypadł mały oring może z 1 mm średnicy ale uważam że  nie wygląda na oryginalny no bo powinien mieć swoje miejsce w pokrywce lub korpusie tzn takie wyżłobienie a nie ma.Nie może tak sobie siedzieć byle jak.Ja bym stawiał na hermetyk ale dobrze jakby ktoś to mógł potwierdzić.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.