Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tyj123    0

Temat dotyczący ogólnych pytań w sprawie jakiegokolwiek remontu Ursusa C-360 i pochodnych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

kolega płacił 2.5tys


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

My jak robiliśmy kapitalkę w c-360 to zapłaciliśmy 3 tyś. zł. Był robiony szlif wału, nowe panewki, łożyska , tarcze sprzęgłowe itp.......... <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    58
No i mamy już 2 360 <_<

dokładnie, lepiej chyba ją sprzedać i kupić coś lepszego

 

Na sam silnik 2,500zł powinno styknąć. <_<

to zależy w jakim jest stanie bo robiliśmy remonty silników w 60 gdzie koszt części przekraczał 4500zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

Daj se spokój z takim remontem, części są do du....... no i koszt kosmiczny, sprzedaj i kup coś lepszego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kon23    0

Uszykuj się na wydatek 5-7tyś zł my za sam silnik 4lata temu płaciliśmy 5tyś zł ,ale nie był w najlepszym stanie <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy007    0

A w blacharce co chcesz robić? Jeżeli maske i błotniki tylko wymienić i pomalować to myśle, że 2tys styknie. Naglak ma cały komplet maska, błotniki plastikowe do tego kabinka ładnie wygląda tylko założyć i po robocie ale koszt ponad 4tys.


Zetor Proxima 110 Power
New Holland T5.105+TUR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    0

jak robilem remont silnika to wyszlo okolo 3 tys. za zestaw naprawczy firmy mahle 250zl/szt (tuleje krotoszyn tloki gorzyce) szlify wyszly mnie 700zl plus robota uszczelki panewki i reszta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

za silnik trzeba dać te 3tys kolega troche taniej miał bo już drogi raz robił ;p


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiatam

 

Słuchajcie mam pewnien problem, robie kapitalny remont silinka C-360 i nie wiem z jakiej firmy kupic zestaw naprawczy (tłok+tuleja) <_< . Prosze mi doradzic jakiej firmy sa lepsze czy THM, GMP, KROTOSZYN czy badz moze jeszcze innej firmy ???? pozd THX za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0
krotoszyn tuleja i tloki gorzyckie. ja taki zestaw kupilem w tym roku. z firmy mahle krotoszyn

Zgodzę sie kolega bierz Krotoszyn na Gorzyckim tłoku choć THM nie są złe ale najlepsze Krotoszyn <_<

LukaszZduny ile dałeś za jeden zestaw naprawczy ?? bo chyba cos ponad 250 zł kosztuje ??? a tuleje Krotoszyn na czeskim tłoku zakładał ktos cos takiego kosztuja chyba 165 zł ???


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    264

cena z wczoraj z grene komplet naprawczy Krotoszyn [tuleja,tłok,pierścienie,sworzeń] 160zł oczywiście na jedną dziure Komplet czeski 90zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez dzik82lysy
      ILe może kosztować remont kapitalny do DF 4 cyl np. AGROTRON 4.85 .Wiadomo jak się kupi taką maszynę to nie jest nówka.Różnie to bywa.Takowa maszyna może wymagać remontu.W jakich granicach on może się mieścić???
      AA i jeszcze czy te ciągniki są wadliwe??
    • Przez RycerzNocy
      Chciałbym założyć felgi i opony 10/15 (takie jak są w rozrzutniku obornika) do c-360 i co muszę przerobić aby móc je założyć.
    • Przez raf21
      hej koledzy co moze byc przyczyna , ze wybija mi 1 bieg podczas np kopania kartofli po pewnym czasie wajcha sie cofa ,aż wyskoczy bieg rok temu było ok. Nic nie było grzebane w skrzynii, a 4 bieg to np jak jade z góry to wybija mi na tej dzwigni co sie zmnienia polowe na szosowe. co moze byc nie tak????? edit Ursus c 360
    • Przez stepek
      Witam,
       
      Nie jestem zbytnio doświadczony w mechanice dlatego postanowiłem zasięgnąć rady bardziej doświadczonych znawców w tej dziedzinie.
       
      Otóż, ostatnio podczas pracy Ursusem C360 nieznacznie zaczął opadać gaz ręczny, z czasem ten problem się pogłębił do tego stopnia że obecnie rączka gazu ręcznego nie może w żaden sposób utrzymać się na ustawionej pozycji i opada do najniższego poziomu powodując wyłączenie silnika.
       
      Wydaje mi się, że jest to chyba nieskomplikowany problem, który mógłbym rozwiązać sam, bez konieczności wizyty mechaniki, jednak nie jestem pewien jak to zrobić.
       
      Dlatego zwracam się z prośbą do Was - jakie czynności muszę wykonać żeby rączka gazu ręcznego znowu mogła być ustawiana w wybranych pozycjach bez samoistnego opadania.
       
      Pozdrawiam.
×