Skocz do zawartości

Remont generalny C360 3P - relacja!


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

nie wiem czemu ma służyć ten temat chciałeś się po chwalić czy jak? Na początku piszesz ze wymieniłeś pół traktora na nowy a później piszesz ze traktor był zakupiony w dobrym stanie jedno zaprzecza drugiemu. ale ogólnie cieszę się ze dbasz o sprzęt

Opublikowano

Bo było coś takiego jak 355-3P ? :huh:

Jak Kazimierz z garażu wywalił S-4002 i wsadził A3.152UR to było :)

 

Zaczep też mnie zastanawia, ale skrzynia nowego typu z okienkiem więc może ktoś przełożył zaczep na ten mądrzejszy i mocniejszy z 355? Z drugiej strony ta dostawka co jest przy wałku WOM ma po 3 dziury z każdej strony na śruby a w moim 3P z 1988 ma po dwie. Może to jakiś składak albo po prostu model przejściowy :)

Opublikowano

Jak to ładnie kolega wyżej ujął, właściciel założył ten mądrzejszy zaczep :) Zauważcie sobie że 4 śruby są stare z farbą, a 2 wyżej są nowe założone, więc właściciel widocznie wiercił otwory :) Do kolegów wyżej, nie było czegoś takiego jak C-355-3P i nie było modeli przejściowych 3P z zaczepem od 55-tki - tak na marginesie :) C-360-3P była zbudowana już na ostatniej bazie C-360, czyli jak dla mnie najgorszej :)

 

Fajnie, że postanowiłeś po kupnie "przejrzeć" ten ciągnik :) Jak dla mnie każdy powinien to zrobić po kupnie :) Nigdy nie wiadomo co siedzi w środku. Na przyszłość uważaj na takie łożyska jak kupiłeś "FŁT", bo akurat te które kupiłeś produkuje firma która podszywa się pod FŁT-1 Kraśnik które 10 lat temu posługiwało się podobnym wzorem opakowanie ;) Taka drobna uwaga :D

Opublikowano

No dokładnie, niech mi ktoś powie że c-4011 jest gorsze od c-360 z 1985 roku bo starsze to od razu widać że się nie zna. Mam Zetora 3011 i przy pełnej prędkości most i zwolnice ciche, a 3P jęczy jakby się miało rozleciec, ale przecież młodsze o 20 lat ;)

Opublikowano

Może pierwsze c-360 byly solidne od 1976 do 1979.Co  wy odrazu że dał zaczep starego typu to od razu składak.Bardzo dobrze zrobił  zmienił z dzwonidła gdzie można nazwać to zaczepem.Co do łożysk też uważam jak kolega wyżej nieco że teraz china produkuje.Jeżeli montuje się łożyska  gdzie jest mocno obciążone warto się pokusić o SKF lub FAG ;) Ale ogólnie remont mi się podoba

Opublikowano

W kwesti wyjasnienia to dobry stan ciagnika n ieoznaczal ze nie nalezy do niego zagladac a jak to mowia, czym dalej w las tym wiecej dzew.
Silikonu uzywalem tylko do pokrywy gornej skrzyni, wybieraka biegow i niesestety do plecaka (moj blad). Czerwony uszczelniacz to masa uszczelniajaca Victor-Reinz'a. Ciagnik nie jest zadnym skladakiem a tak jak tu juz zostalo prawie dobrze odgadnione ze wyrzucilem stary korpus posredni ktory mial 4 otwory na uszy nowego typu a zakupilem caly komplet zaczepu starego typu czyli korpus posredni, rama zaczepu, listwa i czop. Niestety srodkowy otwor byl juz dosc mocno wyrobiony i postanowilem wspawac tam nowa tuleje co jest widoczne na zdjeciach. Podobnie niestety musze zrobic z drugiej strony listwy bo wyczuwalny jest luz boczny. Po stulejowaniu i spasowaniu ze sworzniem zaczep nawet nie drgnie w przod-tyl ;-)
Jak macie jakies pomysly na usprawnienie ciagnika czy umileniu w nim pracy na tym etapie to zapraszam do dyskusji.

Opublikowano

Powiadasz  że ciągnik odpalany raz na jakiś czas  więc  nie mam za bardzo pomysłu na usprawnienie.Możesz założyć ogumienie szerszy o 1 rozmiar niż standard z przodu  750-16 lepiej jeździ mniej czuje się wyboje lepsza trakcja na polu a z tyłu 16.9 lub Radialki o rozmiarze 14.9-28.Jak tak ci ciągnik nie potrzebny za bardzo można było się pokusić o dyfer zetorowski.Oblachowanie i kabinę jakie będziesz zakładał?

Opublikowano

O oponach myslalem, przod na pewno bedzie szerszy nad tylem na razie mysle bo roznica w cenie pomiedzy rozmiarami to okolo 400zl na sztuce. Blachy z tylu to normalne metalowe blotniki, kabina oryginalna kunow z zabudowa z tylu i wysokim dachem albo szeroka kabina od zetora z serii 6xxx o ile mi sie ja uda zalatwic. Kokpit w srodku nowego typu. Maska rowniez bedzie standardowa tyle ze z swiatlami w kratce. Te nowe maski mi sie nie podobaja no i tworzywo...

Opublikowano

zrobić można dużo, tylko czy się opłaca, jeśli zakładasz nowy kokpit to pomyśl o dźwigni w podłodze, dużo lżej wchodzą biegi

warto założyć dźwignię ręcznego na blokadę mostu, koszt nie duży a ułatwi życie

Opublikowano

To jak nowy kokpit dajesz pod katem rozumiem   to można się pokusić  1.jpg?screen  o taką maskę i nie musisz świateł dawać w atrapie tylko odrazu.Co do opon przednich proponuje kabat 750-16  po 240 250 za sztukę mniej wychodzi niż cultor czy mitas a jakość  też powinna być dobra.U siebie mam założone to możesz zobaczyć jak wyglądają

Opublikowano

Blokada na recznym bedzie jak tylko wejde w posiadanie dzwigni recznego od c360. Na temat kabat tez nie slyszalem negatywnych opinii i pokusze sie o zobaczenie jak to wyglada u Ciebie.
Blachy nawet prxyjemne, wiesz moze ile taki komplet kosztuje/kto to sprzedaje?

Opublikowano

Musisz u siebie popatrzeć w sklepach jak nie maja spytać czy mogą  ściągnąć.Kosztuje tak 700 zł trochę więcej.Opinie spotkałem na tym portalu o tej masce że dość z grubej blachy jest wykonana więc może warto się pokusić

Opublikowano

zrobić można dużo, tylko czy się opłaca, jeśli zakładasz nowy kokpit to pomyśl o dźwigni w podłodze, dużo lżej wchodzą biegi

warto założyć dźwignię ręcznego na blokadę mostu, koszt nie duży a ułatwi życie

 

warto także założyć jakąś kontrolkę od blokady aby nie skręcać na blokadzie

Opublikowano

po co kontrolka wystarczy dobrze ustawić i jak będzie odbijała po wciśnięciu sprzęgła to huknie i już wiadomo ze się wyłączyła a c odo modernizacji t ojakies lampy ledowe by sie przydały :D alternator jakiś panel górny z radiem i głośnikami siłowniki gazowe na oknach i drzwiach i sterowanie elektryczne podnośnika i na dożynki można jechać ciągnikiem :D :D :D

Opublikowano

Działam dalej, niestety okazało się że uszkodzony jest uszczelniacz w dolnej podstawie kolumny przez co kolumna się "pociła" i wychodził olej pomiędzy kolumną a podstawą. Wszystko się zbierało w dołku pomiędzy kolumną a wybierakiem i spływało po skrzyni... Pojawił się również wyciek na wężyku od zbiornika płynu hamulcowego i o dziwo dojrzałem jakieś "pocenie" po lewej stronie skrzyni (jeszcze nie wykryte). 

Wziąłem się również za stulejowanie belki zaczepu dolnego bo miała nieduży luz na sworzniu pod skrzynią co mnie aż nadto irytowało.

Zdjęcie wpłyną niebawem :)

 

Czy ktoś z was kupował może belkę polową "współczesną" do C360 za około 80-90zł ? Nadaje się ona na coś bo muszę kupić aczkolwiek cena wydaje mi się jakoś zbyt niska, czyżby plastelina i polować na jakąś używaną z epoki?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v