Nowy nabytek.
witejus 10389 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 Ja takiego opoja to dawno bym wyp... 11 godzin temu, Alchemik napisał: Czasami lepiej nie mieć wskaźnika, niż mieć szatański wymysł Francuzów w postaci wskaźnika ciśnienia oleju pokazujący OBLICZONE przez komputer ciśnienie. Tam niema wcale czujnika ciśnienia-? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948703
slawek74 15719 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 songo napisał:bratrolnika napisał: Teścia Astra przez pewien okres chodziła nawet gdy jej do stanu brakowało 2,5litra oleju... mi focus tak wpierdala, że ostatnio jak dolewalem to tez 2.5l weszło do stanu, i jeździ tak 5 lat już, jakoś się z tym żyje ale auto jezdziolej to ten przepracowany z traktorów dolewasz 🤔🤭 1 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948710
hubertb 4009 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 25 minut temu, witejus napisał: Tam niema wcale czujnika ciśnienia-? Jest cyfrowy czujnik ciśnienia oleju do tego jeszcze jeden "zwykły". Tylko ludzie myślą że zegary w ich samochodach wskazują prawdę. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948712
Gość Opublikowano 14 Kwietnia 2022 13 godzin temu, hubertb napisał: Na firmie mamy nowe A6 jak się codziennie coś nie wydarzy to jest cud. Audi to padaki , te stare gruchoty były pancerne 👍 a teraz to 🥴 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948713
jonek98 2842 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 większość nowych to padaki.Bezproplemowe są toyoty, Lexusy albo koreańce.Ale w porównaniu do Europy mają słabe osiągi Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948719
songo 913 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 slawek74 napisał:songo napisał:bratrolnika napisał: Teścia Astra przez pewien okres chodziła nawet gdy jej do stanu brakowało 2,5litra oleju... mi focus tak wpierdala, że ostatnio jak dolewalem to tez 2.5l weszło do stanu, i jeździ tak 5 lat już, jakoś się z tym żyje ale auto jezdziolej to ten przepracowany z traktorów dolewasz 🤔🤭chyba przejdę na niego bo zbankrutuje na oleju :D co 1000km trzeba dolac 2l Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948721
krzysiek277 1389 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 Kur*a 2.5l na 1000km to w ciul, mi golf brał 0.5l na 1000km i musiałem się go pozbyć bo jak stałem w miejscu to dymił na siwo że nic nie było widać po minucie Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948722
songo 913 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 mój nie dymi w ogóle na niskich obrotach dopiero jak mu depne to chmura jak diesel Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948724
jonek98 2842 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 w instrukcji jakiegoś rzecha zzza żelaznej kurtyny było napisane że jak silnik bierze 0.5 l na 1000 to się kwalifikuje do remontu,a w tsi norma jest 1l na 1000 jak ta technika poszła do przodu Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948725
Bogdan_ja 4691 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 42 minuty temu, jonek98 napisał: większość nowych to padaki.Bezproplemowe są toyoty, Lexusy albo koreańce.Ale w porównaniu do Europy mają słabe osiągi Zgadza się japońce i koreance i to suv-y. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948727
daron64 4724 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 U mnie tak do 3-5tys nie ubywa praktycznie nic, a potem w lawinowym tempie - do 10-12tys muszę dolać 2l. Znajomy miał tak samo i pyta chłopaka, który tylko Volvo robi l, co może byc przyczyną że bierze mu koło 2l. Mechanik pyta - na 1000km? Znajomy - no nie, na 10 000. Mechanik - to nie ma się czym przejmować. 2.5t benzyna. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948728
hubertb 4009 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 9 minut temu, jonek98 napisał: w tsi norma jest 1l na 1000 Taką normę przyjmują praktycznie wszyscy producenci samochodów od lat 80. Spróbuj utrzymywać silnik przy czerwonym polu przez 1000km zobaczysz że nawet ten który "nie brał" ledwie zmieści się w takim zużyciu. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948730
Uziu92 9261 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 kurla mi passat bierze jakieś 0.5-0.7 l na 10000 km i mnie to denerwuje, jakby mi bral 2.5 na 1000 to dawno bym remont robił albo silnik szukał drugi. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948733
stempos1980 7990 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 1 minutę temu, Uziu92 napisał: kurla mi passat bierze jakieś 0.5-0.7 l na 10000 km i mnie to denerwuje, jakby mi bral 2.5 na 1000 to dawno bym remont robił albo silnik szukał drugi. Ja też tak koło 1l dolewam ale widzę że u mnie coś z turbawka się dzieje bo dolot mokry ale nie wnikam bo zrobić go na tip top to wartość auta🙄 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948734
hubertb 4009 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 Od max do min na szabelce w VW jest 1l oleju. Więc na upartego nie musisz dolewać Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948735
Uziu92 9261 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 u mnie też turbina pluje, ale na razie nie ruszam. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948736
Krzysztof81 8758 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 1 godzinę temu, jonek98 napisał: większość nowych to padaki.Bezproplemowe są toyoty, Lexusy albo koreańce.Ale w porównaniu do Europy mają słabe osiągi U mnie w pracy w Toyocie CHR hybrydzie padł akumulator po roku. Takie to bezproblemowe. Gdyby nie gwarancja to 17 tyś psu w dupe. 25 minut temu, hubertb napisał: Taką normę przyjmują praktycznie wszyscy producenci samochodów od lat 80. Spróbuj utrzymywać silnik przy czerwonym polu przez 1000km zobaczysz że nawet ten który "nie brał" ledwie zmieści się w takim zużyciu. W mojej skodzie 1.9 Tdi (2001r) zużycia przy codziennej eksploatacji praktycznie brak. Wystarczy że zapne przyczepke i od razu widze jak oleju ubywa. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948737
bratrolnika 29015 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 37 minut temu, jonek98 napisał: w instrukcji jakiegoś rzecha zzza żelaznej kurtyny było napisane że jak silnik bierze 0.5 l na 1000 to się kwalifikuje do remontu,a w tsi norma jest 1l na 1000 jak ta technika poszła do przodu któreś BMW mają normę 1,5l/1000 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948740
hubertb 4009 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 BMW i Alfa Romeo doradzają utrzymywania lekkiego nad stanu jeśli chcesz mocno zap... Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948741
Krzysztof81 8758 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 W Mitsubishi outlanderze była norma 1l/1000km i niestety ale tyle żłopał, czy miał lekko czy ciężko. Nigdy więcej japońskiego papierowego badziewia. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948743
bratrolnika 29015 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 chłopaki kiedyś dach naprawiać z małopolski przyjeżdżali, astrą II, to opowiadali że na autostradzie jak ją pogonili to na bramkach zamiast bilet brać to oleju dolewali, bo już im zawory zaczęły grzechotać 2 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948744
stempos1980 7990 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 W oku też była norma 1l na 1000. Teraz już niema szczelnych silników które by nie brały oleju Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948745
hubertb 4009 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 Kolega z 7 lat temu kupił 156 z Busso pod maską. Miał do przejechania dystans 300km. Jak wyjeżdżał była połowa stanu jak tankował po przyjeździe na miejsce dolał 2,5l oleju.... Jak rozebraliśmy silnik tuleje były tak gładkie że można było się ogolić. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948746
stempos1980 7990 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 To chiba tylko wina pierścieni a dokładnie braki w pierscieniach Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948747
jonek98 2842 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 stempos1980 napisał: Teraz już niema szczelnych silników które by nie brały olejuto jest coś za coś luźniejsze pasowanie to mniejszy opór,wtedy jest mniejsze, spalanie.A dzisaj jest moda na mocne wyzyłowane silniki, które mała palą.To jest coś za coś Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/813404-case-5150/page/11/#findComment-2948748
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się