Dzień dobry,
Wy, Forumowicze, wiecie wszystko
więc zwracam sie do Was z pewnymi pytaniami:
- nr PKD - wiem, że wybiera sie 3 numery, ale rejestrując firmę można wpisać więcej? oczywiście z tej listy. Bo to trudno poprowadzić firmę na tych 3 PKD biorąc pod uwagę, że lepiej aby przychody pochodziły z różnych źródeł / z różnych PKD. ale biznesplan i wydatki premii przeznaczone będą tylko na te 3 nr PKD.
- oferty - czy trzeba wraz z wnioskiem przedstawić oferty kupna środka trwałego, czy wpisujemy po prostu kwotę i Agencja sama weryfikuje wpisaną cenę? ale ceny mogą ulec zmianie, np. w przyszłym roku mogą być wyższe lub niższe na dany produkt, albo można dostać super promocję/zniżkę, więc co w sytuacji gdy za tą cenę podaną w biznesplanie w przyszłym roku można kupić lepszy sprzęt o lepszej mocy? wtedy muszę wprowadzać zmiany do biznesplanu?
- w biznesplanie (punkt I.2.1) w miejscu posiadane grunty, budynki, maszyny wpisuje sie te, które posiadamy, czy tylko te, które posiadamy, ale będą użyteczne/przeznaczone na wykonywanie działalności?
- biznesplan (punkt II.1.2) koszty innych środków - to znaczy tu można wrzucić KRUS/ZUS, ubezpieczenia, obsługa księgowości - czy to wchodzi w koszty towarzyszące (punkt II.1.4)?
- biznesplan (punkt IV.4.1) prognoza wpływów - czyli tu wpisujemy nazwę usługi lub nazwę sprzedanego towaru, ich liczbę, którą możemy sprzedać w ciągu roku i tak przeliczamy przewidywany zysk - prawda?
Dziękuję