Skocz do zawartości

Claas Ares 557 + Autosan D-46



Reszta pszenżyta pojechała , Claas zważony w końcu 😁
  • Like 1



Rekomendowane komentarze

15 minut temu, Pszkot napisał:

Panowie, nie wdając się w szczegóły, napisanie takiego programiku dla praktyka to jest 2-3 godziny roboty. Ale oczywiście instalowanie "dla siebie" nie ma sensu. Tu wymagana jest skala i każdy w takim "łańcuszku" musi swoje zarobić - skupujący, transportujący, badający ... i  chuuj wie kto jeszcze. Dlatego na południu Polski płacą pszenicę paszową 750 netto, a na bramie w porcie 930.

są na necie gotowe programy :D

zajmujesz się wagami?

2 godziny temu, Uziu92 napisał:

w moim przypadku wysięgnik ponad 600 kg , adaptacja nie pamiętam , muszę kiedyś na tabliczce zobaczyc. Massey 6475 z tuzem waga 6.5 tony

no własnie. To coś ciężki ten Twój Claas. Massey bez balastu tyle waży? bo zastanawiałem się ile Mój 6475 może ważyć.

Gregoire Besson w pługu zaleca żeby ciągnik ważył 50kg na 1KM aby uzyskać dobry uciąg w pługu. Więc 6475 powinien mieć chociaż 7t.

Faktycznie są firmy co przerabiają oprogramowanie wag i kto ma bydło powinien mieć swoją.

 

Powiedzmy przyjeżdża handlarz i ktoś staje na wagę sprawdzić czy dobrze warzy i wazy 90kg a waga pokazuje 93kg i powiadomienie sobie myśli ze 3 kg jest na jego korzyść a przy ilości naleci a tam taki myk ze powyżej 200kg ona będzie warzyć mniej i przy wadze 800kg uwali 40kg lub wiencej.

Na skupie może być ze do 32 ton wazy mniej a powyżej już dobrze i wszystkie tiry co wysyłają będą zwarzone dobrze i co przychodzą a ciągniki  z przyczepami będą ważyć mniej.

olkosio napisał:

2 godziny temu, Uziu92 napisał:

w moim przypadku wysięgnik ponad 600 kg , adaptacja nie pamiętam , muszę kiedyś na tabliczce zobaczyc. Massey 6475 z tuzem waga 6.5 tony

no własnie. To coś ciężki ten Twój Claas. Massey bez balastu tyle waży? bo zastanawiałem się ile Mój 6475 może ważyć.

Gregoire Besson w pługu zaleca żeby ciągnik ważył 50kg na 1KM aby uzyskać dobry uciąg w pługu. Więc 6475 powinien mieć chociaż 7t.

Massey bez balastu , paliwa było ok. może 100 litrow bez operatora właśnie 6.5 t. Jakby zamiast tuza były obciążniki to powinno być koło 7 ton bo obciążników samych powinno koło tony wisieć ale jak to u handlarzy , malo który ma a jak ma to połowę albo i mniej . Na 80 konnym pronarze miałem 10 sztuk po 45 kg + z tego co pamiętam 2 mniejsze tam gdzie zaczep to pewnie po 20 kg miały więc ok 500 kg było.

Znajomy opowiadał jak handlował kilka sztuk bydła i sobie pożyczył wagę żeby każdą sztukę zważyć. Na drugi dzień handlarz przyjechał i jak ważyli to na każdej sztuce 40-50 kg brakowało. Znajomy na spokojnie poczekał do ostatniej sztuki i wtedy pokazał handlarzowi wagę. Zapytał tylko czy waży jeszcze raz czy ma dzwonić po policję. Nie ważyli, bo wiedział dokładnie ile musi dopisać każdej sztuce żeby się zgadzało.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v