john77 8 Napisano Styczeń 25, 2020 Zaawansowany 8 153 Też robiłem przednią zwolnice taka sama sytuacja padło łożysko satelity i narobiło bałaganu John Deere 6800 z 97r ponad 9 tyś mtg Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
antymechanik 20 Napisano Styczeń 25, 2020 Zaawansowany 20 255 U nas też była taka awari padło łożysko satelity i wszystkio było do wymiany w JD 6330 z turem przy 6 tyś mtg. Diler nam zaśpiewał 35tyś za część ale na własną rękę znaleźliśmy za 11tyś. I już 2tyś mtg przerobił po awari i narazie śmiga. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek904 203 Napisano Styczeń 25, 2020 Zaawansowany 203 1428 kolega kupił rok po mnie(2012) case maxxuma 140 mc z turem stoll aktualnie ma ponad 9000h i jedyne co robił to tulejowanie stolla ma 150 ogonów 200ha przeżuca nim rocznie tysiące ton i mówi że ładowarka niepotrzebna Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Mich9 671 Napisano Styczeń 25, 2020 Zaawansowany 671 4411 bears napisał: 1 godzinę temu, Mich9 napisał: U mnie w nh od spodu są kalamitki do smarowania łożysk, można zrobić? Uważasz że to coś zmienia? Oryginalnie MF w koparko ładowarkach ładował krzyżaki bez możliwości smarowania podobnie chyba jak JCB i nic tam się nie zaciera po dwóch latach pracy. Podobnie z łożyskami zwrotnicy, więc to twoje smarowanie daje tyle co i nic. Skoro jest tam smar a sam układ jest odcięty uszczelniaczem to CI smar sam z siebie nie wyparuje... W samochodach nie smarujesz łożysk a niektóre robią po kilkaset tysięcy kilometrów i problemu nie ma. Nie bronię JD ale skoro autorowi rozpadły się łożyska w zwolnicy a ten najwyraźniej jeździł dalej aż rozerwało obudowę to o czym tu dyskutować? Już pisałem, znam takich co ciągnika używają jak ładowarki i jedyne ograniczenie dla nich to ciśnienie w przednich kołach a później płacz i zgrzyt zębów bo poleciał przód. Skoro się rozpadły to nie było tego smsru? , u mnie przy smarowaniu trochę go eychodzi i najlepiej żeby był świeży. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Addam 14 Napisano Styczeń 25, 2020 Zaawansowany 14 396 U nas Zetor 5340 8500 mth, (3000 bez ładowacza) most Carraro i tylko 2x lewa końcówka drążka i lewe łożysko piasty wymienione. Prawa strona nie tykana :D Tylko wymieniamy oleje i smarujemy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek904 203 Napisano Styczeń 25, 2020 Zaawansowany 203 1428 ja w maxxumie z prawej strony mogę smarować tylko dolne łożysko bo przy górnym jest czujnik skrętu i niema smarowniczki Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
GRZES1545 8979 Napisano Styczeń 25, 2020 Zaawansowany 8979 11053 7 minut temu, Mich9 napisał: Skoro się rozpadły to nie było tego smsru? , u mnie przy smarowaniu trochę go eychodzi i najlepiej żeby był świeży. Tam chyba jest olej a nie smar, widac było że felge zalało. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
robi57362 2357 Napisano Styczeń 25, 2020 Zaawansowany 2357 14105 mi jak w mtz posypala sie zwolnica to koszt ok 500 zl dwa tryby łożyska uszczelniacze 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
poosa21 856 Napisano Styczeń 25, 2020 Zaawansowany 856 3277 Znajomy też zawsze zachwalał jd a teraz kupił kubote. O jd nawet nie chce rozmawiać. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marcinek16marcin 19 Napisano Styczeń 25, 2020 Zaawansowany 19 706 Czy z turbinami wymienionymi na nowe nie ma juz problemów? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
sebe1033 397 Napisano Styczeń 25, 2020 Zaawansowany 397 7148 prędzej widać pęknie obudowa w turze przy jeździe z obciążeniem jak w transporcie . Ktoś mi kiedyś mówił że w starym z okrągłą kabiną jd mu się koło zblokowało właśnie w transporcie na skup , rozebrał i wywalił wszystko . A w turze pod obciążeniem koło się nie zblokuje ... tylko kręci dalej . Dziwne że nie ma smarowniczek w dolnym łożysku zwrotnicy właśnie akurat największe obciążenie tu jest . A dół z górą nie takie same ? 11 godzin temu, tomek904 napisał: ja w maxxumie z prawej strony mogę smarować tylko dolne łożysko bo przy górnym jest czujnik skrętu i niema smarowniczki Poszukaj dobrze , kiedyś do starego modelu NH szukałem właśnie zwrotnicy czopa , natknąłem się na wersję z czujnikiem skrętu i jakimś wężykiem . Może ktos zapomniał założyć . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
hubertuss 4653 Napisano Styczeń 26, 2020 Zaawansowany 4653 8836 Dnia 24.01.2020 o 20:44, Mich9 napisał: 30 tyś w serwisie a 6 tyś części jest jawnym oszustwem i ci ludzie powinni odpowiadać karnie Nikt ci nie karze korzystać z ich usług. Dostajesz wycenę i możesz nie skorzystać. Dnia 24.01.2020 o 21:58, tomek904 napisał: zużywają się części eksploatacyjne tu nie można mówić o awariach jak się coś zużyło to trzeba wymienić zapłacić fakturę i jeździć dalej. Oj czytając ostatnio fora można mówić o awariach i to na potęgę. Coraz bardziej widać, że JD zaczyna sprzedawać napis na masce i ludzie za nazwę płacą. A to co pod spodem odstaje od tego na czym JD zbudował magie tego napisu. Po prostu odcinają kupony i koszą szmal. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mati00733 25 Napisano Styczeń 28, 2020 (edytowany) Zaawansowany 25 434 Magia marki robi cenę za którą już nie idzie jakość ...czasem maszyny mniej znanych producentów,którzy wchodzą na rynek sa lepsze jakościowo bo oni się starają.zdobyc klienta,a czyms musza sie przebic na rynku,Ci znani już nie muszą...bardziej może co do maszyn uprawowych. A ciągniki...już chyba nie bada tak pancerne jak kiedyś Edytowano Styczeń 28, 2020 przez mati00733 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ryki 10 Napisano Styczeń 28, 2020 (edytowany) Zaawansowany 10 232 Dnia 25.01.2020 o 08:34, tomek904 napisał: ja w maxxumie z prawej strony mogę smarować tylko dolne łożysko bo przy górnym jest czujnik skrętu i niema smarowniczki Odkręć to koło, pokręć tak aby korek od spuszczania oleju ze zwolnicy był u góry i w środku powinna być kalamitka. W Pumie tak mam. Edytowano Styczeń 28, 2020 przez ryki Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek904 203 Napisano Styczeń 28, 2020 Zaawansowany 203 1428 piszesz o łożysku zwrotnicy? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
85Tomekkk 141 Napisano Listopad 17, 2022 Zaawansowany 141 1435 Ta rurka gumowa co idzie płyn do chłodnicy spalin ,też mi pękła ,krzykneli mi za nią 111ęuro netto,ale wbiłem na necie i znalazłem to https://allegro.pl/oferta/redukcja-prosta-silikonowa-turboworks-red-25-32mm-12856914320?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_content=supercena&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_czesci-samochodowe_pla_pmax_sc&ev_campaign_id=18003445430&gclid=Cj0KCQiA1NebBhDDARIsAANiDD0l19iTE5xkfHATQfVU1NS_YKDXdZ5scNCIaiidJZK4Tn1wyEX_udUaAjwLEALw_wcB kolano metalowe zostało stare ,plus dwie opaski szerokie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
dawid323a 0 Napisano Listopad 27, 2022 Nowicjusz 0 7 Filtr odmy najpóźniej powinno się wymieniać po 500h, tak samo olej w zwolnicach... To nie są wielkie koszty a potem jest płacz bo się zepsuło, wszystkie marki mają wpadki z jakością. Podziękować możemy za to Unii za cały osprzęt który jest dokładany żeby normy spalin spełnić... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Michalmeer 483 Napisano Listopad 27, 2022 Zaawansowany 483 2932 Nowa seria R to tragedia , 270R 2400 godzin i poszedł tylny most ogólnie trzymać się od nich zdaleka 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się