Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na auto też była obsługa i na auto z przyczepą sprzęganie itd;) Parkowanie:P Ale na ciągnik myślałem że parkowania nie ma;) Ja osobiście nie wiem czy bym zdał łuk;) Jakoś zawsze poprawiam przyczepę;) ale Mało kiedy z 2 osiową przyczepą jeżdżę więc może temu że brak doświadczenia;) Obsługa to lampy poziom oleju i takie tam pierdoły? Czy w ciągnikach to inaczej wygląda? ps. mam B+E więc naprawde nie w temacie jestem a często ktoś się pyta z młodszych wioskowych;)

Opublikowano

Trzeba pokazać gdzie lać olej, płyn do spryskiwaczy, poziom oleju gdzie sprawdzić, gdzie jest alternator, rozrusznik, wlew oleju itp. Mi jeszcze zadał pytanie jaki jest prawidłowy poziom oleju jak wyjąłem miarkę, i w sumie wtedy mnie tak trochę przycięło bo nie wiedziałem o co mu konkretniej chodzi, ale powiedziałem że musi być między minimum i maximum i było ok :D

Łuk wcale nie jest taki trudny, sam się go obawiałem ale trzeba trochę pojeździć na placu i wyjdzie bez problemu. Ciągniki na egzaminach są bardzo zwrotne, w WORDzie plac za pewne równiutki to naprawdę to idzie bez problemu, moim zdaniem to parkowanie skośne bądź prostopadłe jest trudniejsze, bo jest tylko jedna dozwolona poprawka, i jak Ci zejdzie przyczepa i ją za mało naprostujesz to potem nie lada wyczyn się wykręcić ;)

Opublikowano

ja miałem pokazać zbiornik płynu hamulcowego i sprawdzić światła drogowe ;) ale zeby pokazac alternator, rozrusznik to nie słyszałem zeby było do pokazania. Na zrobienie łuku jest 5 minut i można poprawiac do woli aby tylko po za linie nie wjechać :D a parkowanie to tak jak kolega wyzej napisał że tylko raz można się poprawić :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

U mnie teoria była w inny dzień niż praktyczny. Zdawałem w Kielcach

Opublikowano

Wszystko zależy jak się umówisz na egzamin, bo możesz sobie rozbić że teorię osobno i jazdę osobno [jak np. nie wyjdzie teoria to nie przepadnie Ci kasa z praktyki] no i chyba mniejszy stres jak zdajesz pojedyńczo :rolleyes:

Opublikowano

Ja zdawałem dwie kategorie w jeden dzień B i T obydwie banał, wystarczy że się zna przepisy i co najważniejsze nie strachać się :D Jak to mówią "Alleluja i do przodu" B)

Opublikowano

ja dawałem 2 lata temu 900zł, a teraz to nie mam pojęcia :unsure:

Opublikowano

U mnie kurs na t kosztuje 700 zł a egzamin około 150 zł. A to prawda że w następnym roku mają wejść przepisy że na jedno pytanie jest określony limit czasu i już nie może do niego wrócić? Słyszał ktoś o tym? Czy to prawda?

Opublikowano

Kolego już się nie stresuj, nawet jakby weszło to dadzą taki czas że będziesz mógł się namyślić 3 razy, a po co wracać do poprzedniego pytania? zastanów się zawsze porządnie i taka opcja jest zbędna, ja tam rozwiązując test nie widziałem potrzeby cofania się ;)

Opublikowano

ja wczoraj zdałem teorię a praktykę nie wiem kiedy bo w WORD'zie w Płocku maja za mało chętnych na ciągnik i aż się więcej uzbiera ;/ normalnie żal .. ale co nie dość że nie mają swojego ciągnika to jeszcze opóźnienia ;d a teraz wejść mają jakieś nowe przepisy więc trzeba zdawać jak najprędzej się zda ;d

pozdrawiam wszystkich i życzę wesołych Świąt !!!!

Opublikowano

Mój kolega na T zdał za 5 razem. Egzamin zdawał we Włocławku. Raz nie zdał na placu bo nie zgasił ciągnika przy podłączaniu świateł od przyczepy i 3 razy obłał na mieście. Za 5 mu się udało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RometOgar200
      Witam, mam pytanie otóż jak najlepiej usunąć ten luz prawo lewo. Myślałem, żeby dać grubsza rurę tam od dołu, ale dalej ten luz zostanie. Co myślicie, żeby tam zrobić, coś wspawac, czy jak. Z góry dziękuję za odpowiedź.
      20180329_171256.mp4
    • Przez RedPower
      Witam,
      Od  jakiegoś czasu wydaje mi się że spod kabiny słychać stuki podczas jazdy. Słychać je jedynie gdy jadę po nierównościach ... (dołkach lub gdy mocno skręcę) Na równej drodze jest dobrze.
      Dodatkowo gdy wcisnę ostro pedał hamulca to słychać właśnie takie stuki.
      Załączam nagranie: W 19-20 sekundzie słychać dwa charakterystyczne stuknięcia.
      Co może być nie tak... wyjąłem wałek od przedniego napędu bo myślałem że to on ma luzy jednak stukanie nie ustało.
      Z góry dziękuje za pomoc
       
      20180426_002.m4a
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Mam takie pytanie, czy sąsiad może postawić plot betonowy w granicy jezeli przy granicy (10cm od) jest mój budynek w którym jest duzo okien. Czy ma takie prawo zasłonić mi okna?
    • Przez majes
      Podczas jazdy i głównie pod obciążeniem słychać w kabinie takie nieregularne chrobotanie chyba ze skrzyni, raczej nie z silnika. Ostatnio nawet zauważyłem że jest to chrobotniecie jak ciągnik stoi i szarpne ładowaczem w dół. Co to może być? Byłem u mechanika, oglądał, zaglądał kamerą do skrzyni i nic nie znaleźli.
    • Przez Blusik
      Witam
      Mam pytanie jakie wymagania muszą spełnić np pług, siewnik,kosa konna aby poruszać się po drodze rejestrowac nie musze ale czy wystarczy że mają odblask czy nie? 
      Pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v