Skocz do zawartości

Polecane posty

tyj123    0

Temat dotyczący ogólnych pytań w sprawie jakiegokolwiek remontu Ursusa C-360 i pochodnych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

kolega płacił 2.5tys


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

My jak robiliśmy kapitalkę w c-360 to zapłaciliśmy 3 tyś. zł. Był robiony szlif wału, nowe panewki, łożyska , tarcze sprzęgłowe itp.......... <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59
No i mamy już 2 360 <_<

dokładnie, lepiej chyba ją sprzedać i kupić coś lepszego

 

Na sam silnik 2,500zł powinno styknąć. <_<

to zależy w jakim jest stanie bo robiliśmy remonty silników w 60 gdzie koszt części przekraczał 4500zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

Daj se spokój z takim remontem, części są do du....... no i koszt kosmiczny, sprzedaj i kup coś lepszego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kon23    0

Uszykuj się na wydatek 5-7tyś zł my za sam silnik 4lata temu płaciliśmy 5tyś zł ,ale nie był w najlepszym stanie <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy007    0

A w blacharce co chcesz robić? Jeżeli maske i błotniki tylko wymienić i pomalować to myśle, że 2tys styknie. Naglak ma cały komplet maska, błotniki plastikowe do tego kabinka ładnie wygląda tylko założyć i po robocie ale koszt ponad 4tys.


Zetor Proxima 110 Power
New Holland T5.105+TUR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    0

jak robilem remont silnika to wyszlo okolo 3 tys. za zestaw naprawczy firmy mahle 250zl/szt (tuleje krotoszyn tloki gorzyce) szlify wyszly mnie 700zl plus robota uszczelki panewki i reszta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

za silnik trzeba dać te 3tys kolega troche taniej miał bo już drogi raz robił ;p


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiatam

 

Słuchajcie mam pewnien problem, robie kapitalny remont silinka C-360 i nie wiem z jakiej firmy kupic zestaw naprawczy (tłok+tuleja) <_< . Prosze mi doradzic jakiej firmy sa lepsze czy THM, GMP, KROTOSZYN czy badz moze jeszcze innej firmy ???? pozd THX za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0
krotoszyn tuleja i tloki gorzyckie. ja taki zestaw kupilem w tym roku. z firmy mahle krotoszyn

Zgodzę sie kolega bierz Krotoszyn na Gorzyckim tłoku choć THM nie są złe ale najlepsze Krotoszyn <_<

LukaszZduny ile dałeś za jeden zestaw naprawczy ?? bo chyba cos ponad 250 zł kosztuje ??? a tuleje Krotoszyn na czeskim tłoku zakładał ktos cos takiego kosztuja chyba 165 zł ???


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    266

cena z wczoraj z grene komplet naprawczy Krotoszyn [tuleja,tłok,pierścienie,sworzeń] 160zł oczywiście na jedną dziure Komplet czeski 90zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez luki311993
      Witam
      Panowie mam problem z wyjacym wałkiem wom w c360 3p a mianowicie jak chodzi na pusto nic nie słychać. Kiedy jednak podczepie śleze to słychać wycie w okolicach skrzyni biegów. Co to może być? 
    • Przez snierzyn
      jak dać pierścienie oporowe (albo półpierścienie) na wale korbowym ursus C360 3P
    • Przez kubatedi
      Cześc wam !
      Mam pytanie czy dobrze na tym wyjdę
      Mam pole 1.12h posiane tam jest teraz żyto dankowskie diament i mam pytanie czy po tym życie można posiać pszenżyto ozime Meloman oczywiscie z centrali   Jest to pole klasy V  piaseczek O jarym zbożu  tu nie ma mowy   A żyto hybrydowe nie zbyt mnie interesuje I teraz chciałbym zrobić tak ściernisko po życie opryskać agrosarem na perz następnie przed orką siewną dać 2t/h agrosulca i do tego 1t/h wapna nordkalk  nastepnie przedsiewnie 300-400 kg polifoski 6 i posiać  to pszenżyto
      Za wszelkie oponie "kulturalne" bardzo dziękuję
    • Przez xlooney
      Witam. W ostatnim czasie oddałem pompę i wtryski do regeneracji bo ciągnik nierówno pracował, lekko kopcił i zaczynał być odczuwalny spadek mocy, ale pomimo nierównej pracy chodził "zdrowo". W międzyczasie wymieniłem też uszczelki pod głowicami, bo na dwóch zaczęły pojawiać się przecieki. Problemy zaczęły się po złożeniu. Ciągnik nadal nierówno pracował, jednak okazało się że nalałem zbyt dużo oleju do pompy. Nadal lekko kopcił, ale przed zakładaniem głowic smarowałem olejem tuleje, nie żałowałem więc podejrzewałem że przez to kopci i sprawdziło się. Ciągnik pochodził, zagrzał się i już tak nie kopci. Pozostaje jednak jeszcze jeden mankament - ciągnik nie chce wkręcać się na obroty. Po dodaniu mu gazu wręcz chodzi jak 30-stka i długo wchodzi na obroty, ale do pewnej granicy wyższych obrotów i nagle przy końcówce jakby lekkiego kopa dostaje(coś jak turbodziura hehe). Przy gazowaniu kopci na lekko szaro. Zawory wyregulowane, kąt wtrysku ustawiony na środkową kreskę(są 3). Co może być przyczyną? Z góry dzięki
    • Przez Ckj
      Witam  wszystkich.
      mam problem z napędem w c360 a właściwie w ostrowku ale to  prawie to samo. Nagle na wstecznym przestał jechać. Biegi wchodzą i zazębia skrzynie ale nie jedzie. Rusza dopiero po wciśnięciu piętą blokady dyferencjału.
      czy ktoś sie z tym spotkał i wie co padło? Wyglada jakby  półoś  ale chce sie skonsultować zanim zacznę rozbierać. Proszę o sugestie.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.