Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

silnik ciepły czy zimny to wał ma się kręcić lekko,  zatrzymując gorący silnik obserwuj wentylator czy odbije trochę do tyłu, albo łyżką poruszaj kołem zamachowym  czy lekko wał chodzi i będziesz wiedział czy to tłoki  hamują  bo to chyba najważniejsze 

 

 

panowie i panie nie pisać głupot

Edytowane przez jan34533
Opublikowano

no ok a po tym jak wstawiłeś nowe tuleje i tłoki to mierzyłeś je w górnym położeniu względem bloku? bo może być np tak że są za wysokie lub tak jak kolega pisze uszczelka za cienka a wiadomo każdy metal ma swoją rozszerzalność gdy się silnik rozgrzeje i go zgasisz przekręcasz rozrusznik ale tłoki względem głowicy mają za ciasno i też może się tak dziać. A co do głowic to po każdym demontażu koniecznie trzeba planować... tak jak koledzy piszą sprawdź na rozgrzanym kiedy rozrusznik nie chce kręcić czy dasz radę zakręcić kluczem lub czymkolwiek za wal

Opublikowano (edytowane)

Wymienione zostały wszystkie tuleje i tłoki, a wymieniłem bo 2 tuleja była luźna tzn. Luz między tuleja a blokiem i kilka tłoków było popękanych, nie pamiętam jak wyglądał 1 cylinder

 

Nie wiem czy sie myle ale może czegoś nie wiem w tym modelu są mokre tuleje ???

powienien  być tam silnik MWM D227-6 a z tego co wiem to silnik mokrymi tulejami miał oznaczenie D226-B6

Ja w swojej 75-14 oznaczenie silnika D226-4 mam suche

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)

Nie wiem czy sie myle ale może czegoś nie wiem w tym modelu są mokre tuleje ???

powienien  być tam silnik MWM D227-6 a z tego co wiem to silnik mokrymi tulejami miał oznaczenie D226-B6

Ja w swojej 75-14 oznaczenie silnika D226-4 mam suche

 

U mojego kolegi w 6812 RS jest simnik D226-4.2  i tam są na bank suche tuleje

 

a tu takie zestawienie odemnie...

 

 

post-4406-0-52732800-1478348836_thumb.jpg

Edytowane przez erwin2
Opublikowano

Czyli tabela nie końca mówi prawdę , rozbieraliśmy d226-b6 i mokre . Ja w d226-4 mam na szczęscie suche

Opublikowano

Witam! Ja dokładny przypadek miałem kiedyś w ruskim,czyli jak się nagrzał nie mógł przekręcić rozrusznikiem.Problem był-za wczesny kąt wyprzedzenia wtrysku (czyli za wczesny zapon)

Opublikowano

Czy przyczyną jest za wczesny wtrysk łatwo sprawdzić. Wystarczy spróbować odpalić na zamkniętym gazie (wtedy wtrysku nie ma), gdy silnik będzie kręcił to znaczy że wina zapłonu, gdy nie przekręci tzn,. że problem gdzie indziej.

Opublikowano

W którym miejscu nie mówi prawdy?

 

Mój błąd . Angielski mi sie pomylił :P

Opublikowano

literka "B" oznacza mokre tuleje, litera "T" oznacza turbo

 

np. D226-4, D226-6, TD226-4, TD226-6  sa suche tuleje

TD226-B4, TD226-B6 to sa mokre tuleje

 

w wszystkich fendach ida silniki MWM z mokrymi tulejami

 

W Renowkach dopiero w nowszych modelach byly dawane takie silniki gdzies od okolo 1994 roku

 

W niektorych Renowkach np. 106.54 nawet w 99r byly suche

Opublikowano

a jaki masz rozrusznik jeżeli wysoko obrotowy to może być jego wina u mnie tez tak było w 103.14 zregenerowałem pompę i nic Dalej to samo. dopiero gdy kupiłem pożądny rozrusznik za 800zl 3.1 kw i jest dobrze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v