diego

silnik perkinsa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
diego    0

witam czy ma ktoś do sprzedania silnik perkinsa do 60? pytam bo szykuje sie do kapitalki w ciągniku i stanawiam sie czy nie lepiej kupić 3p? pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
diego    0

a bedzie pasował na śróby itd.??

w jakich pieniądzach by to wyglądało? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

qazi    59

w tym 4p jest tyle samo zabawy co przy tym 3 p

te same przejścia potrzebne i wałki w skrzyni

na allegro widziałem taki od kombajnu za ok 2500 3000 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    264

No tak ale czy skrzynia wytrzyma?

Bo był prototyp C-360 z silnikiem 4P... i dlaczego zamontowano 3P?

Bo układ napędowy nie wytrzymywał :)

 

To samo tyczy się C-330 która też miała dostać silnik 3P a pozostała ze swoim 2-cylidrowcem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

skrzynia wytrzyma spokojnie pod warunkiem że jest w dobrym stanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2303

Przeciez nie musisz ciągać 4 skibowych pługów ,albo nie wiem jakich ciężarów z tym silnikiem 4p bo wtedy mogą byc problemy,ale jak nie bedziesz go obciążał na FULL to skrzynia powinna wytrzymac -moim zdaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

nie kombinuj jak juz to zalóż 3p silnik

w fabryce wiedzieli co robia i nie montowali w c 360 perkinsa 4

przeciez perkins 3 nie jest taki slaby


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kacu    4

Ja bym nie wstawiał 4P.Ja ma 3P i fabryczna skrzynia wytrzymała 9 lat a co dopiero w 4P.Według mnie 3p ci wystarczy.Po co wstawiać większy przecież i tak 5 pługa nie zapniesz a na 3P zrobisz to samo co zwykłą 60 tylko mniej spali.


Zapraszam do oglądania moich fotek.
Jesteś ze świętokrzyskiego??Napisz na PW!!
Sprzedam rozdzielacz do Ursusa C-330(ten na błotnik).
Info na gg o PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    307

jak znajdziesz 4P to wstawiaj ile on ma koni 60-66? Tylko że w kombajnach mogą być podkręcone nawet do 80 (w każdym razie nowszych) skrzynia powinna wytrzymać te 10 KM więcej ,najwyżej zrobisz remont ,w zetorze wytrzymuje 80 KM tylko może lepsze ,materiały ,najsłabszy może okazać się podnośnik ,

 

Ps W zdajsie Top agrar koleś wstawił silnik sw-coś tam 80 Km do 360 to napewno przecholował ponad 28 Km więcej czyli 1/3 mocy co ciekawe rozważa czy w przyszłości nie wstawić silnika od bizona sw-..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    23

360 jest za leeki do takiego silnika. Zrobisz tyle co 3p a spalisz wiecej.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    911

u mnie koleś ma w 60 silnik od zetora 7011 i jakoś skrzynia nie pada a koleś to normalny oszołom ,gaz do dechy i do przodu,a i ma założone z tyłu opony jakieś szersze,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotor32    74

wiecie dlaczego w bizonach jest silnik leyland? Miał być deutz-fahr ale ówczesne bały się zalewu produktów z zachodu. Tak samo mogło być z ursusami. Ja posiadam c360 i wolałbym silnik 4P ponieważ 3 skiby pług mógłbym głębiej zapuścić, z przyczepą zboża mógłbym spokojnie jechać. Jak mi siadzie silnik to jadę na śląsk i kupie silnik od jakiegoś agregatu prądotwórczego perkinsa, spalanie porównywalne ze starym silnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

wiecie dlaczego w bizonach jest silnik leyland? Miał być deutz-fahr ale ówczesne bały się zalewu produktów z zachodu.

Leyland jest jeszcze bardziej zachodni niż Deutz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

z silnikiem 3p patrzcie tu jest ciapek z silnikiem 3p

Nic nie widzę bo ten link nie działa. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ursus zaczynał kiedyś robić C-330-3p ale jakoś nic z tego nie wyszło a szkoda, 3 gary, tylko jak się przyzwyczaić do jego głosu, to zawsze ciapek :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    1

Te silniki co są orginalnie mątowane są najlepsze.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    12893

ostatnio był poruszany temat i według mnie jak będziesz dbał o c-360-4p, tzn. nie zapinał do niej pługa 4 skiby, czy też 2 przyczep po 10ton, to będzie ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez UrsusJohnDeereTeam
      Witam.Polecacie może w województwie kujawsko-pomorskim jakies zakłady, które zajmują się regeneracją/naprawą silników.Chciałbym dobrze wyremontować silnik mojej sześćdziesiątki Tak jak napisałem wyżej woj. kuj-pom a najlepiej powiat toruński lub jak najbliżej  
    • Przez abuk14
      Witam
      Gdy uruchomiłem dziś ciągnik po kilku minutach pracy uszłyszałem dziwne stuki dochodzące z dolnej części silnika. Podejrzewam panewki albo pompę olejową.
      Nie mam teraz zbytnio czasu i jezeli możecie, napiszcie co to może być, bo nie chcę się teraz grzebać.
    • Przez SebaMazowieckiePL
      Witam 
      Osłona chłodnicy w C-360 nie równie jakby to napisać otacza Wiatrak zetorowski.
      W Jednej Stronie od Altenatora ma wiecej luzu w osłonie niż od strony Pompy wtryskowej.
      Czy ta sie to jakos wyregulować? - Np. podkładkami lub tymi śrubami dwustronnymi na przedniej osi pod chłodnicą.
      Niby nie haczy ale wole żeby +/- po tyle samo było luzu po dwóch Stronach aby nie było jakieś niemiłej niespodzianki w czasie Prac Polowych
      Z Góry Dziękuje Za Wszystkie Odpowiedzi 
      Pozdrawiam

    • Przez janusz1837
      Witam
      Potrzebuje pomocy. Otóż dzisiaj orałem ponad hektar i w pewnym momencie silnik zgasł. Bez żadnych ostrzeżeń od razu jak by paliwo odciął. Sprawdziłem pompa nie podaje paliwa na wtryski. Ręczną pompką pompuje i paliwo idzie do przelewu. Odkręciłem śrubę od przewodu co idzie do wysokiego ciśnienia i paliwo przy rozruszniku leci. Jak odkręcam odpowietrznik pompy paliwo leci. A w przewodach wysokiego ciśnienia nie leci nic. Odkręciłem pokrywę wszystkie 4 sekcje pracuja. Może mi ktoś podpowiedzieć co się stało? Czy się pompa zapowietrzyla jakoś czy po prostu zepsuła się i trzeba do pompiarza?
       
    • Przez Pawel89pl
      Witam jestem w trakcie remontu ursusa 360 3p i tak po wstępnym pomiarze mechanik stwierdził że wał był już raz szlifowany i że raczej nie radzi a wręcz odradza kolejny szlif a namawia mnie na nowy wał i tu pytanie jaki wał polecacie ? Taki żeby był pewnego pochodzenia i żeby pochodził kilka dobrych lat , podobnie z zestawem naprawczym mam na oku komplet z THM czy ktoś coś może o tym powiedzieć ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj