Skocz do zawartości

John Deere 6105R


Gość
  • 11444 wyświetleń

Awaria




Rekomendowane komentarze

bears napisał:

1 godzinę temu, Mich9 napisał:

U mnie w nh od spodu są kalamitki do smarowania łożysk, można zrobić?

Uważasz że to coś zmienia? Oryginalnie MF w koparko ładowarkach ładował krzyżaki bez możliwości smarowania podobnie chyba jak JCB i nic tam się nie zaciera po dwóch latach pracy. Podobnie z łożyskami zwrotnicy, więc to twoje smarowanie daje tyle co i nic. Skoro jest tam smar a sam układ jest odcięty uszczelniaczem to CI smar sam z siebie nie wyparuje... W samochodach nie smarujesz łożysk a niektóre robią po kilkaset tysięcy kilometrów i problemu nie ma.

Nie bronię JD ale skoro autorowi rozpadły się łożyska w zwolnicy a ten najwyraźniej jeździł dalej aż rozerwało obudowę to o czym tu dyskutować? Już pisałem, znam takich co ciągnika używają jak ładowarki i jedyne ograniczenie dla nich to ciśnienie w przednich kołach a później płacz i zgrzyt zębów bo poleciał przód. 

Skoro się rozpadły to nie było tego smsru? , u mnie przy smarowaniu trochę go eychodzi i najlepiej żeby był świeży.

prędzej widać pęknie obudowa w turze przy jeździe z obciążeniem jak w transporcie . Ktoś mi kiedyś mówił że w starym z okrągłą kabiną jd mu się koło zblokowało właśnie w transporcie na skup , rozebrał i wywalił wszystko . A w turze pod obciążeniem koło się nie zblokuje ... tylko kręci dalej .

 

Dziwne że nie ma smarowniczek w dolnym łożysku zwrotnicy właśnie akurat największe obciążenie tu jest . A dół z górą nie takie same ?

11 godzin temu, tomek904 napisał:

ja w maxxumie z prawej strony mogę smarować tylko dolne łożysko bo przy górnym jest czujnik skrętu i niema smarowniczki

Poszukaj dobrze , kiedyś do starego modelu NH szukałem właśnie zwrotnicy czopa , natknąłem się na wersję z czujnikiem skrętu i jakimś wężykiem . Może ktos zapomniał założyć . 

Dnia 24.01.2020 o 20:44, Mich9 napisał:

30 tyś w serwisie a 6 tyś części jest jawnym oszustwem i ci ludzie powinni odpowiadać karnie

Nikt ci nie karze korzystać z ich usług. Dostajesz wycenę i możesz nie skorzystać.

Dnia 24.01.2020 o 21:58, tomek904 napisał:

zużywają się części eksploatacyjne tu nie można mówić o awariach jak się coś zużyło to trzeba wymienić zapłacić fakturę i jeździć dalej.

Oj czytając ostatnio fora można mówić o awariach i to na potęgę. Coraz bardziej widać, że JD zaczyna sprzedawać napis na masce i ludzie za nazwę płacą. A to co pod spodem odstaje od tego na czym JD zbudował magie tego napisu. Po prostu odcinają kupony i koszą szmal.

Magia marki robi cenę za którą już nie idzie jakość ...czasem maszyny mniej znanych producentów,którzy wchodzą na rynek sa lepsze jakościowo bo oni się starają.zdobyc klienta,a czyms musza sie przebic na rynku,Ci znani już nie muszą...bardziej może co do maszyn uprawowych. A ciągniki...już chyba nie bada tak pancerne jak kiedyś 

Edytowane przez mati00733
Dnia 25.01.2020 o 08:34, tomek904 napisał:

ja w maxxumie z prawej strony mogę smarować tylko dolne łożysko bo przy górnym jest czujnik skrętu i niema smarowniczki

Odkręć to koło, pokręć tak aby korek od spuszczania oleju ze zwolnicy był u góry  i w środku powinna być kalamitka. W Pumie tak mam.

Edytowane przez ryki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v