Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Deutz- Fahr Agrotron 150?

Ciągnik Deutz-Fahr Agrotron 150 o mocy 150 KM pracuje w magazynie, przygotowując się do nadchodzących prac polowych. Wyposażony w sześciocylindrowy silnik o pojemności 6,1 litra, ten model zapewnia solidne osiągi i niezawodność. Mechaniczna skrzynia biegów 24/24 umożliwia precyzyjne dostosowanie prędkości do różnorodnych zadań w gospodarstwie. W tle maszyna towarzysząca współpracuje przy załadunku, co podkreśla wszechstronność Agrotrona 150 w codziennej eksploatacji rolniczej. Maksymalny udźwig tylnego TUZ wynoszący 6200 kg pozwala na efektywną obsługę ciężkiego osprzętu, zwiększając wydajność operacyjną w wymagających warunkach.




Rekomendowane komentarze

Nie musi być sztywno takiego przedziału, zwykle takie czujniki informują o spadku poniżej granicy krytycznej ciśnienia smarowania. Po chłopsku pełnią rolę krzykacza "nie jedź dalej głupi chu.. bo zaje... skrzynie" :D Jednak krnąbrna i podstępna natura faszystów mogła dodać mu jakaś funkcjonalność typu jak nie ma ciśnienia nie przełączysz nic i w ten sposób jeden czujniczek skutecznie uziemia nam traktor. 

Prawo zwrotu zawsze masz jeśli czujnik nie został użyty. Sprawdzenie bez ingerencji również przysługuję. Jeśli "nowy" czujnik jest fabrycznie zjebany to masz rękojmie i mogą sobie nawet odwołanie do papieża pisać i starodruki koptyjskie wyciągać. Płacisz 500zł za DOBRY czujnik a nie zepsuty. Twój sprzedawca powinien zostać o tym poinformowany przez rzecznika praw konsumenta(zachęcam do napisania "uprzejmie donoszę..." ) to jest Polska a nie trzeci świat, mamy prawo którego przestrzegać należy. 

Podłączenie pod mirr komputer czy inne cholerstwo twojej skrzyni nie uzdrowi. Myślenie zdroworozsądkowe prędzej, więc wróćmy do początku kontrolka się świeci zaraz po odpaleniu ? Czy wszystkie funkcje włączane hydrauliką działają ? Jak to się stało że kontrolka zaświeciła ? Pewnego ranka czy po pełnym dniu ciężkiej pracy? 

 

 

p.s. Wywiad środowiskowy jest jedną z kluczowych cech poprawnej diagnostyki problemu zwykle 90% usterek diagnozuję się przez poprawną rozmowę z klientem. Tylko w najbardziej niewiarygodnych przypadkach zachodzi potrzeba dalszej diagnostyki. Czytanie błędów zwykle, podkreślam ZWYKLE nasuwa diagnozy bezsensowne. Tak naprawdę od czasów c-385 nie zmieniło się wiele jest tak samo dodatkowa pompa, jest rozdzielacz(zwykle sterowany prundem) jest układ wykonawczy. Cała reszta to bajer. 

kontrolka zapala się od razu po odpaleniu. Prawda jest taka że kupiłem go trzy lata temu i ostatnio jak prztmierzalem się do wymiany filtrów zauważyłem rozpiętą kostkę od tego czujnika. jak ją podpiąłem kątrolka swieci. Gaśnie tylko na sekundę przy przełączaniu rewersu, ale to pewnie wtedy ciśnienie spada, bo manometr w tym momencie też spada na zero. Wymieniłem dwa filtry te widoczne na przewodach i w katalogu widzę że jest jeszcze jeden filtr przykręcany na 6 śrub i tego nie mogę namierzyć gdzie on jest. We wcześniejszych postach wrzucałem jak on wygląda. Także prawdopodobnie od 3 lat ciągnik pracuje z taką świecącą kontrolką tylko że wcześniej o tym nie wiedziałem.

https://oeparts.com.pl/tag-produktu/0-900-2620-3-04416706/

U mnie musi być coś takiego. Jeszcze droższe niż tamten. Orientuje się ktoś czy to jest presostat, czy zwykły czujnik? Zwykłe czujniki ciśnienia znalazłem za 70zł, ale już presostat najtańszy to 330zł.

Taki, tylko jeszcze przejściówka do niego musi być.

https://allegro.pl/oferta/wylacznik-cisnieniowy-nc-rozw-10-20bar-presostat-8354826201


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v