padre1989

Problem z rozpolowieniem zetora 7245

Polecane posty

padre1989    13

witam dzisiaj wzialem sie za rozpolawianie zetorka bo skrzynka poleciala i nie moge rozjechac skrzyni z mostem....czy pod czapa od podnosnika jest cos co wymaga rozlaczenia zeby sie rozjechac czy nie??pierwszy raz zetora rozpolawiam np w c360 niemialem takiego problemu.....z gory dzieki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Z tego co wiem znajomy mechanik mówił że jest zabezpieczenie. Trzeba trochę rozjechać i włożyć szczypce odbezpieczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

musisz podnieść pokrywę skrzyni biegów . Pomiędzy dwoma blokami przechodzi wodzik od wom-u i pompy podnośnika zabezpieczony w widełkach pod czapą (śruba zabezpieczona podkładką oginaną ). Powinno się dać rozjechać ,ale wodzik pójdzie z tyłem -jak nie zdejmiesz podnośnika nie odzielisz wodzika od widełek . Atak też wyjdzie z łożysk igiełkowych ,a pod nim jest jeszcze pierścień centrujący oba korpusy .


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

pokrywa dawno zdjeta od skrzyni wodzik od womu luzno chodzi czyli powinien zostac z mostem . rozjechalem sie z 1cm i stoi i dalej nie idzie....i niewiem czy szarpac czape czy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Tak właśnie mówił mi znajomy mechanik. Odejdzie z 1 cm może więcej i trza zabezpieczenie ściągnąć. A jego sąsiad nie odbezpieczył i coś połamał. Ciągnikiem ciągli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fento    4

Kolego wyjmij widełki od reduktora i koło przesuwne reduktora przesuń ile się da do przodu albo do tyłu (już nie pamiętam dokładnie w którą stronę). Pod tym kołem między frezami są włożone dwa bezpieczniki (metalowe kołki, takie okrągłe z otworem w którym jest gwint a z drugiej strony tej którą jest włożony jest podpiłowany z dwóch stron przez co wchodzi w ośkę ataku). Jak wyjmiesz te bezpieczniki to rozpołowisz go bez problemu. Zwróć tylko uwagę jak to wszystko jest włożone aby potem z powrotem tak samo włożyć te bezpieczniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary4514    65

wodziki to jest nic... trzyma wał atakujacy który lata po trybie atakujacym. odkrecasz nakrete wyjmujesz tryb na wałku i po problemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj