Skocz do zawartości

Deutz-Fahr m615 sitera siew pszenicy



jak się jd zesral to trzeba siać dfem
Co widzimy na zdjęciu Deutz-Fahr m615 sitera siew pszenicy?

Ciągnik Deutz-Fahr M615 podczas siewu pszenicy na polu prezentuje swoje możliwości. Wyposażony w silnik o mocy 150 KM, ten model z serii M600 imponuje wydajnością, pozwalając na precyzyjne prowadzenie prac rolniczych. Silnik marki Deutz, o pojemności skokowej 6.1 litra, wspiera działania ciągnika, zapewniając doskonałą równowagę pomiędzy mocą a ekonomiką paliwową. Ciągnik współpracuje z siewnikiem, który jest kluczowym elementem w procesie wysiewu zbóż, co dowodzi wszechstronności zastosowania modelu M615 w rolnictwie. Kombinacja tych cech technicznych z efektywnym systemem przenoszenia mocy umożliwia płynną pracę nawet w trudniejszych warunkach terenowych, co jest nieocenione podczas intensywnych kampanii siewnych.

  • Haha 1



Rekomendowane komentarze

damianzbr napisał:

39 minut temu, Pietras892 napisał:

@damian jak tak oglądam te kombajny to najlepiej na miejscu polskiego rolnika to jakaś megę na 6klawiszach albo tx albo jd22xx. Wygodne robota idzie aż miło i sam sobie naprawisz. Ja mam starego dominatorka i nie zrobię mniej jak to tucano. Sam sobie naprawie a przygotowanie do sezonu to z jakies 2500zl z olejami gdzie jeszcze różne głupoty typu pasy łożyska się wymienia. Za 900zl założyłem sobie kolorowy ekran żebym widział tylko jak już jest ciemno czy słoma ładnie leci i idę jak zły. W tym roku dominator mi zakaprysilł z wysypem na ostatnim koszeniu i pasek jeden więc jak na kombajn wart 100tys nie ma co narzekać, kładę +200ha. zboża więc to o wiele za mało żeby pchać się w nowy który w utrzymaniu jest minimum 3xdrozszy. Z ciągnikami i ta elektronika to w każdej marce jest pojebane. W nh też idzie zdrowaśkę zmówić zanim to wszystko sie uruchomi😆

Żeby jeszcze miał 4x4, wagę, składaną rurę, 40km/godz, wilgotnościomierz, GPS i mapowanie to była by malina. :D

 

A ty kupując teraz nówkę to na co byś postawił? Zakładając czysto hipotetycznie?

 

Agco ma jeszcze dobre maszyny brałbym albo coś od nich albo dużego nh, zresztą ciężko by żyło się zdecydować, są jeszcze te ruski podobno też dobre ale to egzotyka bo tam już też jest elektronika o ile jest ruska . Kolega wziął tucano bodajże 470hybrydę to też już kilka sezonów kosii i fajnie to się sprawuje gdzie u niego jest tych 320ze 4 szt to podobno czekają aż tylko 5lat minie i z tym uciekają. W tym roku mu się grzał .Serwis był kilka razy nie mogli dojść, kazałem mu umyć wodą chłodnice tak zrobili i się naprawił, bo on tylko dmuchał 😁ale np główka kosy Ori ponad 1500zl.

4 minuty temu, Uziu92 napisał:

za 10 przyczepek masz nowe auto, że 4 już chyba sprzedałeś to jeszcze 6 tylko 😁

7 już poszło, tyle że miej na uwadze że zarobku na każdej jest ok.25%, materiał też kosztuje

w sumie to oglądałem nowego tipo, ok. 45tys.zł w bieda wersji za gotówkę, ale jak pomyślałem że nie dość że straszna bieda w środku, to i pod maską biednie, to odpuściłem

1 godzinę temu, zycietoniejebajka1 napisał:

@Rolnik7343

O co z tymi classami chodzi, bo ja trochę nie w temacie? 

Ano kupił 2 takie same z tego roku i tej samej ponad 200 koni mocy.

I oba się pier🤐olą, jeden stoi od kwietnia bo nie może jechać a drugi tak samo i to samo, 1000 godzin i nie ma czym robić, serwis ponad 60 razy był i co zrobią to znowu coś pada. Skrzynia, sprzęgła, hamulce, tylko silnik się kręci jeszcze.

  • Thanks 1

Kiedyś tu nasz forumowy guru żartował że Claas to nie ciągnik. I miał w tym 100%racji. Nowe duże claasy oprócz wyglądu to bieda i tyle. We Francji tego stoi multum...nikt się nie rwie do kupna ,a na wyspach to u każdego handlarza jakies axiony stoją z napisem specjal offer nawet nie wymeczone. Claas chyba najwięcej ich sprzedał właśnie tam. Podobno im lepiej wyposażony tym gorszy. Ja się cieszę bo już prawie miałem przyklepanego nowego i gdyby nie handlowiec ,który poleciał w ch. to pewnie miałbym teraz co miesiąc serwis😁 Wszyscy się śmieli z NH a w moich stronach kto wziął nh to dobiera następne też z tej marki i nic się nie dzieje z nimi

  • Like 1

to widzisz u mnie są dwa axiony 800 i 830 i ludzie chwalą nic się złego z nimi nie dzieje. natomiast żeby nie było gościu ma tucano kombajn 5 lat i zaczyna się sypać. przedstawiciel mówił, że właśnie średnio po 5 lat zaczyna się sypać to i owo łącznie z elektroniką , a serwis w porównaniu do nh bardzo drogi.

4 godziny temu, Rolnik1973 napisał:

Nie ma to niema

Ale co ja zobaczył to moje😁😁😁

Teraz już wiem że mój ursus nie jest wart 60 000 tylko 80 000👍🏻

A przyjdzie taki czas że będzie wart więcej niż te ulepy ulepione ze sterowników co stoją nowe na placu.

Tylko musi minąć parę lat żeby się ludzie przekonali.

Bo narazie to są podnieceni pięcioma tabletami w kabinie.

Ale przyjdzie taki czas że te tablety staną ➡kością w gardle⬅

A który u ciebie to ursus ?

Krzysztof81 napisał:

Stoją we Francji bo to dawny Renault i tamże klepany a żabojady patrioci. A Renault tak samo jak reszta - JD czy Case w latach 90 swietne maszyny (seria .54) a później z górki. Czyli tak po prostu ma być 😉

aresy w 6,garach też były dobre. 10kloca godzin to wytrzymywaly bez dotykania.W tych kanciakach renault to roznie bywało było coś takiego jak necta czy nectra to tam kabli jak w radzieckim sputniku bylo😁

Pietras892 napisał:

Krzysztof81 napisał:

Stoją we Francji bo to dawny Renault i tamże klepany a żabojady patrioci. A Renault tak samo jak reszta - JD czy Case w latach 90 swietne maszyny (seria .54) a później z górki. Czyli tak po prostu ma być 😉

aresy w 6,garach też były dobre. 10kloca godzin to wytrzymywaly bez dotykania.W tych kanciakach renault to roznie bywało było coś takiego jak necta czy nectra to tam kabli jak w radzieckim sputniku bylo😁

nie ujeżdżałeś przypatkiem takiego teraz w pługu?


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v