Czarek525 91 Napisano Luty 9, 2019 Zaawansowany 91 1569 Luzy zaworowe były ustawiane w poprzednią zimę więc to odpada. Na pierwszy ogień pójdą wtryskiwacze a później pompa, ale postaram się aby jedno i drugie zostało zrobione w jednym czasie. W c330 jest podobna sytuacja. Na wiosnę wymieniliśmy końcówki wtryskiwaczy i w zakładzie ustawili je na 135. W zimie po kilku minutach dopiero odpala przy czym wypuszcza z siebie kłęby dymu. Jak będzie trochę wolnego czasu to odkręcę pompę i zawiezie się do regeneracji. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Witek2010 33 Napisano Luty 9, 2019 Zaawansowany 33 1474 Jutro wam tu odpisze co do rocznika i tych rzeczy co piszecie . Ale to prawda w Holandii wszystko można zrobić Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rafal4610 142 Napisano Luty 10, 2019 Zaawansowany 142 2017 U mnie to teraz pali od strzała. Gorzej było jesienią jak sie rozgrzał, bo dłuuuuuuugo kręcił zanim odpalił Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Witek2010 33 Napisano Luty 11, 2019 Zaawansowany 33 1474 Dnia 8.02.2019 o 15:14, rafal4610 napisał: Z tym pchaniem z góry to faktycznie coś jest. W porównaniy z 60-tką to w ogóle go nie pcha Biegi u mnie są w miare rozsądnie rozmieszczone. Najwięcej "jazdy" wajchą jest z 2 na 3 😆 No z każdej góry nawet po mokrej trawie mając z tyłu tak do 3,5 t to staje nawet chcąc wymusić poślizg a zrób to MTZ to zaraz na dole się jest a o c-360 to już nie mówię ale jeden napęd to ma co porównywać . Dnia 8.02.2019 o 19:48, Czarek525 napisał: @rafal4610 Jaką masz pompę? Lucasa czy sekcyjną ? @Witek2010 A w którym miejscu masz dźwignie zmiany biegów ? Obie po prawej stronie kierownicy czy jedna po prawej a druga po lewej ? Obie dźwignie po prawej stronie mam jedna pod drugą. Na jednej biegi 1-8 a druga i tu cała trudność większości ona sprawia bo tam jest w takiej kolejności: Wsteczny - Luz- terennowe-luz- pełzające (całkiem pchając wajchę do przodu) a szosowe są między wstecznym a terenowymi trzeba trafić na ten luz i cały lewarek wdusić "w podłogę" a potem przesunąć do przodu myśle że gorsze niż w ruskim. Ja mam Lucas tę pompę ale na szczęście jeszcze nic z nią nie było problemów. Ma w sobie guzik taki przyspieszacz jak jest zimny ciągnik trzeba wcisnąć bo inaczej nie pali zimny a potem już normalnie bez tego zapala. Dnia 8.02.2019 o 19:54, soltys48 napisał: Zapomnij, one były do 85' roku produkowane Twój musi być z NL sprowadzony to i dlatego taki rocznik Mój właśnie był sprowadzony z Holandii a tam różnie ciągniki własnie mają w dowodzie wbite, na szybach chyba jest właśnie 85. Oprócz tego w dowodzie 95 KM a tyle nie ma w rzeczywistości przecież. To jaką najlepiej mieć pompę w nim żeby najtaniej naprawiać ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rafal4610 142 Napisano Luty 13, 2019 Zaawansowany 142 2017 Mój ma w dowodzie 82KM i co xd Papier wszystko przyjmie. No ja tego guzika na pompie nie mam, ale w zime pali ładnie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się