Skocz do zawartości
bears

Remont generalny C360 3P - relacja!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Remont
wojtal24    261

nie wiem czemu ma służyć ten temat chciałeś się po chwalić czy jak? Na początku piszesz ze wymieniłeś pół traktora na nowy a później piszesz ze traktor był zakupiony w dobrym stanie jedno zaprzecza drugiemu. ale ogólnie cieszę się ze dbasz o sprzęt


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    95

ładnie pospawane :)

ogólnie traktor troche podłechtany.

Nienawidze jak ktoś ładuje czerwony silikon do uszczelnień , MEGA ohydnie to wygląda.

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

witejus    424

a to nie jest przypadkiem 355-3p bo w moim 360-3p dolny zaczep jest inny ,traktor z 1988 r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

Bo było coś takiego jak 355-3P ? :huh:

Jak Kazimierz z garażu wywalił S-4002 i wsadził A3.152UR to było :)

 

Zaczep też mnie zastanawia, ale skrzynia nowego typu z okienkiem więc może ktoś przełożył zaczep na ten mądrzejszy i mocniejszy z 355? Z drugiej strony ta dostawka co jest przy wałku WOM ma po 3 dziury z każdej strony na śruby a w moim 3P z 1988 ma po dwie. Może to jakiś składak albo po prostu model przejściowy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    20

Jak to ładnie kolega wyżej ujął, właściciel założył ten mądrzejszy zaczep :) Zauważcie sobie że 4 śruby są stare z farbą, a 2 wyżej są nowe założone, więc właściciel widocznie wiercił otwory :) Do kolegów wyżej, nie było czegoś takiego jak C-355-3P i nie było modeli przejściowych 3P z zaczepem od 55-tki - tak na marginesie :) C-360-3P była zbudowana już na ostatniej bazie C-360, czyli jak dla mnie najgorszej :)

 

Fajnie, że postanowiłeś po kupnie "przejrzeć" ten ciągnik :) Jak dla mnie każdy powinien to zrobić po kupnie :) Nigdy nie wiadomo co siedzi w środku. Na przyszłość uważaj na takie łożyska jak kupiłeś "FŁT", bo akurat te które kupiłeś produkuje firma która podszywa się pod FŁT-1 Kraśnik które 10 lat temu posługiwało się podobnym wzorem opakowanie ;) Taka drobna uwaga :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

No dokładnie, niech mi ktoś powie że c-4011 jest gorsze od c-360 z 1985 roku bo starsze to od razu widać że się nie zna. Mam Zetora 3011 i przy pełnej prędkości most i zwolnice ciche, a 3P jęczy jakby się miało rozleciec, ale przecież młodsze o 20 lat ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1169

Może pierwsze c-360 byly solidne od 1976 do 1979.Co  wy odrazu że dał zaczep starego typu to od razu składak.Bardzo dobrze zrobił  zmienił z dzwonidła gdzie można nazwać to zaczepem.Co do łożysk też uważam jak kolega wyżej nieco że teraz china produkuje.Jeżeli montuje się łożyska  gdzie jest mocno obciążone warto się pokusić o SKF lub FAG ;) Ale ogólnie remont mi się podoba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    231

W kwesti wyjasnienia to dobry stan ciagnika n ieoznaczal ze nie nalezy do niego zagladac a jak to mowia, czym dalej w las tym wiecej dzew.
Silikonu uzywalem tylko do pokrywy gornej skrzyni, wybieraka biegow i niesestety do plecaka (moj blad). Czerwony uszczelniacz to masa uszczelniajaca Victor-Reinz'a. Ciagnik nie jest zadnym skladakiem a tak jak tu juz zostalo prawie dobrze odgadnione ze wyrzucilem stary korpus posredni ktory mial 4 otwory na uszy nowego typu a zakupilem caly komplet zaczepu starego typu czyli korpus posredni, rama zaczepu, listwa i czop. Niestety srodkowy otwor byl juz dosc mocno wyrobiony i postanowilem wspawac tam nowa tuleje co jest widoczne na zdjeciach. Podobnie niestety musze zrobic z drugiej strony listwy bo wyczuwalny jest luz boczny. Po stulejowaniu i spasowaniu ze sworzniem zaczep nawet nie drgnie w przod-tyl ;-)
Jak macie jakies pomysly na usprawnienie ciagnika czy umileniu w nim pracy na tym etapie to zapraszam do dyskusji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1169

Powiadasz  że ciągnik odpalany raz na jakiś czas  więc  nie mam za bardzo pomysłu na usprawnienie.Możesz założyć ogumienie szerszy o 1 rozmiar niż standard z przodu  750-16 lepiej jeździ mniej czuje się wyboje lepsza trakcja na polu a z tyłu 16.9 lub Radialki o rozmiarze 14.9-28.Jak tak ci ciągnik nie potrzebny za bardzo można było się pokusić o dyfer zetorowski.Oblachowanie i kabinę jakie będziesz zakładał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    231

O oponach myslalem, przod na pewno bedzie szerszy nad tylem na razie mysle bo roznica w cenie pomiedzy rozmiarami to okolo 400zl na sztuce. Blachy z tylu to normalne metalowe blotniki, kabina oryginalna kunow z zabudowa z tylu i wysokim dachem albo szeroka kabina od zetora z serii 6xxx o ile mi sie ja uda zalatwic. Kokpit w srodku nowego typu. Maska rowniez bedzie standardowa tyle ze z swiatlami w kratce. Te nowe maski mi sie nie podobaja no i tworzywo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    637

zrobić można dużo, tylko czy się opłaca, jeśli zakładasz nowy kokpit to pomyśl o dźwigni w podłodze, dużo lżej wchodzą biegi

warto założyć dźwignię ręcznego na blokadę mostu, koszt nie duży a ułatwi życie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1169

To jak nowy kokpit dajesz pod katem rozumiem   to można się pokusić  1.jpg?screen  o taką maskę i nie musisz świateł dawać w atrapie tylko odrazu.Co do opon przednich proponuje kabat 750-16  po 240 250 za sztukę mniej wychodzi niż cultor czy mitas a jakość  też powinna być dobra.U siebie mam założone to możesz zobaczyć jak wyglądają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    231

Blokada na recznym bedzie jak tylko wejde w posiadanie dzwigni recznego od c360. Na temat kabat tez nie slyszalem negatywnych opinii i pokusze sie o zobaczenie jak to wyglada u Ciebie.
Blachy nawet prxyjemne, wiesz moze ile taki komplet kosztuje/kto to sprzedaje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1169

Musisz u siebie popatrzeć w sklepach jak nie maja spytać czy mogą  ściągnąć.Kosztuje tak 700 zł trochę więcej.Opinie spotkałem na tym portalu o tej masce że dość z grubej blachy jest wykonana więc może warto się pokusić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    637

podobno dość solidne te maski, no i mamy piękny dostęp do silnika

gdybym miał kupować nową maskę z blachy 1mm i jeszcze malować to wolałbym dołożyć kilka stówek w taką jak wyżej


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    424

zrobić można dużo, tylko czy się opłaca, jeśli zakładasz nowy kokpit to pomyśl o dźwigni w podłodze, dużo lżej wchodzą biegi

warto założyć dźwignię ręcznego na blokadę mostu, koszt nie duży a ułatwi życie

 

warto także założyć jakąś kontrolkę od blokady aby nie skręcać na blokadzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

po co kontrolka wystarczy dobrze ustawić i jak będzie odbijała po wciśnięciu sprzęgła to huknie i już wiadomo ze się wyłączyła a c odo modernizacji t ojakies lampy ledowe by sie przydały :D alternator jakiś panel górny z radiem i głośnikami siłowniki gazowe na oknach i drzwiach i sterowanie elektryczne podnośnika i na dożynki można jechać ciągnikiem :D :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Działam dalej, niestety okazało się że uszkodzony jest uszczelniacz w dolnej podstawie kolumny przez co kolumna się "pociła" i wychodził olej pomiędzy kolumną a podstawą. Wszystko się zbierało w dołku pomiędzy kolumną a wybierakiem i spływało po skrzyni... Pojawił się również wyciek na wężyku od zbiornika płynu hamulcowego i o dziwo dojrzałem jakieś "pocenie" po lewej stronie skrzyni (jeszcze nie wykryte). 

Wziąłem się również za stulejowanie belki zaczepu dolnego bo miała nieduży luz na sworzniu pod skrzynią co mnie aż nadto irytowało.

Zdjęcie wpłyną niebawem :)

 

Czy ktoś z was kupował może belkę polową "współczesną" do C360 za około 80-90zł ? Nadaje się ona na coś bo muszę kupić aczkolwiek cena wydaje mi się jakoś zbyt niska, czyżby plastelina i polować na jakąś używaną z epoki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1100    3

Szkoda że nie pokusiłeś się przy okazji o przewody wodne oryginał ursus ( te w oplocie z płótna).

 


Nie ma sensu wchodzić w dyskusję z idiotą, ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pioetek
      Tak jak w temacie myśle czy da rade jakoś przerobić układ kierowniczy w ursusie 4011 tak żeby wsadzić do niego wspomaganie elektryczne i czy jest to w ogóle możliwe proszę o was o pomoc
    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
    • Przez c-360iju
      czy się opłaca zamontować w C-360 4p co myślicie jak się kształtuje cena takiego silnika
    • Przez Mechamaniak
      Witam.
      W mojej c-360 zbliża się pora remontu układu jezdnego. Traktor służy mi do zrywki nasiębiernej drewna. Dużo muszę jeździć drogami utwardzonymi, często na spore odległości i na pusto.

      Z racji zbliżającej się ingerencji w układ przeniesienia napędu chciałbym zwiększyć prędkość maksymalną swojej c-360 i w związku z tym mam kilka pytań:

      1) szybka skrzynia zetorowska- czy posiada ona piąty bieg z tzw. nadbiegiem (nie tak jak w c-360, czyli równe obroty ataku z wałkiem sprzęgłowym/silnikiem), czy większą prędkość uzyskano poprzez zmianę przełożeń tylnego mostu i/lub zwolnic?;

      2) jak skonstruowana jest skrzynia biegów w zetorze 4340 (kompatybilność z c-360, czy pasowałaby w miejsce skrzyni od c-360), jak tam wyglądają przełożenia tylnego mostu i zwolnic?

      3) czy jest możliwość następujących przeróbek w skrzyni c-360:

      -odwrócenie zasady działania reduktora (terenowe), tak, aby stał się on przyśpieszaczem- biegów terenowych praktycznie nie używam;

      -zamiana miejscami trybów jednego z biegów, wytoczenie dwóch trybów o innym przełożeniu dla np. 4-tego biegu- z 3 na 5 wrzucę bez problemu, a w lesie i tak najczęściej używam trzech pierwszych biegów;

      4) czy ktoś mógłby mi obliczyć obwody kół R28, R30, R32, R34 z oponami 16,9?

      Wiem, że zaraz dostanę mnóstwo odpowiedzi, że nie zapanuję nad c-360 lecącą 50km/h jak chiński skuter. Prawdopodobnie jest to prawda, ale z miękkim przodkiem (może nawet ze zwrotnicami od 914), oraz układem o właściwej geometrii bez luzów będę próbować. Jeśli nie uda mi się to będę się cieszył również z tych 30 km/h, ale osiąganych przy np. 1600 obr.min Będzie oszczędniej, ciszej i zdrowiej dla silnika, a obciążenia na pusto to on nie ma (chociaż na asfalcie nawet z pełną przyczepką 5mp sosny na 5-tym biegu i max obr. wjeżdżał pod strome pagórki bez znacznego spadku prędkości obr. i liniowej. Gorąco proszę o odpowiedzi
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.