Kubota M115GX + Case  RB344
 

Kubota M115GX + Case RB344

  • 2653 wyświetleń


Rekomendowane komentarze

  • Nowicjusz
  • Robert702
  • 0 42
15 minut temu, pp1208 napisał:

to ten najmniejszy model z największym silnikiem 6,1 litra ?

Tak zgadza się. :) Podobno nie do zajebania jednostka 😛 

Edytowano przez Robert702

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Robert702
  • 0 42
17 godzin temu, podlaskirolnik napisał:

Jak wychodzi spalanie tej kuboty i jak radzi sobie z belarką? :) 

Z prasą chodzi bardzo dobrze czy to na włączonych nożach czy bez, nie ma najmniejszych problemów ani obaw że go zdusi czy coś ;) Spalanie jakie ma to w sumie zależy od operatora tego ciągnika ale jest w granicach 10litrów na godzinę, niebawem dodam może jakieś relacje czy coś i po patrze jakie spalanie tam jest dokładnie, ale w porównaniu do belarusa 820 który wcześniej chodził z tą prasą jest na pewno niższe.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kokoman0
  • 305 1784

Dużo nasz nabite na blacie już h? Ja prawie kupiłem m135gx ale zrezygnowałem po rozmowie z właścicielem takiej. 3500h w ładowaczu i przedni most do remontu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Robert702
  • 0 42
38 minut temu, kokoman0 napisał:

Dużo nasz nabite na blacie już h? Ja prawie kupiłem m135gx ale zrezygnowałem po rozmowie z właścicielem takiej. 3500h w ładowaczu i przedni most do remontu.

Jak na razie nie za dużo bo 200h.  Wiesz co na razie nie mam problemów i oby tak zostało ;) a jak będzie czas pokarzę 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 4653 8836
Dnia 14.10.2019 o 20:17, Robert702 napisał:

Tak zgadza się. :) Podobno nie do zajebania jednostka 😛 

Oby z tym podobno nie było tak jak z ta przednią osią bez przegubów znaną z wcześniejszych i mniejszych modeli. Też miała być podobno niezniszczalna a dostaje luzów szybciej niż klasyczne osie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Robert702
  • 0 42
2 godziny temu, hubertuss napisał:

Oby z tym podobno nie było tak jak z ta przednią osią bez przegubów znaną z wcześniejszych i mniejszych modeli. Też miała być podobno niezniszczalna a dostaje luzów szybciej niż klasyczne osie.

No ale co ma piernik do wiatraka? Ja pisze o silniku a nie o przedniej osi, a wracając do silnika no to konstrukcja ta sama od wielu lat tylko dołożone ad blue i dpf szybciej obstawiam że te systemy do oczyszczania spalin szlak trafi niż silnik ;) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 4653 8836

Użyłeś słowa podobno. Sęk w tym, że te ciągniki zbyt krótko są na rynku. Fakt jednostka nie wysilona. Ale w przypadku przedniej osi Kuboty bez przegubów tez wielu pisało, że podobno niezniszczalna. A teraz widać, że te osie sypią się szybciej niż te klasyczne.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sw_kamil
  • 159 718

A ten znowu swoje. Skoro tak się sypie to dlaczego sprzedaż Kuboty ciągle rośnie?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 4653 8836

Bo są stosunkowo tanie na tle konkurencji. Dodatkowo mają szeroką ofertę małych ciągników, których wiele marek cenionych na polskim rynku z wyższych i niższych pólek cenowych nie oferuje.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sw_kamil
  • 159 718

No sam sobie odpowiedziałeś. Stosunek ceny do jakości nie do przebicia. A że komuś coś się wcześniej popsuło niż powinno(niewykluczone że z winy użytkownika) to zdarza się także w każdej innej marce, także tych tak zwanych "Premium"

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 4653 8836

O stosunku ceny do jakości nie pisałem. Pisałem, ze są tańsze. Ale często też mają gorsze/starsze rozwiązania techniczne, gorsze materiały i gorsze osiągi. Na to, że dobrze się sprzedają choć nie najlepiej w Polsce ma wpływ bardzo szeroka gama czynników. Nie tylko stosunek ceny do jakości, który nie jest jakiś rewelacyjny. Po prostu są tańsze. Oczywiście te prostsze modele. Bo taki M7 zaczyna się od 280 tys. A to już nie mało za 4 cylindrowy traktor. I one już tak się dobrze nie sprzedają.

Co do awarii nigdy tego nie kwestionowałem, że każdy może się popsuć. Tylko zobacz sobie dyskusję w temacie o Kubocie z przed kilku lat gdy wchodziła na rynek. Ludzie choć jeszcze nie mieli, chwalili pod niebiosa. Gdy ciągniki zaczęły się pojawiać na rynku kolejno padały kolejne mity wychwalane pod niebiosa.

- z jednej fabryki od początku do końca - nie prawda

- z japońskich części - nie prawda, Sami użytkownicy pisali o częściach z innych krajów.

- pali mniej niż inne - nie prawda. Sami użytkownicy podawali spalanie podobne do podobnych ciągników podobnej mocy w podobnych pracach.

- niezniszczalne przednie osie - nie prawda.

Silnik 6,1 może i będzie trwały. Bo z dużej pojemności uzyskiwane są małe moce. Ale też w modelu 135 gx miał problem z uzyskaniem deklarowanej mocy a i spalanie wcale nie było niższe od konkurencji podobnej mocy. A wręcz wyższe.

 

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pp1208
  • 706 5987

Wykryłem mały błąd ;) Kubota M7 i MGX napewno nie jest tańsza od konkurencji tej samej mocy. Przerabiałem to

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Robert702
  • 0 42
1 godzinę temu, hubertuss napisał:

O stosunku ceny do jakości nie pisałem. Pisałem, ze są tańsze. Ale często też mają gorsze/starsze rozwiązania techniczne, gorsze materiały i gorsze osiągi. Na to, że dobrze się sprzedają choć nie najlepiej w Polsce ma wpływ bardzo szeroka gama czynników. Nie tylko stosunek ceny do jakości, który nie jest jakiś rewelacyjny. Po prostu są tańsze. Oczywiście te prostsze modele. Bo taki M7 zaczyna się od 280 tys. A to już nie mało za 4 cylindrowy traktor. I one już tak się dobrze nie sprzedają.

Co do awarii nigdy tego nie kwestionowałem, że każdy może się popsuć. Tylko zobacz sobie dyskusję w temacie o Kubocie z przed kilku lat gdy wchodziła na rynek. Ludzie choć jeszcze nie mieli, chwalili pod niebiosa. Gdy ciągniki zaczęły się pojawiać na rynku kolejno padały kolejne mity wychwalane pod niebiosa.

- z jednej fabryki od początku do końca - nie prawda

- z japońskich części - nie prawda, Sami użytkownicy pisali o częściach z innych krajów.

- pali mniej niż inne - nie prawda. Sami użytkownicy podawali spalanie podobne do podobnych ciągników podobnej mocy w podobnych pracach.

- niezniszczalne przednie osie - nie prawda.

Silnik 6,1 może i będzie trwały. Bo z dużej pojemności uzyskiwane są małe moce. Ale też w modelu 135 gx miał problem z uzyskaniem deklarowanej mocy a i spalanie wcale nie było niższe od konkurencji podobnej mocy. A wręcz wyższe.

 

Minie 10-15 lat i jak ciągnik będzie się sprawował dobrze to wtedy będę w stanie coś powiedzieć na jego temat, póki co jest nowy i jak to nowe. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 4653 8836
1 godzinę temu, pp1208 napisał:

Wykryłem mały błąd ;) Kubota M7 i MGX napewno nie jest tańsza od konkurencji tej samej mocy. Przerabiałem to

To, że M7 nie jest tania napisałem w tekście. Zaczyna się od 280 tys i to nie jest mało i te ciągniki już w rankingach sprzedaży nie brylują. Jeśli chodzi o MGX to pewnie jest tak, że jest konkurencja tańsza i droższa.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj