bears

Remont generalny C360 3P - relacja!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Remont
KULAWA_KOZA    100

ładnie pospawane :)

ogólnie traktor troche podłechtany.

Nienawidze jak ktoś ładuje czerwony silikon do uszczelnień , MEGA ohydnie to wygląda.

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rasoir    0

Bo było coś takiego jak 355-3P ? :huh:

Jak Kazimierz z garażu wywalił S-4002 i wsadził A3.152UR to było :)

 

Zaczep też mnie zastanawia, ale skrzynia nowego typu z okienkiem więc może ktoś przełożył zaczep na ten mądrzejszy i mocniejszy z 355? Z drugiej strony ta dostawka co jest przy wałku WOM ma po 3 dziury z każdej strony na śruby a w moim 3P z 1988 ma po dwie. Może to jakiś składak albo po prostu model przejściowy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    21

Jak to ładnie kolega wyżej ujął, właściciel założył ten mądrzejszy zaczep :) Zauważcie sobie że 4 śruby są stare z farbą, a 2 wyżej są nowe założone, więc właściciel widocznie wiercił otwory :) Do kolegów wyżej, nie było czegoś takiego jak C-355-3P i nie było modeli przejściowych 3P z zaczepem od 55-tki - tak na marginesie :) C-360-3P była zbudowana już na ostatniej bazie C-360, czyli jak dla mnie najgorszej :)

 

Fajnie, że postanowiłeś po kupnie "przejrzeć" ten ciągnik :) Jak dla mnie każdy powinien to zrobić po kupnie :) Nigdy nie wiadomo co siedzi w środku. Na przyszłość uważaj na takie łożyska jak kupiłeś "FŁT", bo akurat te które kupiłeś produkuje firma która podszywa się pod FŁT-1 Kraśnik które 10 lat temu posługiwało się podobnym wzorem opakowanie ;) Taka drobna uwaga :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

No dokładnie, niech mi ktoś powie że c-4011 jest gorsze od c-360 z 1985 roku bo starsze to od razu widać że się nie zna. Mam Zetora 3011 i przy pełnej prędkości most i zwolnice ciche, a 3P jęczy jakby się miało rozleciec, ale przecież młodsze o 20 lat ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1328

Może pierwsze c-360 byly solidne od 1976 do 1979.Co  wy odrazu że dał zaczep starego typu to od razu składak.Bardzo dobrze zrobił  zmienił z dzwonidła gdzie można nazwać to zaczepem.Co do łożysk też uważam jak kolega wyżej nieco że teraz china produkuje.Jeżeli montuje się łożyska  gdzie jest mocno obciążone warto się pokusić o SKF lub FAG ;) Ale ogólnie remont mi się podoba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    303

W kwesti wyjasnienia to dobry stan ciagnika n ieoznaczal ze nie nalezy do niego zagladac a jak to mowia, czym dalej w las tym wiecej dzew.
Silikonu uzywalem tylko do pokrywy gornej skrzyni, wybieraka biegow i niesestety do plecaka (moj blad). Czerwony uszczelniacz to masa uszczelniajaca Victor-Reinz'a. Ciagnik nie jest zadnym skladakiem a tak jak tu juz zostalo prawie dobrze odgadnione ze wyrzucilem stary korpus posredni ktory mial 4 otwory na uszy nowego typu a zakupilem caly komplet zaczepu starego typu czyli korpus posredni, rama zaczepu, listwa i czop. Niestety srodkowy otwor byl juz dosc mocno wyrobiony i postanowilem wspawac tam nowa tuleje co jest widoczne na zdjeciach. Podobnie niestety musze zrobic z drugiej strony listwy bo wyczuwalny jest luz boczny. Po stulejowaniu i spasowaniu ze sworzniem zaczep nawet nie drgnie w przod-tyl ;-)
Jak macie jakies pomysly na usprawnienie ciagnika czy umileniu w nim pracy na tym etapie to zapraszam do dyskusji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1328

Powiadasz  że ciągnik odpalany raz na jakiś czas  więc  nie mam za bardzo pomysłu na usprawnienie.Możesz założyć ogumienie szerszy o 1 rozmiar niż standard z przodu  750-16 lepiej jeździ mniej czuje się wyboje lepsza trakcja na polu a z tyłu 16.9 lub Radialki o rozmiarze 14.9-28.Jak tak ci ciągnik nie potrzebny za bardzo można było się pokusić o dyfer zetorowski.Oblachowanie i kabinę jakie będziesz zakładał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    303

O oponach myslalem, przod na pewno bedzie szerszy nad tylem na razie mysle bo roznica w cenie pomiedzy rozmiarami to okolo 400zl na sztuce. Blachy z tylu to normalne metalowe blotniki, kabina oryginalna kunow z zabudowa z tylu i wysokim dachem albo szeroka kabina od zetora z serii 6xxx o ile mi sie ja uda zalatwic. Kokpit w srodku nowego typu. Maska rowniez bedzie standardowa tyle ze z swiatlami w kratce. Te nowe maski mi sie nie podobaja no i tworzywo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    698

zrobić można dużo, tylko czy się opłaca, jeśli zakładasz nowy kokpit to pomyśl o dźwigni w podłodze, dużo lżej wchodzą biegi

warto założyć dźwignię ręcznego na blokadę mostu, koszt nie duży a ułatwi życie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1328

To jak nowy kokpit dajesz pod katem rozumiem   to można się pokusić  1.jpg?screen  o taką maskę i nie musisz świateł dawać w atrapie tylko odrazu.Co do opon przednich proponuje kabat 750-16  po 240 250 za sztukę mniej wychodzi niż cultor czy mitas a jakość  też powinna być dobra.U siebie mam założone to możesz zobaczyć jak wyglądają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    303

Blokada na recznym bedzie jak tylko wejde w posiadanie dzwigni recznego od c360. Na temat kabat tez nie slyszalem negatywnych opinii i pokusze sie o zobaczenie jak to wyglada u Ciebie.
Blachy nawet prxyjemne, wiesz moze ile taki komplet kosztuje/kto to sprzedaje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1328

Musisz u siebie popatrzeć w sklepach jak nie maja spytać czy mogą  ściągnąć.Kosztuje tak 700 zł trochę więcej.Opinie spotkałem na tym portalu o tej masce że dość z grubej blachy jest wykonana więc może warto się pokusić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    568

zrobić można dużo, tylko czy się opłaca, jeśli zakładasz nowy kokpit to pomyśl o dźwigni w podłodze, dużo lżej wchodzą biegi

warto założyć dźwignię ręcznego na blokadę mostu, koszt nie duży a ułatwi życie

 

warto także założyć jakąś kontrolkę od blokady aby nie skręcać na blokadzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

po co kontrolka wystarczy dobrze ustawić i jak będzie odbijała po wciśnięciu sprzęgła to huknie i już wiadomo ze się wyłączyła a c odo modernizacji t ojakies lampy ledowe by sie przydały :D alternator jakiś panel górny z radiem i głośnikami siłowniki gazowe na oknach i drzwiach i sterowanie elektryczne podnośnika i na dożynki można jechać ciągnikiem :D :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Działam dalej, niestety okazało się że uszkodzony jest uszczelniacz w dolnej podstawie kolumny przez co kolumna się "pociła" i wychodził olej pomiędzy kolumną a podstawą. Wszystko się zbierało w dołku pomiędzy kolumną a wybierakiem i spływało po skrzyni... Pojawił się również wyciek na wężyku od zbiornika płynu hamulcowego i o dziwo dojrzałem jakieś "pocenie" po lewej stronie skrzyni (jeszcze nie wykryte). 

Wziąłem się również za stulejowanie belki zaczepu dolnego bo miała nieduży luz na sworzniu pod skrzynią co mnie aż nadto irytowało.

Zdjęcie wpłyną niebawem :)

 

Czy ktoś z was kupował może belkę polową "współczesną" do C360 za około 80-90zł ? Nadaje się ona na coś bo muszę kupić aczkolwiek cena wydaje mi się jakoś zbyt niska, czyżby plastelina i polować na jakąś używaną z epoki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez c-360iju
      czy się opłaca zamontować w C-360 4p co myślicie jak się kształtuje cena takiego silnika
    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez Ursusc360polska
      Witam ! Od pewnego czasu zastanawiam się nad założeniem wspomaganie do 3p, ma to być wspomaganie z siłownikiem przy silniku. Czy promień skrętu się zmniejszy a jeśli tak to o ile ? Dodam że wspomaganie będzie brane z strony sklep dla rolnika Agricola,
    • Przez Damian2003
      Posiadam c 360 3p z nie orginalną kabiną. Co prawda zamocowanie jej jest poprawne (jest przykręcona w odpowiednie miejsca). Jest tylko jeden problem, kabina ta jest nie szczelna. Między błotnikami  a kabiną są szczeliny, przy masce (za kierownicą) jest malutka szczelina ale jednak jest, między dachem a ,,klatką" są przerwy. Dach jest podnoszony, ale np jesienią gdy nie jest podnoszony, pod wpływem drgań ciągnika wydaje denerwujący dźwięk oraz w paru innych miejscach powstaje podobny dźwięk i przez nieszczelność wieje wiatr zimą. Znacie jakieś sposoby lub porady aby tanio uszczelnić tą kabinę? 
      Dodam że nie chcę kupować innej kabiny.
      Kabina jest podobna do tej a zdjęciu Znalazłem jeszcze uszczelki do szyb ale one raczej nie będą pasowały(te na zdj z allegro)
      i jeszcze jedno pytanie, uszczelki poniżej (bez tych z allegro)
      (komplet uszczelek maski c-360--14,90zł) i (uszczelka łącząca kabinę ursus c330 c 360 4011--9,90zł) będą pasowały?
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.