Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Przyłączam się do opinii kolegi ;) tylko jak dal mnie przydało by się jeszcze ERH i nie co więcej biegów, bo jak w podstawowym zakresie (12x12) to trochę mało optymalnie to tak jakieś 16x16. O ile dobrze pamiętam stał on na targach w Poznaniu (Agropremiery) poza tym całkiem całkiem. Słyszałem że można nawet utargować nawet poniżej 100 tys. PLN.

Opublikowano (edytowane)

148 tys. 88KM

W ziołem ful wypas skrzynia 20:12 , klima ,dwa komplety kół uprawowe jeszcze i to o standardzie 03, reduktor biegów pełzających,radio i inne bajery.

 

Przyłączam się do opinii kolegi ;) tylko jak dal mnie przydało by się jeszcze ERH i nie co więcej biegów, bo jak w podstawowym zakresie (12x12) to trochę mało optymalnie to tak jakieś 16x16. O ile dobrze pamiętam stał on na targach w Poznaniu (Agropremiery) poza tym całkiem całkiem. Słyszałem że można nawet utargować nawet poniżej 100 tys. PLN.

Co to jest to ERH???

Odpisz!

 

Używaj opcji EDIT!

Edytowane przez krolikNH
Łączenie postów
Opublikowano

nie pisz posta pod postem, klikasz +EDYTUJ i piszesz w tym samym poście ;)

 

A co do tematu to EHR to jest elektroniczne sterowanie podnośnikiem, czyli zamiast wajch są guziki i przełączniki, np. mf 3060 :)

Opublikowano

tydzien temu akurat kupilem taki ciagniczek, a na temat zwolnic to ci powiem tyle zobacz na C330 i karzda proxime i landini vision , wszystkie sa na zwolnicy i jakos sie nie psuja jedyne co mozesz zarzucic dla zwolnicy to to ze ciagnik nie jest taki stabilny a tak to nic.

Opublikowano

Zamówiłem właśnie NH td5040, ma być pod koniec tego roku lub na początku przyszłego.

Kosztuje 115.900zł .Będzie miał oprócz standardu, większe opony ,pneumatykę,radio BLAUPUNKTA, regulacje podnośnika na tylnym prawym błotniku i haki na ramionach podnośnika.Jak myślicie...nie przepłaciłem?

 

 

MODERATOR:Posty piszemy w pierwszym okienku i pisz mniej wulgarnie

Do moderatora:

A gdzie Ty widzisz wulgaryzmy w tekście które napisałem?Może Ci się coś pomyliłop, a może o weekendzie już myślisz?

Opublikowano

Po pierwsze to nie piszemy posta w Enter trackback links

Po drugie to nie cytujemy poprzedniego posta

Po trzecie, to po co w ogóle ty się odzywasz, skoro moderator grzecznie zwrócił Ci uwagę ? Lepiej odpuśc, bo takim zachowaniem możesz zarobic ostrzeżenie, a chyba Ci na tym nie zależy.

 

A po 4 to wrócmy do tematu, to takie pogawędki to nie tutaj,

Opublikowano

Witam kolegów!

Sam jestem ciekaw opinii o tym modelu czyli następcy TDD, ponieważ nie znam bliżej tych nowości może kto jest bardziej zorientowany niech poda jakie są zmiany w stosunku do TDD. (najlepiej użytkownicy)

Z tego co poczytałem na stronach NH zagranicznych to trochę wprowadzili zmian. Uważam że szczególnie TD 5040 i TD 5050 będą lepsze bo silnik IVECO z serii NEF 4500 cm pojemności to już bardzo nowoczesna i dobra jednostka napędowa.

W ciągnikach PRONAR tych nowych też są stosowane i sprawują się podobno dobrze. Ciekaw jestem co to za silnik F5C? Co na pojemność 3200 cm uważam że trochę za mało ale może i OK nie będę polemizował z inżynierami CNH.

Opublikowano
to jak to z tymi Hollandami jest potrzebne sa mi opinie na temat takiego modelu jak w temacie ??????!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Masz taki ciągniczek? I jakie sąTwoje pierwsze wrażenia?

Jak się sprawuje i ile musi wyrobić mtg żeby mozna było nim w pole do cięższej roboty wyjechać

 

 

 

 

Myślałem , że na tym forum są osoby które naprawde wiedzą coś o ciągnikach a konkretnie o modelu jak w temacie, a tu tylko wierlbidiele katalogów i nic więcej.

Dziadostwo i gówniarsdtwo.

 

 

 

 

No co jest?Wszech wiedzący MODERATORZY nic nie mają do napisania? :angry:

Opublikowano

zamówiłem wczoraj NH td 5050 cena 105 tys netto w tym klimatyzacja i pneumatyka dwa i jeden obwód do tego dojdą wąskie koła koszt około 15 tys netto. Jak ktoś ma lepszą oferte to niech da znać zawsze jeszcze moża prubowąc coś urwać ;)

Opublikowano

czyli 100 tys netto. Haki dobra rzecz może powalcze. Słyszałem że te traktory mają taki sam slinik jak TL-ka i że stosunkowo prosto można je podkręcić na 110 km

Opublikowano

Licznik to chodzi ci o cala konsole z licznikami tak?? a z tym podkrecaniem to sie zgodze ze na pompie paliwowej mozna podkrecic dawke paliwa ale juz jej potem nie zmniejszysz musisz fundowac nowa pompke. I zwiekszysz moc gdzies o okolo 10km. z tego co mi w serwicie mowili. A kiedy odbierasz swojego ciapka GAREK/???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v