Skocz do zawartości
diego

silnik perkinsa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Silnik
diego    0

witam czy ma ktoś do sprzedania silnik perkinsa do 60? pytam bo szykuje sie do kapitalki w ciągniku i stanawiam sie czy nie lepiej kupić 3p? pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

qazi    59

w tym 4p jest tyle samo zabawy co przy tym 3 p

te same przejścia potrzebne i wałki w skrzyni

na allegro widziałem taki od kombajnu za ok 2500 3000 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

No tak ale czy skrzynia wytrzyma?

Bo był prototyp C-360 z silnikiem 4P... i dlaczego zamontowano 3P?

Bo układ napędowy nie wytrzymywał :)

 

To samo tyczy się C-330 która też miała dostać silnik 3P a pozostała ze swoim 2-cylidrowcem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

skrzynia wytrzyma spokojnie pod warunkiem że jest w dobrym stanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1850

Przeciez nie musisz ciągać 4 skibowych pługów ,albo nie wiem jakich ciężarów z tym silnikiem 4p bo wtedy mogą byc problemy,ale jak nie bedziesz go obciążał na FULL to skrzynia powinna wytrzymac -moim zdaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

nie kombinuj jak juz to zalóż 3p silnik

w fabryce wiedzieli co robia i nie montowali w c 360 perkinsa 4

przeciez perkins 3 nie jest taki slaby


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kacu    3

Ja bym nie wstawiał 4P.Ja ma 3P i fabryczna skrzynia wytrzymała 9 lat a co dopiero w 4P.Według mnie 3p ci wystarczy.Po co wstawiać większy przecież i tak 5 pługa nie zapniesz a na 3P zrobisz to samo co zwykłą 60 tylko mniej spali.


Zapraszam do oglądania moich fotek.
Jesteś ze świętokrzyskiego??Napisz na PW!!
Sprzedam rozdzielacz do Ursusa C-330(ten na błotnik).
Info na gg o PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    79

jak znajdziesz 4P to wstawiaj ile on ma koni 60-66? Tylko że w kombajnach mogą być podkręcone nawet do 80 (w każdym razie nowszych) skrzynia powinna wytrzymać te 10 KM więcej ,najwyżej zrobisz remont ,w zetorze wytrzymuje 80 KM tylko może lepsze ,materiały ,najsłabszy może okazać się podnośnik ,

 

Ps W zdajsie Top agrar koleś wstawił silnik sw-coś tam 80 Km do 360 to napewno przecholował ponad 28 Km więcej czyli 1/3 mocy co ciekawe rozważa czy w przyszłości nie wstawić silnika od bizona sw-..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    18

360 jest za leeki do takiego silnika. Zrobisz tyle co 3p a spalisz wiecej.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    592

u mnie koleś ma w 60 silnik od zetora 7011 i jakoś skrzynia nie pada a koleś to normalny oszołom ,gaz do dechy i do przodu,a i ma założone z tyłu opony jakieś szersze,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotor32    67

wiecie dlaczego w bizonach jest silnik leyland? Miał być deutz-fahr ale ówczesne bały się zalewu produktów z zachodu. Tak samo mogło być z ursusami. Ja posiadam c360 i wolałbym silnik 4P ponieważ 3 skiby pług mógłbym głębiej zapuścić, z przyczepą zboża mógłbym spokojnie jechać. Jak mi siadzie silnik to jadę na śląsk i kupie silnik od jakiegoś agregatu prądotwórczego perkinsa, spalanie porównywalne ze starym silnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

wiecie dlaczego w bizonach jest silnik leyland? Miał być deutz-fahr ale ówczesne bały się zalewu produktów z zachodu.

Leyland jest jeszcze bardziej zachodni niż Deutz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

z silnikiem 3p patrzcie tu jest ciapek z silnikiem 3p

Nic nie widzę bo ten link nie działa. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ursus zaczynał kiedyś robić C-330-3p ale jakoś nic z tego nie wyszło a szkoda, 3 gary, tylko jak się przyzwyczaić do jego głosu, to zawsze ciapek :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    1

Te silniki co są orginalnie mątowane są najlepsze.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    2682

ostatnio był poruszany temat i według mnie jak będziesz dbał o c-360-4p, tzn. nie zapinał do niej pługa 4 skiby, czy też 2 przyczep po 10ton, to będzie ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
    • Przez abuk14
      Witam
      Gdy uruchomiłem dziś ciągnik po kilku minutach pracy uszłyszałem dziwne stuki dochodzące z dolnej części silnika. Podejrzewam panewki albo pompę olejową.
      Nie mam teraz zbytnio czasu i jezeli możecie, napiszcie co to może być, bo nie chcę się teraz grzebać.
    • Przez MarcinC360
      Ratunku!Wentylator poluzował mi się już 3 raz i 3 raz będę musiał to skręcić!!Co może być tego przyczyną?Luźny pasek klinowy?Jak ostatnio rozbierałem pompe wody,żeby reperaturkę wymienić to włożenie jej blokował mi taki jakby pierścień więc go zdemontowałem i przy demontazu ten pierścień pekł i zmontowałem to wszystko bez niego.Dodam,że jak przykręcałem wentylator to dałem podkładkę spręzynową i zakontrowałem drugą nakrętką.Nic to nie pomaga.
    • Przez PIOTREK44
      Witam wszystkich serdecznie
      Mam taki problem nie wiem jak sprawdzić zapłon czy jest późny czy wczesny
      Prosiłbym o dobre wytłumaczenie jak i co zrobić
       
      Za dodane odpowiedzi dziękuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.