aress1166

Ursus 902 nie chce zapalic

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
aress1166    0

Witam mam taki problem Ciągnik palił dużo paliwa wiec postanowiłem wymienić końcówki wtrysków na nowe

po wymianie i ustawieniu na 17 MPa  ciągnik zapalił. Ale jak wymieniłem podkładki pod wtryskami na nowe już nie chce zapalić.

Jak zmieniam kąt wtrysku to raz leci dym biały jak przestawię w druga stronę to jak by chciał zapalić dymi na czarno a nie może załapać.

Uprzedzę pytania pompa sprawdzona na stole wymieniona pompa zasilająca.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Po co sprawdzasz resztę. Zmieniłeś podkładki, więc teraz ucieka ci ciśnienie

 


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawlus224    1941

A te podkładki odpowiednio rozchartowales by były miękkie i uszczelnily gniazda na wtrysku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiu1123    0

Jak odpalasz to słychać takie "psykanie"? Jeśli tak, to masz nieszczelność, ale wiem, że mimo to, powinien odpalić. Sprawdź jeszcze raz wtryskiwacze na stole, czy się nie zaciął. Ja tak miałem po wymianie końcówek - trzy były ok, a jeden nie. Ciągnik zapalił, ale nierówno pracował. No i czy nie jest zapowietrzony? Jeśli nie, to tak jak pisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aress1166    0

Z podkłatkami nic nie robiłem może tu leży problem

Po wymianie końcówek wtrysku na starych podkładkach ciągnik zapalił ale był przedmuch na wtrysku wiec wymieniłem na nowe i od tej pory nie zapalił...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilo1888    31

wiec musisz sie skupić na wtryskach , sprawdź dokładnie aby były szczelne i czy sie nie zacieły jak kolega pisze , i musi chodzić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aress1166    0

Jeszcze jedno pytanie jak rozchartować te podkładki wystarczy je odpowiednio podgrzać i poczekać aż ostygną czy zakładać ciepłe ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Minuta w gorącej wodzie i zakladasz. Szkoda czasu na czekanie jak ostygną


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    7

Tak właśnie postępuje się z uszczelkami miedzianymi .Do czerwoności i w wodę , czy to hartowanie czy rozhartowanie to inna sprawa . Po takim zabiegu miedz jest mięciutka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aress1166    0

Jak podgrzeję do czerwoności to się nie stopią he he ? podgrzewając i szybko studząc  się raczej haruje a mi chodzi o rozchartowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
trawek13    2

Nic sie nie stopi 

Rozgrzej do czerwonosci i wsadz pod wode jak wyciagniesz z wody zobaczysz jakie beda mieciutkie wiem bo sam to wiele wiele wiele razy przerabiałem

przed włozeniem wyczysc miejsca "w które wkłada sie wtryskiwacze" moze po prostu siedza jakies syfy i nie pozwalaja dojsc podkładkom i łapie przedmuchy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

No... Wtedy napewno je rozchartuje... Ty wogóle potrafisz czytać ze zrozumieniem?

 

a rozróżniasz miedź od stali? widziałeś choć taki proces?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Z podkłatkami nic nie robiłem może tu leży problem

Po wymianie końcówek wtrysku na starych podkładkach ciągnik zapalił ale był przedmuch na wtrysku wiec wymieniłem na nowe i od tej pory nie zapalił...

Po pierwsze z nowymi  podkładkami (uszczelkami) nic nie trzeba robić, bo są miękkie. Druga sprawa jakie założyłeś? cienkie czy grube? Czasami jest tak że stare podkładki zostają, ktoś zakłada następne nowe i się zbiera latami. Gdy jest więcej podkładek końcówka wtrysku może nie wystawać z głowicy i wtedy nie odpali. Trochę dziwne że po założeniu nowych uszczelek nagle żaden cylinder nie chce zaskoczyć. Coś Ty zmajstrował? Może warto sprawdzić czy nie ma w kanale zbędnych podkładek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aress1166    0

Nowe podkładki mają około 2-3mm stare były tak sprasowane ze miały poniżej 1mm.

Kanały są czyste i widać ich dno.

Teraz jak patrze to moje stare podkładki wyglądały inaczej coś takiego

http://www.farmexpert.pl/podkladka_uszczelka_miedziana_produkt463.aspx

a nowe wyglądają

https://www.grene.pl/czesci-do-maszyn-i-ciagnikow/czesci-do-ciagnikow/pasujace-do-ursus-c-385-i-pochodne/uklad-paliwowy/uszczelka-miedziana-wtryskiwacza.html

 

Edytowano przez aress1166

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Właśnie te różne podkładki miałem na myśli. To że widać dno nie oznacza że nie ma tam starej zakopconej podkładki, chyba że naprawdę dobrze to wyczyściłeś i przyświeciłeś konkretnym światłem. Innego wytłumaczenia nie widzę dla Twojego problemu, jak to że końcówki nie wystają z głowicy, tym bardziej że na starych (cienkich) podkładkach odpalał a na nowych grubych nie chce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

Ta cienka jest do C-360 bo ona sie fajnie dogina w stożku. Weź sposó odpowietrzania 3P Odkręć prze4wody od wtryskiwaczy i kręć aż paliwo poleci, dokręc i wtedy próbuj musi zapalic a jak nie no to coś jest mocno popier********** w tym silniku 


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tobi0092
      Witam wszystkich forumowiczów .Mam problem w ursusie 1014 ,a mianowicie popychacz laski zaworowej tzw.szklanka spada w dół bloku co powoduje stuk w silnik poprzez zbyt duży luz zaworowy. Zaznaczam  ze zawory ustawione na luz 0.25 na ssacym i 0.3 wydechowy. Po wyciągnięciu laski z gniazda silą i ponownym ustawieniu zaworów problem się powtarza . Co może byc przyczyną takiego zachowania .Reszta szklanek pozostaje w swoim miejscu .Może ktoś się spotkał z takim problem i coś doradzi w tej kwestii.
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
    • Przez mariuszzajac
      Potrzebuję pomocy. Ostatnio po spuszczeniu wody z ciągnika musiała w chłodnicy oleju zostać woda i zamarzła, kiedy rano wlałem wodę zaczęła mi przy pokrywce od strony zbiornika na olej hydrauliczny uciekać. Podejrzewam, że tylko uszczelniacz poszedł bo leje się na łączeniu. Moje pytanie jest takie, czy mogę po spuszczeniu wody ten dekiel odkręcić czy muszę też olej spuścić bo nie wiem jak to w środku wygląda. Z góry dzięki za pomoc:)
    • Przez denis914
      ile mm przed GMP powinien być początek wtrysku w instrukcji pisze że 24+2 stopnie przed GMP ile to mm
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.