Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tyj123    0

Temat dotyczący ogólnych pytań w sprawie jakiegokolwiek remontu Ursusa C-360 i pochodnych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

kolega płacił 2.5tys


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    11

Tylko 2,5 tys.?? Chyba ciagniczek kolegi nie byl w najgorszym stanie <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

My jak robiliśmy kapitalkę w c-360 to zapłaciliśmy 3 tyś. zł. Był robiony szlif wału, nowe panewki, łożyska , tarcze sprzęgłowe itp.......... <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tyj123    0

mi chodzi o wszystkio remont silnika skrzyni i blacharki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

dokładamy nowe oponki i kabinke i mamy już 12 tys <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59
No i mamy już 2 360 <_<

dokładnie, lepiej chyba ją sprzedać i kupić coś lepszego

 

Na sam silnik 2,500zł powinno styknąć. <_<

to zależy w jakim jest stanie bo robiliśmy remonty silników w 60 gdzie koszt części przekraczał 4500zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

Daj se spokój z takim remontem, części są do du....... no i koszt kosmiczny, sprzedaj i kup coś lepszego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    600

Ja bym wolał wyremontowac bo bedziesz wiedział ze bedzie chodził a nie wiadomo co kupisz <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kon23    0

Uszykuj się na wydatek 5-7tyś zł my za sam silnik 4lata temu płaciliśmy 5tyś zł ,ale nie był w najlepszym stanie <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy007    0

A w blacharce co chcesz robić? Jeżeli maske i błotniki tylko wymienić i pomalować to myśle, że 2tys styknie. Naglak ma cały komplet maska, błotniki plastikowe do tego kabinka ładnie wygląda tylko założyć i po robocie ale koszt ponad 4tys.


Zetor Proxima 110 Power
New Holland T5.105+TUR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    0

jak robilem remont silnika to wyszlo okolo 3 tys. za zestaw naprawczy firmy mahle 250zl/szt (tuleje krotoszyn tloki gorzyce) szlify wyszly mnie 700zl plus robota uszczelki panewki i reszta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

za silnik trzeba dać te 3tys kolega troche taniej miał bo już drogi raz robił ;p


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiatam

 

Słuchajcie mam pewnien problem, robie kapitalny remont silinka C-360 i nie wiem z jakiej firmy kupic zestaw naprawczy (tłok+tuleja) <_< . Prosze mi doradzic jakiej firmy sa lepsze czy THM, GMP, KROTOSZYN czy badz moze jeszcze innej firmy ???? pozd THX za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    0

krotoszyn tuleja i tloki gorzyckie. ja taki zestaw kupilem w tym roku. z firmy mahle krotoszyn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0
krotoszyn tuleja i tloki gorzyckie. ja taki zestaw kupilem w tym roku. z firmy mahle krotoszyn

Zgodzę sie kolega bierz Krotoszyn na Gorzyckim tłoku choć THM nie są złe ale najlepsze Krotoszyn <_<

LukaszZduny ile dałeś za jeden zestaw naprawczy ?? bo chyba cos ponad 250 zł kosztuje ??? a tuleje Krotoszyn na czeskim tłoku zakładał ktos cos takiego kosztuja chyba 165 zł ???


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    292

cena z wczoraj z grene komplet naprawczy Krotoszyn [tuleja,tłok,pierścienie,sworzeń] 160zł oczywiście na jedną dziure Komplet czeski 90zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Darknes2243
      Planuje remont silnika, ale nie wiem co konkretnie się dzieje mojemu władziowi. Otóż w trakcie wiosennego rozruchu, wyszło na jaw, że stracił całkowicie moc. A po dodaniu gazu, coś zaczęło stukać w silniku, i zaczął się grzać. Ktoś może mi doradzić co może być powodem? 
    • Przez MatiRol92
      Witam, mam pytanie do posiadaczy pokosówek fortschritt, chodzi mi o opuszczenie hederu w pokosówce, jak go opuszczam to strasznie trzęsie sie cała maszyna (podnoszenie jest okej) nawet jak opuszczam bez hederu to sa drgania. Nie wiem jak ten problem rozwiazać 
    • Przez Axd529
      Witam, Ciągnik jest po kapitalnym remoncie silnika,ma przepracowane 15mth na biegu jałowym,na obrotach silnika od 800 do 2000. Ostatnio trochę jeździłem. Chciałbym się dowiedzieć czy mogę już jechać kultowatorować pole,czy jeszcze za wcześnie? Kultowator to unia grudziądz szer2.1m
    • Przez rafal4610
      Witam. W mojej pompie w opryskiwaczu kończą sie łożyska i uszczelniacze. Tak na szybko próbowałem odkręcic śruby i lipa. Pompa od nowości nie rozbierana (ponad 20 lat ) i śruby nie chcą drgnąc. Na dodatek są na śrubokręt co też utrudnia sprawe. Macie jakieś sposoby na rozbiórke takiej pompy?
    • Przez TheRolnik1992
      Witam. Mam problem z kiprem w moim sprzęcie. Mianowicie podczas podnaszania przyczepy wąż robi się napięty i nie mogę wyżej już podnieść(dodam że na pustej przyczepie) . Mogę opuścić kawałek ale potem nie da rady podnieść. Dzieje się to w różnych momentach( czasem w połowie a czasem na jednej trzeciej). Co może być przyczyną?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.