Ford 6610
 

Ford 6610

  • 5620 wyświetleń

30-letni ford daje radę :D



Informacje o zdjęciu Ford 6610




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Czarek525
  • 91 1569

Luzy zaworowe były ustawiane w poprzednią zimę więc to odpada. Na pierwszy ogień pójdą wtryskiwacze a później pompa, ale postaram się aby jedno i drugie zostało zrobione w jednym czasie. W c330 jest podobna sytuacja. Na wiosnę wymieniliśmy końcówki wtryskiwaczy i w zakładzie ustawili je na 135. W zimie po kilku minutach dopiero odpala przy czym wypuszcza z siebie kłęby dymu. Jak będzie trochę wolnego czasu to odkręcę pompę i zawiezie się do regeneracji.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Witek2010
  • 33 1474

Jutro wam tu odpisze co do rocznika i tych rzeczy co piszecie . Ale to prawda w Holandii wszystko można zrobić 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafal4610
  • 142 2017

U mnie to teraz pali od strzała. Gorzej było jesienią jak sie rozgrzał, bo dłuuuuuuugo kręcił zanim odpalił

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Witek2010
  • 33 1474
Dnia 8.02.2019 o 15:14, rafal4610 napisał:

Z tym pchaniem z góry to faktycznie coś jest. W porównaniy z 60-tką to w ogóle go nie pcha :P Biegi u mnie są w miare rozsądnie rozmieszczone. Najwięcej "jazdy" wajchą jest z 2 na 3 😆

No z każdej góry nawet po mokrej trawie  mając z tyłu tak do 3,5 t to staje nawet chcąc wymusić poślizg a zrób to MTZ to zaraz na dole się jest a o c-360 to już nie mówię ale jeden napęd to ma co porównywać . 

 

Dnia 8.02.2019 o 19:48, Czarek525 napisał:

@rafal4610  Jaką masz pompę? Lucasa czy sekcyjną ?

@Witek2010  A w którym miejscu masz dźwignie zmiany biegów ? Obie po prawej stronie kierownicy czy jedna po prawej a druga po lewej ?

Obie dźwignie po prawej stronie mam jedna pod drugą. Na jednej biegi 1-8  a druga i tu cała trudność większości ona sprawia bo tam jest w takiej kolejności: Wsteczny - Luz- terennowe-luz- pełzające (całkiem pchając wajchę do przodu) a szosowe są między wstecznym a terenowymi trzeba trafić na ten luz i cały lewarek wdusić "w podłogę" a potem przesunąć do przodu  myśle że gorsze niż w ruskim. 

Ja mam Lucas tę pompę ale na szczęście jeszcze nic z nią nie było problemów. Ma w sobie guzik taki przyspieszacz jak jest zimny ciągnik trzeba wcisnąć bo inaczej nie pali zimny a potem już normalnie bez tego zapala. 

Dnia 8.02.2019 o 19:54, soltys48 napisał:

Zapomnij, one były do 85' roku produkowane

Twój musi być z NL sprowadzony to i dlatego taki rocznik

Mój właśnie był sprowadzony z Holandii a tam różnie ciągniki własnie mają w dowodzie wbite, na szybach chyba jest właśnie 85. Oprócz tego w dowodzie 95 KM a tyle nie ma w rzeczywistości przecież. 

To jaką najlepiej mieć pompę w nim żeby najtaniej naprawiać ? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafal4610
  • 142 2017

Mój ma w dowodzie 82KM i co xd Papier wszystko przyjmie. No ja tego guzika na pompie nie mam, ale w zime pali ładnie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj