Skocz do zawartości
diego

silnik perkinsa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
diego    0

witam czy ma ktoś do sprzedania silnik perkinsa do 60? pytam bo szykuje sie do kapitalki w ciągniku i stanawiam sie czy nie lepiej kupić 3p? pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

qazi    59

w tym 4p jest tyle samo zabawy co przy tym 3 p

te same przejścia potrzebne i wałki w skrzyni

na allegro widziałem taki od kombajnu za ok 2500 3000 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

No tak ale czy skrzynia wytrzyma?

Bo był prototyp C-360 z silnikiem 4P... i dlaczego zamontowano 3P?

Bo układ napędowy nie wytrzymywał :)

 

To samo tyczy się C-330 która też miała dostać silnik 3P a pozostała ze swoim 2-cylidrowcem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

skrzynia wytrzyma spokojnie pod warunkiem że jest w dobrym stanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1905

Przeciez nie musisz ciągać 4 skibowych pługów ,albo nie wiem jakich ciężarów z tym silnikiem 4p bo wtedy mogą byc problemy,ale jak nie bedziesz go obciążał na FULL to skrzynia powinna wytrzymac -moim zdaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

nie kombinuj jak juz to zalóż 3p silnik

w fabryce wiedzieli co robia i nie montowali w c 360 perkinsa 4

przeciez perkins 3 nie jest taki slaby


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kacu    3

Ja bym nie wstawiał 4P.Ja ma 3P i fabryczna skrzynia wytrzymała 9 lat a co dopiero w 4P.Według mnie 3p ci wystarczy.Po co wstawiać większy przecież i tak 5 pługa nie zapniesz a na 3P zrobisz to samo co zwykłą 60 tylko mniej spali.


Zapraszam do oglądania moich fotek.
Jesteś ze świętokrzyskiego??Napisz na PW!!
Sprzedam rozdzielacz do Ursusa C-330(ten na błotnik).
Info na gg o PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    99

jak znajdziesz 4P to wstawiaj ile on ma koni 60-66? Tylko że w kombajnach mogą być podkręcone nawet do 80 (w każdym razie nowszych) skrzynia powinna wytrzymać te 10 KM więcej ,najwyżej zrobisz remont ,w zetorze wytrzymuje 80 KM tylko może lepsze ,materiały ,najsłabszy może okazać się podnośnik ,

 

Ps W zdajsie Top agrar koleś wstawił silnik sw-coś tam 80 Km do 360 to napewno przecholował ponad 28 Km więcej czyli 1/3 mocy co ciekawe rozważa czy w przyszłości nie wstawić silnika od bizona sw-..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    18

360 jest za leeki do takiego silnika. Zrobisz tyle co 3p a spalisz wiecej.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    676

u mnie koleś ma w 60 silnik od zetora 7011 i jakoś skrzynia nie pada a koleś to normalny oszołom ,gaz do dechy i do przodu,a i ma założone z tyłu opony jakieś szersze,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotor32    67

wiecie dlaczego w bizonach jest silnik leyland? Miał być deutz-fahr ale ówczesne bały się zalewu produktów z zachodu. Tak samo mogło być z ursusami. Ja posiadam c360 i wolałbym silnik 4P ponieważ 3 skiby pług mógłbym głębiej zapuścić, z przyczepą zboża mógłbym spokojnie jechać. Jak mi siadzie silnik to jadę na śląsk i kupie silnik od jakiegoś agregatu prądotwórczego perkinsa, spalanie porównywalne ze starym silnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

wiecie dlaczego w bizonach jest silnik leyland? Miał być deutz-fahr ale ówczesne bały się zalewu produktów z zachodu.

Leyland jest jeszcze bardziej zachodni niż Deutz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

z silnikiem 3p patrzcie tu jest ciapek z silnikiem 3p

Nic nie widzę bo ten link nie działa. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ursus zaczynał kiedyś robić C-330-3p ale jakoś nic z tego nie wyszło a szkoda, 3 gary, tylko jak się przyzwyczaić do jego głosu, to zawsze ciapek :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    1

Te silniki co są orginalnie mątowane są najlepsze.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    3484

ostatnio był poruszany temat i według mnie jak będziesz dbał o c-360-4p, tzn. nie zapinał do niej pługa 4 skiby, czy też 2 przyczep po 10ton, to będzie ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez lukano
      Mam takie pytanie ważny jest termostat w C360 lub C330 dotąd myślałem ze posiadam termostat w C360 ale gdy zmieniłem chłodnice na nowa myślałem ze mam termostat odkręciłem odbudowe termostatu była tam blacha z dziurą 10 mm czy to dobrze czy źle czy lepiej żeby nic tam nie było czy to ma jakieś znaczenie ? i tez chciałem go zmienić ale teraz to nie wiem silnik się nie grzeje osiąga temperaturę 80-85 stopni.
    • Przez marcinl43
      witam mam pekniety blok pomiedzy tulejami 2 a 3 cylindrem . bedzie to działać?
    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Ostatnio trochę grzebałem przy nowej 60 i po ściągnięciu kolektora ujrzałem nagar w glowicach i jestem ciekawe z czego się wzial. Nadmienie że ciągnik kopci dość mocno na czarno. Z ciągnikiem nic się nie dzieje. Jest 400mth po remoncie silnika. Zdjęcia od głowicy 4 do 1.




    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.