Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

No wlasnie jakos nie jestem przekonany do t-25. Taki ukarpany troche. Silownik na wierzchu, bocianie gniazdo. C-330 za droga i w porownaniu do c-360 to chyba jest mniej wiecej to samo. Wlasnie robie wciagarke, skapletowalem na razie rupiecie. Z tego co wyczytalem w c-360 mozna ustawiac predkosci walka biegami? Znaczy puszcza sie walek przez skrzynie i mozna zmieniac predkosc stojac ciagnikiem?

C-360 nie bedzie dostawala duzo. Przyczepka 2 t, plug 3 skiby, jakis kultywator no i wciagarka

Opublikowano

No i ja bym ci C-360 proponował. Jest dosyć wytrzymała, a i w razie potrzeby jakiś zapas mocy się może przydać jeżeli miałby to być jedyny ciągnik. A do odśnieżania to też powinna lepiej pasować. O coś innego w tej cenie to raczej trudno.

Opublikowano

No 3p troche drozsze. I troche delikatne. Chyba zostane przy c-360

oj nie aż tak droższe, 3p są mniej awaryjne i o wiele mniej palą, wiem po pewnego czasu miałem 3p i zwykłą.
Opublikowano

No wlasnie jakos nie jestem przekonany do t-25. Taki ukarpany troche. Silownik na wierzchu, bocianie gniazdo. C-330 za droga i w porownaniu do c-360 to chyba jest mniej wiecej to samo. Wlasnie robie wciagarke, skapletowalem na razie rupiecie. Z tego co wyczytalem w c-360 mozna ustawiac predkosci walka biegami? Znaczy puszcza sie walek przez skrzynie i mozna zmieniac predkosc stojac ciagnikiem?

C-360 nie bedzie dostawala duzo. Przyczepka 2 t, plug 3 skiby, jakis kultywator no i wciagarka

 

Prawda jest taka, że jakbyś kupił T-25 za jakieś 10-12 tys miał byś jeszcze resztę kasy w kieszeni ciągnik byłby raczej zadbany za te pieniądze i do tego co Ci potrzeba spokojnie by wystarczył. Najważniejsze to niskie koszty utrzymania, w zimie nie musisz lać wody żeby np. sobie poodśnieżać (jeśli też słyszałeś może opinię że go w zimie nie zapalisz to nie wiesz w te brednie...) Nawet jak byś już zimą go nie mógł zapalić zakładasz grzałkę + świecę i zapalasz jak w lecie.

 

Siłownik masz na wierzchu to chyba dobrze? W razie awarii nie musisz rozbierać pół ciągnika bo masz wszystko na zewnątrz. Uczepię się tej zimy - w T-25 będziesz miał ciepło i cicho w kabinie w porównaniu do C-360 tam te przeciągi Cię znudzą i siedzenie na skrzyni. Ja wolę "bocianie gniazdo" niż siedzieć na trybach :D

Opublikowano

Witam

Od pewnego czasu zmagam się z zakupem ciągnika do odsnieżania placu naszej firmy. Proszę o pomoc, podpowiedź co będzie najlepsze do tego celu. Co zrobić, aby odpalanie w zimie nie było uciążliwe ( zalewanie gorącą wodą odpada - ciągnik będą uzytkować również pracownicy ). T25, C330, C360 ? Chciałbym zamontować do niego pług 2 m x 0,7 m regulowany hydraulicznie góra/ dół , prawo/lewo. Myślałem równiez o samie, jednak w większości są kiepsko wykonane. Przemawia za nimi łatwość odpalania w zimie. Ciągnik będzie wykorzystywany tylko i wyłącznie do tego celu. Kwota zakupu została przyjęta 10 tyś zł, może być i mniej, raczej nie więcej. Pług zapewne będzięmy wykonywać samodzielnie w jakiejś firmie.

 

Z góry dziękuję za pomoc, uwagi i dyskusję :)

Opublikowano

Ciągnik będzie stał na polu czy w garażu?cWatpie czy za 10 tys znajdziesz ursusa 330. Ja mam władimirca z rozrusznikiem planetarnym i zawsze zapala w zimię.

Opublikowano

c-330 ciężko zapala w zimę, więc według mnie zostaje c-360-łatwiej ją zapalić w zimę, lub T-25-nie trzeba go zalewać wodą/płynem, jest chłodzony powietrzem.

Tylko że T-25 według mnie będzie za lekki i za słaby do odśnieżania.

Widzę to u nas w pracy, mamy Belarusa 820 z pługiem 250cm, Same 110KM z pługiem 3m, Zetora 8011 z pługiem 270cm, i JCB 155KM z pługiem 350cm, i czasem mają ciężko

Opublikowano

Do firmy najlepiej c 360 mały zwrotny i mocny, daj sobie spokój z c 330 i władkiem . W C 360 z paleniem w zime nie ma problemu mozesz swiece żarowa zainstalowac i niektórzy robią tez podgrzewacze do płynu chłodzacego. Tylko traktor musi mieć obciązniki!!! najlepiej więcej niz było montowane oryginalnie mozna dokupic na tylne koła i jeszcze warto mieć łańcuchy na tylne koła.

Opublikowano

Ciągnik będzie stał w garażu bądź pod dachem. Oczywiście biorę pod uwagę dociążenie, grzałkę również. T25 podobno nie daje rady zapalić w zimie. Chciałbym aby ciągnik dało się zapalić nawet w największe mrozy. Firma pracuje praktycznie codziennie, a samochody wyjeżdżają z niej już o 4 rano. Chciałem kupić T25, ale odradzono mi ze względu na zapalanie w zimie. Na youtubie oglądałem filmiki z władkiem i całkiem dobrze radził sobie z odśnieżaniem. Jestem zdezorientowany, a może jakiś TZ4k lub mała kubota ? Tyle, że w tych pieniądzach mają silniki po 15KM.

Opublikowano

Ja bym proponował Fortschnitt-a 323, czasem można trafić w tej cenie, ma napęd 4x4 więc było by to duże ułatwienie przy odśnieżaniu no i ma trochę mocy i jest ciężki, z tego co pamiętam to jego waga to coś pomiędzy 5,5 a 6 ton, dla porównanania c360 waży trochę ponad 2 tony... w foruszu założysz łańcuchy na wszystkie koła włączasz napęd i można odśnieżać ;) minusem może być kiepska zwrotność ale jak plac firmy jest spory to nie będzie do duże utrudnienie, gorzej jeżeli jest ciasno... możesz też poszukać jakiego mtz/białoruś, mój wujek kupił takiego parę lat temu w cenie złomu, dołożył na konieczne naprawy około 1000zł i do tej pory lata po polu tym ciągnikiem z pługiem i talerzówką.

Jeżeli żadna z moich propozycji ci nie odpowiada to z tych co podałeś na początku to najlepszy będzie u-360.

A takimi traktorkami po 15 KM to możesz odśnieżać tylko lekki śnieg i to jak będzie go nie dużo, jak spadnie trochę mokrego, ciężkiego śniegu to takim traktorkiem nic nie zdziałasz.

Opublikowano

u nas jak śnieg popadał przez wekend to Belarus 820 ze spychem 250cm nie dawał rady przepchnąć śniegu, ciągnikiem typu mała kubota to możesz sobie co najwyżej przejazd 5x5metrów odepchnąć, i to w lekkim śniegu, również polecam c-360, lub właśnie Jumza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v