Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tej kabiny to tak szybko nie wywalaj, sam chętnie wezmę parę części z niej.

Zapraszam do siebie na wątek, tam staram się opisywać swoje zmagania 40tką.

Pozdrawiam i sukcesów życzę

Opublikowano

jeśli chodzi o hamulce to najpierw wlej płyn odpowietrz i zobacz czy i gdzie leci może nie będziesz musiał dobierać się do cylinderków

Opublikowano (edytowane)

Pulpit, i okrągłe zegary mogę puścić, gdy uda mi się nabyć pulpit pod trójkątne zegary, a najchętniej zamienić. Oczywiście potrzebuję oryginały od 40tki

Edytowane przez Jontek
Opublikowano

Ja swój rozdzielacz sam rozkręciłem i wymieniłem oringi bo ciekł płyn

 

Też się o tym dowiedziałem, tam podobno nie ma żadnej filozofii więc trzeba tylko wymienić oringi (rozmiar już znam) i przeczyścić to bo lubi zapiekać od braku użytkowania.

 

przy okazji wymiany cylinderków hamulcowych skróć sprężynę blokady mostu ,naprawdę warto.

 

A co to daje i jak się za to zabrać, żeby zrobić dobrze i szybko?

 

jeśli chodzi o hamulce to najpierw wlej płyn odpowietrz i zobacz czy i gdzie leci może nie będziesz musiał dobierać się do cylinderków

 

Taki mam zamiar, bo może się okazać, że zamiast pakować 300zł w hamulce naleje płynu za 10zł i będzie śmigało.

 

Gdzie masz pulpit ukradli? Do remontu naprawdę trzeba dużo czasu pieniędzy a przede wszystkim nerwów.

 

Przy montażu orbitrola kilka elementów zniknęło ;) M.in. pulpit i manetka od gazu ręcznego. Pulpit to nie problem, na działanie ciągnika nie wpływa o za 100zł zrobię go po swojemu z trójwskaźnikiem od C-328, amperomierzem i licznikiem. Czy ja wiem czy trzeba tak dużo pieniędzy? Mój jest w dobrym stanie, kwestia dopieszczenia szczegółów i będzie śmigał jeszcze długo. Dobrze, że silnik jest po remoncie, skrzynia też coś tam była szturchana, bo zwolnice i most pracują cicho, a biegi wchodzą jak w masło.

 

Tej kabiny to tak szybko nie wywalaj, sam chętnie wezmę parę części z niej.

Zapraszam do siebie na wątek, tam staram się opisywać swoje zmagania 40tką.

Pozdrawiam i sukcesów życzę

 

Jest już na nią niestety rezerwacja, idzie do Esioka mojego kumpla. W środku idzie zwariować, jak silnik pracuje siedzenie skrzypi to istna masakra :) Co do pulpitu to na razie jest to dla mnie drugi plan, gdzieś widziałem oryginalny od C-4011 pod trójkątny licznik, gość chciał 20zł.

Opublikowano

ja kupilem w listopadzie c 355 bez maski bez tablicy zegarow blotniki tylne polamane porosnieta mchem na chodzie ale praca silnika mi sie nie podobala zrobilem glowice pompe wtryski silniczek chodzi pieknie skrzynia most wszystko ok , no i zaczelo sie skladanie go do kupy wiec wszystkie blachy nowe zegary filtr powietrza alternator pompki hamulcow cylinderki okladziny lampy instalacja .dalem za nia 5.500zl z papierami oczywiscie no i powiem wam wszystko robilem to calkowity kosz czesci oraz naprawa pompy wtryskow i glowic wyniosl 6.500 zl . zeby przyszlo sie robic silnik czy skrzynie to plecy by byly ostre ale na szczescie wszystko w jak najlepszym porzadku bylo

Opublikowano

Ja na szczęście muszę co najwyżej wymienić hamulce, czyli koszt ok. 350zł + instalacja elektryczna 150zł z wciągnięciem i podłączeniem + jakieś detale ok. 300zł. Przed zakupem wszystko sprawdziliśmy z moim zaprzyjaźnionym mechanikiem który C-4011 zna od śrubki :) Mam ten plus, że w razie czego wymontuje orbitrol i parę stówek wpadnie, a zamontuje mu kolumnę z C-360. Bo jest już pod to przygotowana, ma poprzeczny drążek między kołami, do tego bak więc wystarczy tylko sama kolumna i drążek czyli koszt maksymalnie 600zł :)

Opublikowano

A ile za ten orbitrol możesz wziąść, z 200 zł, bo nowe są po 400, a na złomie z kierownicą po 100 może się kupi, sam wiem gdzie leży pare sztuk. Lepiej jego zostaw, bo dopłacisz do interesu.

Opublikowano

Ja nie chcę go sprzedawać, od tego zacznijmy. Poza tym sprawdź ile kosztuje gotowy zestaw pod C-360 (a taki mam) na allegro ;) Orbitrol to nie wszystko...

Opublikowano (edytowane)

A czemu ewentualnie chciał byś się pozbyć wspomagania? Żeby zyskać te parę stówek?

Bo jak na razie to jesteś jedyną znaną mi osobą która chce orbitrol zamienić na zwykły mechanizm kierowniczy.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Też tak sądzę. Nie zamierzam go sprzedawać, bo głównie po to go kupiłem. W innym wypadku nie zapłaciłbym 6000zł jeżeli byłyby do roboty hamulce i kosmetyka. Bo jak teraz liczę to koszt wszystkich napraw to jeszcze jakieś 700-1000zł. Sumą wszystkiego i tak się opłaca, bo jakbym go trochę dopieścił to myślę, że cena wzrośnie o kilka złotych.

Opublikowano

Witam.

W moim posiadaniu jest c 355 i chodzi ona podobnie jak na tym filmiku:

 

I mam do was pytanie, czy ona chodzi normalnie czy trzeba coś w niej wymienić??

 

opowiem trochę o mojej 55:

Za nim ją odpaliliśmy z tatą to zrobiliśmy: głowice, wtryski, pompe paliwa, przeczyściliśmy filtry i zalaliśmy nowym olejem w silniku. Ale stała ona około 8 lat i tata mówił, że za nim ją zostawił w stodole to była zrobiona kapitalka( nowy wał itp) na wiosne a zostawił ją tego samego roku na jesień i jak ją odpaliliśmy to pochodziła najpierw na wolnych obrotach, później trochę pojeździłem po drodze bez katowania i chodzi podobnie jak na tym filmiku, trochę kopci i coś stuka na wyższych obrotach, co to może być??

Opublikowano

Witam to że kopci może być przyczyną wadliwa końcówka wtrysku . Bynajmniej ja tak miałem w swojej c-360. a odnośnie tego stukania to po remoncie powinno się chyba zawory regulować po przepracowaniu bodajże 100 mtg. :)

Opublikowano (edytowane)

Zawory wyregulowaliśmy przed odpaleniem i jak na razie to nie ustawialiśmy ich jeszcze raz, ja to myslałem, że pierścienie olejowe stanęły, ale nie bierze oleju, bynajmniej nie jest to bardzo widoczne?? i siły tez jej chyba nie brakuje, nie jeździłem inną 60 więc zbytniego porównania nie mam,

a co do końcówek to co najlepiej zrobić?

Edytowane przez Norbi03

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MarcelJaros
      Witam 
      Wykonuje ktoś z Was zabiegi ochrony roslin c360 i opryskiwaczem biardzki 15m? Interesują mnie wydajnościi cieczy l/ha jakie Wam wychodzą w praktyce 
      Mam zamiar pryskać 250-300l/ha  . Bedę robił osobiście kalibracje ale chciałem wiedzieć dla porównania 
      Z góry dzięki
    • Gość
      Przez Gość
      Witam, mam pytanie. Chcę zrobić remont rozsiewacza amazone.Nie wiem czy jest to model ZAE 601 czy ZAE 602. Jaka jest między nimi różnica? Problem polega na tym że zaczął mi lecieć olej ze skrzyni tak jak widać na zdjęciu. Gdzie można dostać części do tych rozsiewaczy?


    • Przez Fredovsky
      Witam. Mam problem mam problem z hamulcami w c-360. Ostatnio wymieniałem cylinderek w prawym kole wszystko złożyłem, ale ciągnik nie hamuje (ma lekkie spowalniacze). Jak kręciłem piastą dawały radę zatrzymać ale podczas jazdy mają zbyt mało siły. Układ jest odpowietrzony wg. mnie po naciśnięciu pedałów(chodzą z lekkim oporem i odbijają) płyn leci strumieniem z odpowietrzników. Więc moje pytanie czy jest jakaś regulacja na tych cylinderkach bądź jakiś inny sposób na ustawienie tego?
    • Przez MariuszKlim
      Cześć.
      Ktoś spotkał się lub korzystał/korzysta z dotacji innych niż "Czyste Powietrze" na dom lub podwórko (a dokładnie ogrodzenie od ulicy).
      w Najbliższych latach planuję przeprowadzić parę większych remontów w domu i ogrodzenie, znacie jeszcze takie dofinansowania które są wart uwagi, zwłaszcza jeśli mają małe wymogi?
      Bo Prow to chyba tylko na rzeczy gospodarcze i trzeba mieć ukończoną szkołę?
       
      Pozdrawiam
    • Przez majes
      każdej wiosny mam problem z rozsianiem nawozu. Mam podmokłe ziemie. Do tej pory czasami udało się rozsiać po przymrozku. teraz mamy zakaz stosowania przed 1 marca i efekt taki że mamy zaraz kwiecień, a u mnie nie mam mowy z wjechaniem w pole, rośliny aż proszą się o zasilenie nawozem.
      Chciałem założyć bliźniaki ale zastanawiam się nad zbudowaniem napędu gąsienicowego. Efekt końcowy chciałbym żeby był taki :)

      Gość tu ma na sprzedanie gotowy ale cena spora.
      https://www.olx.pl/oferta/naped-gasienicowy-CID5-IDjV5gr.html#3580abf2ca
      Trochę zabawy w warsztacie ale powinno się udać. Znacie może kogoś kto wykonał już taki napęd?
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v