Skocz do zawartości

erwin2

Members
  • Postów

    275
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

5456 wyświetleń profilu

Osiągnięcia erwin2

  1. Właśnie po głowie chodziło mi też czy tłoki dobrze zamontowane....i czy uszczelka dobrej grubości ale raczej masz wszystko dobrze ,a stare tłoki były ze stożkiem? jakiej firmy założyli Ci zestawy naprawcze? olej masz bardzo dobry w silniku, w tamtym roku kolega robił kapitalkę pompy w MF też 4 cylindrowy i tam jest pompa rotacyjna z wtryskami dał 3 tysiące w tym wymiana końcówek które są obecnie chyba najlepsze na rynku w polsce. Oleju raczej nie pali twój silnik bo olej to z reguły niebieski dym
  2. jeśli masz wtryski dobrze zrobione i na oryginalnych końcówkach to zostaje pompa do roboty ewentualnie bawienie się kątem wtrysku ale to raczej nic nie da mozna uzyskać brak kopcenia ale podczas prac ciągnik będzie słaby , jaki masz olej w silniku?
  3. Sprężaniem to bym się kolego zbytnio nie przejmował silnik po kapitalce to jeszcze się dobrze nie ułożył no chyba że mechanicy coś źle zrobili,co do pompy to musisz dać ją do regeneracji silnik masz po kapitalce więc warto dać te 2 tysiące i korzystać z pełnosprawnego silnika
  4. zakłądając że pompa dobrze jest zrobiona i wtryski ustawione o ile końcówki są dobre to zostaje ustawić kąt tak aby nie dymi ł,na początek pobaw się podkładkami pod wtryskami.
  5. A czy podkładki miedziane są pod wtryskami?
  6. Jeśli tule mają progi to niedobrze, rysy honowania pomału się kończą, możesz zaryzykować kupić honownicę na wiertarkę i zrobić honowanie samemu ,założyć nowe pierścienie, głowice i tak będziesz robił jak piszesz więc na przyszłość zostaną, turbinę bym zregenerował, u mnie ciśnienia sprężania były w granicach 17 i brał mocno olej na 5 godzin łyknął litr a jak była ciężka robota to i pod 1,5 litra podchodził, u mnie tuleje wyglądały o wiele gorzej w ogóle nie było znać rysek honowania, myślę ze koszt pierścieni uszczelek i honownicy zamknie się w 1000 .
  7. U mnie w 7032 działo się podobnie, też kombinacje były wymiana pompek, aż doszliśmy do wymiany przewodów i tu zdziwienie bo pomogło ale po paru dniach znów problem powrócił i okazało się winny był popychacz pedału hamulca co pcha tłoczek pompki za daleko pchał pompkę
  8. oczywiście że tak,olej w dolocie to na 99 procent turbina
  9. dobry zestaw naprawczy 1000 zł, szlif wał pewnie ze 4 stówki, głowice regeneracja 300 za sztukę, pompa oleju 800,panewnki dobre 1000 plus regeneracja korbowodów, uszczelki dobrej jakości około 2 tysiące, zalecają też nowe śruby do głowic, jeśłi będą blok ośiować i zakładać tuleje to lekko 2 tysiące
  10. Pomierz pierścienie ,może wystarczy przelecieć tuleje choinką lekko założyć nowe pierścienie zrobić głowice i będziesz dalej latał, w swoim wymieniłem zestawy naprawcze chyba już 15 lat minęło silnik zrobił prawie 2000 godzin i nic się nie dzieje ,na początku trochę rzucał olejem ale jak się dotarł to ustąpiło, jeśli tuleje będą miały progi to do wymiany. W swoim zakładałem tuleje po schłodzeniu a otwór w bloku podgrzany umiejętnie palnikiem do papowania,zerkinij na pompę oleju czy nie popuszczona. Przy rozbieraniu silnika poznacz sobie balanser.
  11. Renault bardzo dobry do kombajnu, duża liczba biegów bo jak trafisz na skrzynie 24x24 no i niska kabina wejdzie ci do obory
  12. spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa i zobacz czy zapali, są dwie wersje paliwo nie dochodzi albo pompa się kończy, w tych ciągnikach były trzy rodzaje pomp, jeśli masz akurat pompę rzędową to może byś wina przycierania listwy, trochę gimnastyki i pompę odkręcisz i do pompiarza
  13. Oringi napewno nie.problem byl w filtrze wysokiego cisnienia
  14. naprawiłeś?
  15. A masz filtr oleju po stronie wysokiego ciśnienia? popatrz na układ hamulcowy może problem w zaworze...spróbuj upuścić oleju ze szybkozłącz i układu hamulcowego,a pompa jednosekcyjna?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v