Skocz do zawartości

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

lambogrand    26

ja mam w moim podobny problem otoz pompa dzwiga maszyny wszystko ale tylko na podnosniku, przyczepy wywrotki nie dzwignie na wezach ani z rozsiewaczem hydraulicznym nie daje rady. slabe cisnienie ja podejrzewam rozdzielacz co wy sadzicie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volf    3

No, a dźwignię od podnośnika dajecie na podnoszenie, bo jak jest w pozycji opuszczone to nie dziwota, że nie ma ciśnienia na szybkozłączach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz16    8

Jeśli chcesz podnieść przyczepę to najpierw trzeba tam pod siedzeniem na rozdzielaczu z podnośnika z mienić na wyjście, a później dopiero włączyć pompę (dźwignią do góry od podnośnika)!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Wg. mnie zakładanie drugiej pompy w tym ciągniku jest zbędnę, ponieważ posiada on dobrą pompę tłoczkową, która wytrzymałością bije na łeb pompy zębate.

Co prawda ma ona wydajność tylko ok. 26l/min ale to wystarcza do ładowacza czołowego :)

No chyba że szukasz innego sposobu zasilania ładowacza to możesz zamontować pompę w miejsce pompy od układu wspomagania [pod sprężarką] ale to są dodatkowe, często nie małe koszta.

Samemu można też wykonać pompę mocowaną na WOM ciągnika [tak jak w Troll'u] ale wtedy ciągnik nie może pracować z innymi maszynami wykorzystującymi WOM :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Założenie nowej dodatkowej pompy do skrzyni do 3512 kosztuje 2 tyś (robocizna) + części w pewnym serwisie. Więc nie wiem czy warto, może lepiej pomyśleć o jakimś tańszym rozwiązaniu (pompa od trola na WOM)??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boosky    4

Masz przecież dwa traktory to nie mozesz ferdkiem wozu paszowego zozładować ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    72
Napisano (edytowany)

powiem wiecej mam nawet trzy bo jeszcze mtz ale ten odpada

przy 3512 mam kabine i nie wejdzie do obory a mozna by tez przełozyc do tego tura z 2812 ale ten ma wiecej mocy i kabinke a to jest bardziej przydatne w polu tak wiec przydał by sie taki traktor tylko przeznaczony do wozu paszowego

 

Pisz tylko w górnym oknie !!!

Edytowano przez andrzej2110

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Pisz posty tylko w pierwszym okienku :) Co do porad... To czy 2812 nie jest za słaby do paszowozu?? A może jeszcze spłacasz za niego raty i nie możesz sprzedawać?? Ja na twoim miejscu zamiast przerabiać małego ferdka zamienił bym go na coś większego bez kabiny w tej samej cenie i maksymalnie go zwęził... ?? Co o tym myslisz??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    72

no własnie nie moge go sprzedac a choc by nawt to bym go nie sprzedał . a niemam bardzo kasy zeby szalec a 2812 tylko narazie rozdaje a wozek sano 3m3 kreci 3512 a troche to kłopotliwe jest przepinac ,,wte i nazat"

a w 2812 musze wymienic sprzegło :) pasiło by wymienic pierscionki no i ta wieksza pompe załozyc juz nie dokładac tylko kupic wieksza o duzej wydajnosci bo tak to mnie wkuza ze byle co podniesc to kupe gazu trzeba mu dac :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Wspomniałeś o tarczy sprzęgłowej, o której zapomniałem. Całkiem możliwe, że to ona się ślizga i nie napędza WOMu + Pompy hydraulicznej... Rok temu też miałem z tym problemy wymiana tarczy pomogła... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boosky    4

Podtrzymuje wypowiedz wsk125 miałem z tym sprzegłem to samo. Pompa nawet nie dygneła bo sprzegło 2go stopnia poszło (nity na tarczy się pourywały) a u ciebie pewnie sie starły tarcze, jak już pierścienie chcesz wymieniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciej91    0

witam musze zdemontowac pompe hydrauliki w moim 2812 moze ktos to robił moze wiecie gdzie mozna dostac do tej pompy czesci i ile kosztuja

z góry dzieki pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Powinno być tak:

Spuszczasz olej. Ściągasz siedzenie, odłączasz rozdzielacz i wykręcasz zawór rozdzielczy; następnie wyciągasz taką rurke która była pod zaworem rozdzielczym.

Następnie możesz odkręcić korpus podnośnika. Wyciągasz zawleczke z wałka napędzającego dyfer i możesz go wymontować.

Następnie powinieneś wyciągnąć wałek WOM'u i pompa powinna wyjść do góry...

Jeśli napisałem źle to poprawcie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciej91    0

Już po problemie właśnie skończyłem naprawiać pompe 3 lata temu była robiona w "ala" warsztacie skasowali 1000zł za remont pompy a dziś na 3 z tłoczkach nie było już pierścionków a na 4 dosłownie żyletka morał z tego taki jak sam nie zrobisz to to nie będzie dobrze zrobione. Całe szczeście miałem drugą pompe tylko bez zaworu i przełożyłem tylko sekcje robocze były jak nówki i bedzie jutro śmigać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Zniszczone pierścionki nie świadczą o złej naprawie pompy przez zakład,tylko o niedbałości użytkownika ciągnika świadomie bądź mniej świadomie o stan czystości olejów,często pożyczamy przyczepy nie wiedząc jaki jest olej w danym ciągniku,90%usterek pomp hydraulicznyh spowodowana jest niewłaściwym,bądź brudnym olejem. Najlepszą pompę można zajechać w miesiąc czasu Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×