Skocz do zawartości
xsardas18

wspomaganie w zetorze- pomocy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
xsardas18    0

:) jest taka mała lecz wielka sprawa - POMOCY :)

 

w moim zetorze 6211 (tak jak w 5211,7211 itd)

ciężko skręca się kierownicą :) - moj Tata ma problem nie da rady kręcić kółkiem

problem jest taki, że w lewą stronę kierownica kręci się lekko a w prawo tak ciężko

jak by Zetor był z Turem zapakowanym na maxa !!! a jest bez tura !!!

był u nas hydraulik który powinien na tym się znać a nic nie zrobił !!! :)

 

u kolegi w zetorze 7211 kierownicą można kręcić w jedną i drugą stronę jednym palcem !!!

 

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> :) co jest ??? :) <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

 

jeżeli znacie odpowiedz będę wdzięczny za pomoc

pozdrawiam xsardas18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    32

Ale w lewą stronę (czyli w tą co chodzi lekko) to jak puścisz kierownicę podczas jazdy to samo leci czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal26    0

Podejrzewam ze przestawiło ci sie na silowniku od wspomagania spróbuj popuścić opaske i kręcić powoli tłoczyskiem powinno dać rade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wiesaw    1

@ xsardas18

W moim 7211 tez mi się tak robiło...

- pomaga odkrecenie zabezpieczenia tłoczyska i wkrecanie / wykręcanie jego, poto by ustawić w srodkowej pozycji; tzn. tyle samo skrętu w lewo i prawo. A mi to robiło sie czasami samo tzn. jak zaprzesz mocno w 1 stronę przodem to potrafił przeskoczyć na gwincie na tym tłoczysku od wspomagania i wesoło.

Z czasem miałem tego dość i kupiłem całe nowe wspomaganie i spokój.


samczeruno.pl :)))

"Jeżeli wydaje Ci się, że wiesz wszystko, to masz rację... wydaje Ci się."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    199

Podnieś przód tak żeby koła nie dotykały ziemi i wyreguluj jak ktoś wspomniał pozycję środkową. W tej chwili przy dużych obrotach koła same powoli skręcają w jedną stronę, a gdy wyregulujesz powinny nie skręcać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a co powiecie na taki cyrk:

znajomy kupił zetora i trochę mu kapało z siłownika, postanowił wie rozebrać go i uszczelnić. Niestety z siłownika jeszcze bardziej cieknie a kierownica zaczęła odwrotnie działać, gdy szarpnie się kierownica w lewo to on zaczyna rwać ją w prawo i skręca w prawo, Co do wycieku, to oring się sciął , to już zrobiłem , ale kierownica dalej tak wariuje ;/ nie mam już pomysłów co by tam było nie tak poskładane, bo tego się przecież nie da inaczej poskładać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156

Witam

 

Źle wyregulowane tłoczysko .Najprawdopodobniej za mocno wkręcone lub wykręcone dlatego ścięło oring.

Poluzuj tą opaskę i odkręć trochę tłoczysko tak aby było widać z 1-2 zwoje gwintu. Wtedy odpal i zobacz co sie dzieje. Dokładnie wyregulujesz na odpalonym ciągniku kluczem "żabką" ,tylko uwaga aby nie pokaleczyć gładzi siłownika. Koła nie mogą skręcać same w żadna stronę.

Edytowano przez Radekk

Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no już jestem w domu z tym, a propo wyregulowania , gdy jadę ,nie ciągnie kierownicy w żadną stronę , a jak stoi na miejscu , to , tak z 3/4 obrotu kierownica w lewo i zaczyna sama tak lekutko dobijać do lewa :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek1979    6

witaj tez miałem podobny problem , sprawdz czy dzigienka co otwiera zawór w serwomechanizmie wychyl asie tyle samo w kazdym kieruku, jesli nie to główka w sewo dostała luzów i trzeba je skasować, musiasz odkręcic widełki w tylniej czesci serwa 4 nakretki M 10 i końcówke co steruje serwem bedzie tam taki drucik który zabezpiecza nakręke trzeba go wyjąć i próbować dokrecić nakretke wewnątrz aż luz zniknie a jeśli skonczy sie gwint na niej a luz nie zniknie, to wtedy ą odkręcamy i dokładamy płaską podkładke M 14 i skrecamy, a potem troche smaru trzeba tam wtłoczyć i skręcamy wszystko niczego nie pomijając po drodze w sumie 20 minut roboty z tym pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek84    17

Koledzy czy przy kasowaniu luzu w główce serwomechanizmu od zetora 6211 olej będzie trzeba dolewać co i jak po kolei trzeba robić i czy coś później trzeba ustawiać? Chwili obecnej kierownica nie ucieka sama tylko są luzy na układzie i ciągnik pływa po drodze największy luz jest na elemencie zaznaczonym na zdjęciu proszę o pomoc

 http://pokazywarka.pl/lpjcuf/#zdjecie17949899

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    177

no to skasuj luz-z boku jest nakretka do tego.

olej bedzie sie lal do konca swiata i nawet dluzej, jak masz mozliwosci finansowe to wywal to dziadostwo i kup orbitrol. sa niby zestwy naprawcze do uszczelniaczy ale to pomoze jak umarlemu kadzidlo.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek84    17

Wycieków na tym siłowniku nie mam. Tylko jak skasować owy luz na elemencie który zaznaczyłem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    177

nakretka przeznaczono wlasnie do tego celu :P .odkrec silownik i miedzy 4 srubami znajdziesz ja. tam nie ma juz oleju wiec nic nie trzeba dolewac.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek84    17

a czy po dokręceniu będę musiał coś jeszcze regulować by np koła same nie skręcały teraz takich objawów nie ma ale czy po skasowaniu luzu jest możliwość pojawienia się takiego problemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    177

raczej nie -ale dzisiejsza mlodziez jest zdolna wiec rozne cuda moga sie zdazyc, mi wiele lat temu udalo sie tak ustawic silownik ze sam skrecal tam i z powrotem, myslalem ze mi kierownice i zwrotnice wyrwie :P


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez konrad1529
      Witam, zakupiłem ostatnio zetora 3320 i musze powymieniac przy nim takie elemanty jak blotniki, tylna szyba itd., zastanawiam sie teraz gdzie mozna kupic oryginalne części?
    • Przez patryk1213
      Witam, gdzie można kupić tapicerkę na błotniki do zetora 7245 do wąskiej kabiny, z góry dziękuje za odpowiedź. 
    • Przez Mateusz_6340
      Witam, mam mały problem. Chodzi o to, że lampy dachowe o takie http://allegro.pl/reflektor-glowny-lampa-fendt-zetor-massey-01782-i7342580643.html świecą tak że szału nie ma i jeszcze skupiająco i czy zmiana żarówek(na takie) http://allegro.pl/zarowki-osram-night-breaker-laser-h4-130-duo-box-i6636850540.html  sprawiła by lepszy efekt świecenia czy też musiałbym zainwestować w lampy z innym odbłyśnikiem np. takie  http://allegro.pl/reflektor-glowny-lampa-fendt-zetor-massey-01796-i6922637631.html  Jeszcze chciałbym zmienić zwykłe żarówki H3 w tylnych lampach na takie http://allegro.pl/osram-zarowka-h3-night-breaker-unlimited-110-i6150617018.html tylko nie wiem czy warto? Może ktoś ma i podzieli się opinią? Z góry dzięki
    • Przez unipasz
      W zetorze 7745 cieknięcie tak jakby olej z nawiewów  podejrzewam ze jest dziurawy i czy trzeba ścigać dach do wymiany , czym te nawiewy są zasilane
    • Przez Krystian7745
      Witam mam problem z zetorem 7745 jest on z rewersem problem polega na tym ze z biegu neutralnego(luzu) gdy chce włączyć wsteczny to ciagnik stoi w miejscu i jest bardzo mocny zgrzyt do przodu jedzie bez problemu i tak jest na każdym biegu. Podpowie ktos co może byc za przyczyna ? z góry dziekuję 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.