Skocz do zawartości

DEMONxXx

Members
  • Postów

    243
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O DEMONxXx

  • Urodziny 02/10/1991

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia DEMONxXx

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

13

Reputacja

  1. Witam kilka lat temu pisałem o plynie hamulcowym w seriach 54 dostalem kilka info ze ma byc lhm i w późniejszych latach faktycznie producenci tego przestrzegali. Przy mokrych byl lhm przy suchych dot np fendt do sprzegla ktore miało stycznosc z olejem skrzyni lał lhm a do suchych hamulcow juz dot. Seria 54 to byly lata gdzie producenci chyba sami nie mogli sie zdecydowac co tam lać. Ja do 155.54 zalalem lhm kilka lat juz chodzi bez wyciekow ale to chyba byl błąd bo gumki przy zbiorniczku spuchly nie wiem jak reszta. Dlatego jezeli macie dot i nic nie spuchlo to dalej lejcie dot Kiedys myslalem ze nawet po zalaniu oleju gdzie byl dot nic sie nie stanie ale to nie prawda jak gumki sa do dot to pod wplywem oleju tez spuchna. Sklepy czesto wprowadzaja w blad bo pompki ktore montuje sie do renault pasuja do innych modeli gdzie jest lhm dlatego przy pompce do renault czesto pisze lhm ale chyba sa dwie wersje jedne pod dot drugie pod lhm.
  2. jaka skrzynia?
  3. DEMONxXx

    Amortyzatory Tz

    nie bedą dobre Szukaj ze sprężyną z ciężarówki od kabiny z jednej strony musi byc uchwyt z drugiej gwint
  4. Odkrecasz nakretki, zdejmujesz sprezynę. Mieszek uszczelniający wyciagniesz srubokretem jest on po prostu dopasowany i wbity. Wczesniej spusc olej z obudowy hamulca poleci pewnie około litra lub mniej
  5. jak gosciu od kalibracji nie umie zmienic czujnika to nawet sobie nim głowy nie zawracaj ci co mam do nich namiary znaja sie na tym. to nie jest tylko kalibracja jak sie podepniesz to po błędach wiesz co wymienic. przed kalibracją wszystko musi byc sprawne inaczej po takiej robocie całkiem przestanie jezdzic. Kalibracje robi sie tak zeby wrazie było gorzej mozna bylo wrocic do starych ustawien
  6. mam namiary na kalibracje z Warszawy i z Dobra w wielkopolskim dojazd 1zł za km
  7. DEMONxXx

    skrzynia biegów

    napewno ktores tryby sa innej wielkosci przypuszczam ze tylko dwa ale to trzeba by porownac obie skrzynie 30 i 40
  8. Narazie nie mam kiedy sie z tym bawić. Moja rada posprawdzaj te dwa czujniki chyba w moscie i drugi w skrzyni sa z prawej strony. taki sam jest od obrotów wiec mozesz pozamieniac jak pasuje i jak pokaze ci obroty to sprawny. kompem od claasa raczej nic nie zrobią w tej serii. Napisz skad jestes moze byc na PW moze mam namiary na goscia od renowek z twoich okolic
  9. z oponami to nie takie proste trzeba przeliczac obwód kola. Jak znamy rozmiar orginalu to latwo przeliczyc zamiennik . Ale trzeba znac rozmiar felgi szerokosc i profil opony
  10. u mnie zima nie było polowek teraz czasem sa od razu czasem po pol godziny pracy a czujniki od skrzyni sa chyba dwa jeden w moście drugi w skrzyni i dwa kolejne od predkosci jazdy w przystawce napedu i od obrotow przy rozruszniku. jest jeszcze czujnik ciśnienia i chyba temp. Ale raczej nie maja wpływu Olej w renowce stou do skrzyni bez polbiegow
  11. troche głupoty plecie ten twój spec jak wszystko sprawne to na byle jakim oleju nie będzie się slizgal przy zbyt gęstym oleju będzie ciagnac na sprzeglach tzn ze ciężko wrzucić bieg ale gęstość zmienia się w miarę rozgrzania oleju wiec na ciepłym powinno być dobrze. Jeżeli wlejesz slaby olej to po mocnym rozgrzaniu zrobi się jak woda wtedy ciśnienia mogą spaść i zaczną się problemy. co do czujnikow może mieć racje ale wystarczy je wyjac i dać do sprawdzenia lub samemu sprawdzić. jeżeli miga wykrzyknik najpierw należałoby się tym zajac czyli czujnikami
  12. Na starym oleju było ok? olej do tej skrzyni powinien być Utto a nie stou ale to rzadki olej działać powinno. Problemy mogą pojawiać się przy duzych mrozach lub mocnym rozgrzaniu. Napewno nieodpowiedni olej skróci zywotność elementów skrzyni rewers działa ale połówki nie. dlatego ze sterownik przełącza sie w tryb awaryjny czyli brak półbiegów. Miga ci czerwony wykrzyknik przy kontrolkach skrzyni?
  13. odkrecałes okrągły dekielek od spodu?
  14. Prawdopodobnie masz 2 opcje albo za gesty olej albo ktorys czujnik nawala i skrzynia chodzi w trybie awaryjnym jak olej sie rozgrzeje czujnik moze zaczac lepiej działać mam podobnie u siebie musze sie za to wziąć. Kiedy to sie zaczeło? Jak było w zimę?
  15. Nie wiem o co chodzi podaj rok same, model i wstaw jakies zdjecie bo to co wstawiłeś to jakies archiwum bez zdjec
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v