Skocz do zawartości

Ursus c -360


sulos

w oddali c 385




Rekomendowane komentarze

5 godzin temu, ZELKOW napisał:

przy dużym motorze aż się prosi żeby wrzucić 6 bieg bo i na wolnych obrotach mało pali a zebrać też się potrafi, rozrząd dopuki chodzi to będzie chodził jak zacznie coś słychać to się będzie człowiek zastanawiał czy samemu robić czy jak, mam znajomego dobrego mechanika także koszty poza częściami duże nie wyjdą. Ostatnio u znajomego był gościo co robi dachy w górach i dla prestiżu kupił sobie audi Q7 5.0l silnik jak się dowiedział ile kosztują części wszyatkie żeby wymienić hamulce to zwątpił, ceramika u niego w aucie około 20tys a dał za niego 100tys i się zastanawia czy jest sens to trzymać

Zależy czy ma dwumasa 

Bo taka jazda tez nie wskazana na zbyt niskich obrotach , Ode mnie z pracy w mondeo 2.0 145km sprzęgło sie rozlecialo przy 240 tys km 

Ursusc385 napisał:

Sprzęgło trzyma, 2 lata już jeżdżę, podkręcony jest maks ile się da, zbiera się z dołu i wrażenie robi :)  Nie jedna osoba co ze mną jechała myślała, że pod maską ze 2.5 litra siedzi 🤣 A koszt czipa 200zł śmieszna cena, a ile radości daje :)

200 zł to pewnie jakiś chip box od chińczyka, który jedynie zwiększa ambicje posiadacza😁 A tak na serio, to chcąc dobrze zwiększyć moc, to bez dobrze dobranej mapy, dobrej diagnostyki silnika, hamowni i specjalistów się nie obędzie.. Wtedy masz odpowiednio zwiększoną moc i moment bez obaw o silnik, i pewność, że ta moc rzeczywiście jest.

W 1.9 TDI to ja robię czipa za 0,50 gr. Rezystor w czujniczek i już realnie +5 koni ale mentalnie ze 30 bo ciungnieee turbo że łohoho. Na wieś to tylko Kałdi w kombi co by zimnioki wozić w bagażniku więc nie dziwie się że ktoś narzeka na miejsce w S60 czy BMW skoro tam dwa worki i reszta na kolana.

O skodzie nie wspominam bo wiadomo, liczy się prestiż w 15 letnim stuclu więc skodzianka odpada :D 

Edytowane przez bears
39 minut temu, bears napisał:

... Na wieś to tylko Kałdi w kombi co by zimnioki wozić w bagażniku więc nie dziwie się że ktoś narzeka na miejsce w S60 czy BMW skoro tam dwa worki i reszta na kolana.

O skodzie nie wspominam bo wiadomo, liczy się prestiż w 15 letnim stuclu więc skodzianka odpada :D 

albo passat w kombi . w okolicy tego pełno ale po to by dojarke i konewki na łąki wozić albo kanistry na cpn

14 godzin temu, Firewall88899 napisał:

Właśnie oleju nie bierze, przynajmniej nie na tyle, żeby się tym martwić. A auto ze Skandynawii i pewnie klimat zrobił swoje. Szpachli brak jak coś.

a to dziwne bo producent w 2.0 tfsi 200km zakłada zużycie 0,7L na 1000km. Znajomemu w A5 prosto z salony brało w okolicach 0,9 zmienili pierścienie + tłoki w ASO i zużycie spadło do 0,7 ale dalej to dużo więc znowu audi trafiło do ASO a tam stwierdzili że to norma xd


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v