Kverneland 6716
 

Kverneland 6716

  • 4033 wyświetleń
Po 400 belkach się rozleciało. Nie polecam Pol-Agra płońsk za podejście do klienta. Mają Cie głęboko w poważaniu... Stoi już 5 dni i zapowiada się kolejne... Potrafią tylko sprzedać, a potem jako serwis to totalna porażka...

Informacje o zdjęciu Kverneland 6716




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • witejus
  • 8543 10918
7 godzin temu, lukasz0920 napisał:

Jak byś prowadził firmę sprzedająca sprzęt to już cie widzę jak dajesz zastępcza maszynę w razie tego typu usterek gwarancyjnych każdemu co się coś popsuje.

Co ty pierdzielisz,nie po to buli się ciężkie pieniądze by na gwarancji maszyna stała tygodniami zepsuta .Naprawa gwarancyjna to problem sprzedawcy i producenta i wuj mnie to obchodzi że na części trzeba czekać wuj wie ile.Jak sprzedawca,serwis nie potrafi naprawić w krótkim czasie ,na dodatek wtedy kiedy jest najbardziej potrzebna to niech daje maszynę zastępczą ,lub wynająć usługę i fakturę sprzedawcy ,niech zwraca kasę.Przez takich jak ty i wielu podobnych gwarancja do bramy ma się dobrze.Chyba że sam jesteś dilerem czegoś .

 

Edytowano przez witejus
    • Like 1
    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • masseyf12
  • 54 452

Rolnik chyba z księżyca spadłeś . Polskiej prasy to ja na oczy nie chce widzieć a dokładnie maszyn UNI-Famarol . Rozleciała mi się zębatka to musiałem tydzień się prosić , dzwonić czy taka część mają , a i tak  się okazało że części nie mają i produkować już nie będą bo model tej  prasy  nie produkują 10 lat.  Musiałem części dorabiać 3-4 tyg. oczekiwania , a zachodnią musiałem nająć żeby dokończyła robotę...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • robertbara
  • 75 2668

lukasz0920 napisał:

witejus napisał:

1 minutę temu, lukasz0920 napisał:

A co serwis na to poradzi,

Zastępczą maszynę niech daje.

Jak byś prowadził firmę sprzedająca sprzęt to już cie widzę jak dajesz zastępcza maszynę w razie tego typu usterek gwarancyjnych każdemu co się coś popsuje.

Ja w tym przypadku mam prawo do maszyny zastępczej, jeśli nie to wynajmuje usługę i faktura leci do dilera. Jak do sprzedaży to wszyscy w dupe by weszli a potem problem bo trzeba naprawić. Opisywać ich gdzie się da

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukasz0920
  • 443 3155
robertbara napisał:

lukasz0920 napisał:

witejus napisał:

1 minutę temu, lukasz0920 napisał:

A co serwis na to poradzi,

Zastępczą maszynę niech daje.

Jak byś prowadził firmę sprzedająca sprzęt to już cie widzę jak dajesz zastępcza maszynę w razie tego typu usterek gwarancyjnych każdemu co się coś popsuje.

Ja w tym przypadku mam prawo do maszyny zastępczej, jeśli nie to wynajmuje usługę i faktura leci do dilera. Jak do sprzedaży to wszyscy w dupe by weszli a potem problem bo trzeba naprawić. Opisywać ich gdzie się da

Jeżeli to usterka gwarancyjna to fabryka ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • robertbara
  • 75 2668

Oni sobie nawet miesiąc mogą rozpatrywać ale robota ma być zrobiona, wyobrażasz sobie zostawić słomę, siano, sianokiszonkę na 14 dni w polu. Po za tym rozpatrzenie to raz a drugie zamówienie części i 3 montaż to wyjdzie miesiąc czasu. A na drugi rok już po gwarancji i rolnika mają głęboko w d****

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • P.T Agro
  • Piotrek5060YouYube
  • 76 1063

Widocznie jakaś wada fabryczna, u mnie w okolicy te prasy chodzą i nikomu nic się nie dzieje. Zazdzwon do Kverneland Polska może tam coś poradzą. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kuubac
  • 41 298

Dzisiaj ja składają, wzięli z drugiej prasy wyciągnęli i jak się okazało to zupełnie inne spawy są na tym drugim podbieraczu.


Słabe spawy i cała przyczyna..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kuubac
  • 41 298

Dealer trochę się postarał bo tej części nie przysłali, to kupili prasę taką samą i przełożyli, także trochę na plus

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • mlody18wp
  • 0 1

Miałem to samo w kubocie 5160 przy 200belach. Serwis zabrał belarke do siebie na 2tygodnie a ja byłem akurat w połowie pierwszego pokosu. Belarka była zakupiona u dilera adrol w Zambrowie. Ogólnie Nie polecam dilera obiecywał dużo a słowa nie dotrzymał.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj