GrzybekxD

New Holland T5060

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

ja swojego też jeszcze nie mam na podwórku ale tak jak kolega ADASKO żałuję że nie mam TUZ-a i WOM-u na przodzie;/

EHR posiada ten ciągniczek i kosztował mnie 176 000 brutto tak że Ciebie wyjdzie dokładnie to samo.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

dzięki koledzy za porady. niestety cena T5060 z EHR skoczyła do 181800 zł, a do tego czas oczekiwania przynajmniej 2 miesiące..., więc zamówiłem tego bez EHRu. Za miesiąc powinien już stać u mnie na podwórku... mam nadzieję, że nie będzie źle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olejniczek    3

... a ile trzeba dopłacić do przedniego TUZ-a a ile do TUZ-A i WoM-u??? a najszersze gumy jakie mozna zamówić maja roamiar??? moze ktoś mi powie??? ile kG można max zamówić obciażników na tył i przód???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość artur2442   
Gość artur2442

Ja na tyle mam 300 kg a z przodu nie mam bo zalozylem TUZ-a i WOM( kosztowal mnie okolo 18 tys zł) to spelnia role obciaznikow a jeszcze mozna na luzie z 500kg jakiś obciaznik do niego dolożyć ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sydney    32

jaka jest najlepsza skrzynia dostępna w NH5060 i co o niej możecie powiedzieć. I czy w kabinie jest szyberdach bo ciągnik byłby do tura?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość artur2442   
Gość artur2442

Wedlug mnie najlepsza jest skrzynia dual command a szyberdach jest lecz nie przeszklony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sydney    32

A można prosić o krótką charakterystykę tej skrzyni i czy ma przycisk sprzęgła w dźwigni zmiany biegów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikic360    56

największe opony w tym Nh z tyłu to 600 a z przodu 480.

 

z tego co wiem przycisk sprzęgła jest w dźwigni zmiany biegów ale za dopłatą

ta skrzynia ma 3 grupy, 4biegi i 2biegi pod obciążeniem co w sumie daje 24 biegi w przód i w tył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sydney    32

Czy na pewno ma dwa biegi pod obciążeniem?, bo Mi dealer mówił, że ma tylko jeden. ;) ale to chyba za mało jak na ciągnik ponad 100 konny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tunis    0

ma 1 bieg zmieniany pod obciązeniem a to sprzęgło to jest w standardzie jak bierze sie ze skrzynią 24x24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sydney    32

Dwa pod obciążeniem ma chyba case cs pro. Cena nie jest jeszcze taka zła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREKrrrr    0

Z tymi biegami jest tak że jak masz 2 biegi pod obciążeniem to możesz przerzucać 1 do przodu i 1 do tyłu (tak jak W NH T5000) a jak masz 3 biegi pod obciążeniem to 2 do przodu i 2 do tyłu ( jak w DF K100 / K410 )

Nie jestem pewien czy dobrze ci wytłumaczyłem ale ja to tak rozumiem jak ktoś wie lepiej to niech podpowie ;)


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tunis    0

jeżdziłem casem cs pro 105 i też ma tylko 1 półbieg i sprzęgło w drążku a raczej tym multikontrolerze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sydney    32

A poza tym jakie wrażenia z jazdy?. Myślę nad kupnem T5060, ale wydaje mi się, że cs pro będzie lepszy, jak myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREKrrrr    0

A CASE PRO to jakiej serii NH jest odpowiednikiem bo jak T6000 to wiadomo że inny ciągnik pod względem gabarytów jak i wyposażenia jakie jest dostępne ;) i zdecydowanie lepsze wybór ;)


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tunis    0

przełączanie biegów z użyciem sprzegła na multikontrolerze dobre(niezbyt płynne ruszanie po zwolnieniu przycisku sprzęgła), uzywanie tych przycisków na multikontrolerze dosyć oporne, denerwujący był jak dla mnie sygnał zmiany kierunku jazdy

 

mimo to wolałbym go od nh T5000 sam biore t5050 bo chce mieć wszystki sprzęt w 1 firmie po za ty CS jest to ciągnik nieco droższy i wyższy (nie zmiescil by mi sie do garazu;) )

 

CS ma silnik comonrail, elektrozawory,multikontroler no i przeszklony szyber dach do tura co dla Ciebie jest ważne, lepiej się prezentuje z wyglądu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj