Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bartas616    9

Witam. Usterka ma miejsce w fergusonie 2680. Hydraulika działała ale zawsze było slychac taki specyficzny gwizd, po odpaleniu ciągnika dopiero po kilku sekundach było można podnieść ramiona i skręcić kolami. Ostatnio po odpaleniu ciągnika, hydraulika  przestała działać w ogóle. Przyczyną była ścięta nakrętka na pompie i zsunięte ze stożka koło zębate. Wałek pompy został uszkodzony przez klin  jak na załączonym zdjęciu. Co może być przyczyną ściętej nakrętki, co mogło postawić taki duży opór? (pompa nie jest zatarta)  i tego że hydraulika reagowała dopiero po jakimś czasie od odpalenia?

post-25846-0-71966200-1473742990_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

może pompa pracowała cały czas pod obciążeniem. (jakaś dźwignia nie odbijała ) przyczyn może być dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomaszkom
      Witam.Massey Ferguson 3065  brak prądu kierunkowskazu lewego w gniezdzie przyczepy.Podpowie ktoś gdzie szukać? Może jakiś schemat zdjęcia gdzie wpięta jest wiązka gniazda przyczepy.Pozostałe prądy są.
    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , ciśnienie na magistrali 19 bar czyli dobre, zauważyłem tez ze na półbiegu na zającu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , tak jakby nie chciał przełączyć, po przełączeniu na zajaca ciśnienie na magistrali spada do 9 bar
       Co może byc przyczyną ? 
    • Przez lukaszkuc
      Witam jak zmierzyć napięcie na czerwonym kablu podłączonego pod potencjometr rewersu

    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , zauważyłem tez ze na półbiegu na zajacu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , po przełączeniu na zółwia na luzie problem ustępuje , gdy jest rozgrzany i jest na zajacu sam zmienia na zółwia , pompe wymieniono w 2016 roku na nową, wymieniony filtr hydrauliki i wyczysciłem filtr niskiego ciśnienia od wspomagania,od czasu do czasu zaświeca sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach
    • Przez lukaszkuc
      Witam mam problem z wbiciem biegów na zapalonym silniku ,a na zgaszonym da się wbić 
      Massey6120
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj