Firewall88899

Members
  • Ilość treści

    1201
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

284 Excellent

O Firewall88899

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

2905 wyświetleń profilu
  1. chyba taniej kupić od kogoś belki niż robić przepal paliwa
  2. to tylko 100 tys więcej niż ludzie płacą za 30 letnie zetory 7745
  3. te stare forterry bez ekologii mają jad, więc pewnie daje rade chociaż na dłuższą metę czy pracę na usługach to już męczarnie dla niego
  4. wiadomo, że tak. słyszałem historie handlowca jak dolewał po 2 litry oleju gdzie miska mieściła 3,5 litra :D ogólnie dla mnie 15 tys km na oleju to max pod warunkiem jazdy po trasie.
  5. z tym różnie bywa, bo jak ktoś wymienia olej nawet co 25-30 tys km, ale nie katuje auta po mieście lub na krótkich odcinkach to jest szansa ze nie trzeba od razu robić remontu. czasami takie auto po leasingowe z dużym przebiegiem ale jeżdżony po autostradach jest w lepszym stanie niż od dziadka co jezdzil po bułki do biedronki.
  6. jak kogoś nie stać na horsha albo amazone to kupuje biardzkiego, swoją robotę zrobi a tamte też nie są jakieś super bezawaryjne czyt. Łukasz Kłosowski
  7. oleje mają drogie, ale solidne meguin to to samo a trochę tańsze. dodatki też bezpieczne słowem nie jest to firma kogucik.
  8. jak kupisz np auto czy ciągnik z drugiej czy piątej ręki, gdzie przez 300 tys km czy 10 tys mth ktoś wymieniał olej w trybie long life czyli najczęściej jak mu się przypomniało to taka plukanka ma jak najbardziej sens. Przy pewnej historii serwisowej i racjonalnym interwale wymian oleju raczej zbędny zabieg.
  9. trzeba pamiętać, że takie "klasyczne" płukanki mają za zadanie głównie pomóc w zlaniu jak największej ilości oleju z miski, coś tam wyczyszcza ale bez szału. w starych silnikach może troche kompresja wzrosnąć poprzez odblokowanie zapieczonych pierścieni. trzeba tylko pamiętać, żeby uszczelnienie silnika było w miarę ok, bo plukanka może sprawić że tu i ówdzie zacznie się pocić i lac olejem.
  10. NAC nie jest zły, tam jest często problem ze zle ustawionym gaźnikiem fabrycznie dlatego nie chce palic na ciepłym.
  11. robi się ścieżki przy navi normalnie
  12. jedyne co to trzeba zasiać w terminie, zastosować nawożenie i ochronę na resztę rzeczy nie ma się wpływu zwłaszcza na pogodę i opady.
  13. i co będzie wymiana na nowy, czy będą to lepić?
  14. wytrzymują pod warunkiem wymian oleju na czas. widziałem takiego case z Francji z przebiegiem 25 tys mth, wizualnie padaka ale mechanicznie chodził
  15. coraz mniej ich w takim stanie :)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj