Gość Napisano Styczeń 21, 2020 (edytowany) A no właśnie. I takie turbiny, sprężarki klimy, sterownik el, itd. itd. pewnie też są podzielone na klasy jakościowe. I w zależności od tego jaki kod kreskowy jest nalepiony na ramie ciągnika podczas produkcji w fabryce, (kod kreskowy mówi jakie wyposażenie i z której szuflady mają brać do montażu np turbiny na stanowisku które jest odpowiedzialne za montaż turbin) I nawet ten monter / pracownik fabryki pewnie o tym nie wie. jedynie zarząd i kierownictwo najwyższego szczebla. Byłem w kilku fabrykach maszyn i wszędzie to samo. JD chyba ma 52 stanowiska. Ciągnik wisi na każdym stanowisku 15 min. Każde stanowisko odpowiada za montaż czego innego. Na pierwsze stanowisko wjeżdża na wieszakach goła rama z nalepionym kodem kreskowym. I na każdym stanowisku z tego co pamiętam były co najmniej 2 albo i trzy oddzielne skrzynie / szafki z zapakowanymi podzespołami (ja uważam że są 2 lub 3 bo też są podzielone na klasy jakościowe bo po co by trzymali w odzielnych niby takie same turbinki). Z tego co widziałem to montażysta skanerem przykłada do kodu kreskowego na ramie ciągnika i system mu wskazuje do której skrzyni ma sięgnąć po tą np. turbo sprężarkę. Proszę bardzo, unikalny kod wymagań klienta, a ja powiem poprawnie unikalny kod rozpoznania klienta w celu adekwatnego zaniżenia jakości: JA tam z nowych maszyn zrezygnować nie zrezygnuję. Ale chyba będę szukał możliwości zakupu ich za granicą. Samochody osobowe już można kupić od firm pośredniczących z pomięciem PL autoryzowanego dilera. Który i tak nic nie potrafi jak tylko kasować za wymiany oleju gwarancyjne, naprawiać koło w taczce i kroić na kliencie marży ile wlezie. Edytowano Styczeń 21, 2020 przez damianzbr Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się