Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
carmine2812    2

CO zrobic jak nie ma cisnienia w pompie olejowej w u 2812????


JEDNO życie ... JEDEN cel... JEZDZIC SCANIA seri R...


SCANIA queen of the ROAD ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lambogrand    26

ja mam w moim podobny problem otoz pompa dzwiga maszyny wszystko ale tylko na podnosniku, przyczepy wywrotki nie dzwignie na wezach ani z rozsiewaczem hydraulicznym nie daje rady. slabe cisnienie ja podejrzewam rozdzielacz co wy sadzicie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
carmine2812    2

też mam taki prblem przyczepy nie podniesie co robić???


JEDNO życie ... JEDEN cel... JEZDZIC SCANIA seri R...


SCANIA queen of the ROAD ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
carmine2812    2

własnie sprawdzałem i na nowy go wymieniłem i nic dalej sie tak robi


JEDNO życie ... JEDEN cel... JEZDZIC SCANIA seri R...


SCANIA queen of the ROAD ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volf    3

No, a dźwignię od podnośnika dajecie na podnoszenie, bo jak jest w pozycji opuszczone to nie dziwota, że nie ma ciśnienia na szybkozłączach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz16    8

Jeśli chcesz podnieść przyczepę to najpierw trzeba tam pod siedzeniem na rozdzielaczu z podnośnika z mienić na wyjście, a później dopiero włączyć pompę (dźwignią do góry od podnośnika)!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Wg. mnie zakładanie drugiej pompy w tym ciągniku jest zbędnę, ponieważ posiada on dobrą pompę tłoczkową, która wytrzymałością bije na łeb pompy zębate.

Co prawda ma ona wydajność tylko ok. 26l/min ale to wystarcza do ładowacza czołowego :)

No chyba że szukasz innego sposobu zasilania ładowacza to możesz zamontować pompę w miejsce pompy od układu wspomagania [pod sprężarką] ale to są dodatkowe, często nie małe koszta.

Samemu można też wykonać pompę mocowaną na WOM ciągnika [tak jak w Troll'u] ale wtedy ciągnik nie może pracować z innymi maszynami wykorzystującymi WOM :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Założenie nowej dodatkowej pompy do skrzyni do 3512 kosztuje 2 tyś (robocizna) + części w pewnym serwisie. Więc nie wiem czy warto, może lepiej pomyśleć o jakimś tańszym rozwiązaniu (pompa od trola na WOM)??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boosky    4

Masz przecież dwa traktory to nie mozesz ferdkiem wozu paszowego zozładować ?


... bo wszystko zaczyna się w głowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    79
Napisano (edytowany)

powiem wiecej mam nawet trzy bo jeszcze mtz ale ten odpada

przy 3512 mam kabine i nie wejdzie do obory a mozna by tez przełozyc do tego tura z 2812 ale ten ma wiecej mocy i kabinke a to jest bardziej przydatne w polu tak wiec przydał by sie taki traktor tylko przeznaczony do wozu paszowego

 

Pisz tylko w górnym oknie !!!

Edytowano przez andrzej2110

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Pisz posty tylko w pierwszym okienku :) Co do porad... To czy 2812 nie jest za słaby do paszowozu?? A może jeszcze spłacasz za niego raty i nie możesz sprzedawać?? Ja na twoim miejscu zamiast przerabiać małego ferdka zamienił bym go na coś większego bez kabiny w tej samej cenie i maksymalnie go zwęził... ?? Co o tym myslisz??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    79

no własnie nie moge go sprzedac a choc by nawt to bym go nie sprzedał . a niemam bardzo kasy zeby szalec a 2812 tylko narazie rozdaje a wozek sano 3m3 kreci 3512 a troche to kłopotliwe jest przepinac ,,wte i nazat"

a w 2812 musze wymienic sprzegło :) pasiło by wymienic pierscionki no i ta wieksza pompe załozyc juz nie dokładac tylko kupic wieksza o duzej wydajnosci bo tak to mnie wkuza ze byle co podniesc to kupe gazu trzeba mu dac :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Wspomniałeś o tarczy sprzęgłowej, o której zapomniałem. Całkiem możliwe, że to ona się ślizga i nie napędza WOMu + Pompy hydraulicznej... Rok temu też miałem z tym problemy wymiana tarczy pomogła... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boosky    4

Podtrzymuje wypowiedz wsk125 miałem z tym sprzegłem to samo. Pompa nawet nie dygneła bo sprzegło 2go stopnia poszło (nity na tarczy się pourywały) a u ciebie pewnie sie starły tarcze, jak już pierścienie chcesz wymieniać.


... bo wszystko zaczyna się w głowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciej91    0

witam musze zdemontowac pompe hydrauliki w moim 2812 moze ktos to robił moze wiecie gdzie mozna dostac do tej pompy czesci i ile kosztuja

z góry dzieki pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Powinno być tak:

Spuszczasz olej. Ściągasz siedzenie, odłączasz rozdzielacz i wykręcasz zawór rozdzielczy; następnie wyciągasz taką rurke która była pod zaworem rozdzielczym.

Następnie możesz odkręcić korpus podnośnika. Wyciągasz zawleczke z wałka napędzającego dyfer i możesz go wymontować.

Następnie powinieneś wyciągnąć wałek WOM'u i pompa powinna wyjść do góry...

Jeśli napisałem źle to poprawcie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciej91    0

Już po problemie właśnie skończyłem naprawiać pompe 3 lata temu była robiona w "ala" warsztacie skasowali 1000zł za remont pompy a dziś na 3 z tłoczkach nie było już pierścionków a na 4 dosłownie żyletka morał z tego taki jak sam nie zrobisz to to nie będzie dobrze zrobione. Całe szczeście miałem drugą pompe tylko bez zaworu i przełożyłem tylko sekcje robocze były jak nówki i bedzie jutro śmigać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Zniszczone pierścionki nie świadczą o złej naprawie pompy przez zakład,tylko o niedbałości użytkownika ciągnika świadomie bądź mniej świadomie o stan czystości olejów,często pożyczamy przyczepy nie wiedząc jaki jest olej w danym ciągniku,90%usterek pomp hydraulicznyh spowodowana jest niewłaściwym,bądź brudnym olejem. Najlepszą pompę można zajechać w miesiąc czasu Pozdrawiam


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez TheagroPiotrekLubelskie
      Witajcie ! Wymieniłem przerywacz kierunkowskazu , i gdy włączę obojętnie jakie światła to kierunki przestają mrygać , tylko tam czasem się zdarzy wyjątek ze się załączą , ale gdy wyłaczę światła kierunki działają poprawnie w czym problem ? proszę o pomoc 
    • Przez WujekMajster
      Sprzedam korpus tylnego mostu pasujący do Ursusa 1634, 1734 oraz do Zetora ZTS 16245 i w górę.
      Nr. katalogowy 64015783
      Korpus wzmacniany (duże pochwy i mokre hamulce), pod łożysko wałka atakującego NJ406.
      Korpus nowy, nieużywany. 
      Cena: 6100zł
      Możliwość wystawienia faktury VAT. 
      Odbiór osobisty lub wysyłka (+150 zł)
      Tel. 602461037





    • Przez Morpheus
      Witam. Posiadam Ursusa 904, 1983 r. Pytanie odnośnie pompy wtryskowej a mianowicie 'sworznia' zaznaczonego na zdjęciu. Cieknie mi z tego miejsca olej i chciałbym to uszczelnić ale nie wiem czy wymontowanie tego sworznia (idzie na wylot pompy i jest zabezpieczony segerem z dwóch stron), nie spowoduje że coś wypadnie w środku i trzeba będzie rozbierać pompę. Proszę o rady czy ktoś coś wie na ten temat. 
      Pompa jest czeska Motorpal.

    • Przez szef2206
      Witam mam problem z Ursus 914 dokładnie chodzi o akumulatory i opalanie ciągnika. Posiadam dwa Aku po 6v i ciągnik nie da rady odpalić więc szykuje się wymiana na nowe. Pytanie do Was czy nie lepiej założyć jeden 12v czy kupić koleje  dwie 6v? 
    • Przez GRPakosz
      Witam. Mam na oku kupno powystawowego Ursusa 11024 z przebiegiem 500mtg 2013r. Licze na jakieś  opinię 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.