w oddali c 385
Gość Opublikowano 25 Stycznia 2019 3 minuty temu, bukat82 napisał: nie słyszałem o TDI DTI mój błąd 58 minut temu, mf362 napisał: 10 lyknie benzyny ale zero dynamiki Jest ona w gazie teraz bo na,paliwo by nie wyrobil , samochód w trase w autostradowe predkosci 😛 Jak rozpedzi sie to idzie gazu za 100zl to zrobi 2x300km bo tyle na do pracy w delegację , na benzynie to 250zl w jedną stronę jeszcze jak deptalo sie Mało tego gazu pali, ja liczyłem że taka wielka kolaboryna z 15 Lpg na 100 łyknie Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2447666
bratrolnika 29014 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Jak pisze że robi trasę kilkaset km to może i tyle spali, a na bujanie się do sklepu i do kościoła to pewnie te 15 wydoi Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2447671
Gość Opublikowano 25 Stycznia 2019 bo wtedy jazda stop hamulec dodać gazu Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2447675
DTaras 2457 Opublikowano 25 Stycznia 2019 "na starcie wolnossąca benzyna podobnej mocy nigdy nie ma startu do turbo diesla" - zależy kto startuje. Moment, moc... Moment jest potrzebny dla tego, co nie potrafi biegami operować. Różnica między doładowaną a wolnossaącą jednostką jest taka, że doładowany (szczególnie diesel) silnik od pewnych obrotów staje się mdły a wolnossący nie. Przewaga diesla ujawni się na krętym torze. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2447725
arturooo 127 Opublikowano 25 Stycznia 2019 1.8T ładnie się odpycha ale w a4, golf itp ale nie w a6, chyba że nie schodził by poniżej 3.5tys obrotów, ale wtedy spalanie nie będzie ciut większe od diesla tylko dużo większe. Powiedziałbym że w uturbionych dieslach trzeba umieć biegami operować. Wsadzić za fajerę kogoś kto całe życie jeździł benzyną to przy każdej zmianie będzie miał turbo dziurę. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2447726
mf362 1330 Opublikowano 25 Stycznia 2019 1 godzinę temu, Rolnik_z_Podkarpacia napisał: DTI mój błąd Mało tego gazu pali, ja liczyłem że taka wielka kolaboryna z 15 Lpg na 100 łyknie Szwagier oszczędza aby jak najlepszy wynik osiągnąć wiadomo jak but to 15 l gazu pójdzie 17 minut temu, arturooo napisał: 1.8T ładnie się odpycha ale w a4, golf itp ale nie w a6, chyba że nie schodził by poniżej 3.5tys obrotów, ale wtedy spalanie nie będzie ciut większe od diesla tylko dużo większe. Powiedziałbym że w uturbionych dieslach trzeba umieć biegami operować. Wsadzić za fajerę kogoś kto całe życie jeździł benzyną to przy każdej zmianie będzie miał turbo dziurę. Nie trzeba schodzić nizej niz 1800-2000 obr to turbo pracuje w zakresie efektywnie Czasem jeżdżę kuzyna bravo 1.9 i rzeczywiście turbo dziura slaby ale jak turbo strzala dostanie to szatan nie wiadomo kiedy i 180km/h osiaga Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2447735
stempos1980 7990 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Najbardziej turbo dziura to odczuwa się w silnikach że zwykłą turbiną Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2447739
mf362 1330 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Przed chwilą, stempos1980 napisał: Najbardziej turbo dziura to odczuwa się w silnikach że zwykłą turbiną Ten fiacik chyba ma zmienną geometrię ale nie wiem na sto procent Dla porównania peugeot 2.0'110km jest silniejszy przy niskich obr tzn 1500-1800 ale potem nie ma takiego kopa jak fiacik W bravo to takie uczucie na rondzie jakbym Seicento jechal taka turbo dziura ... Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2447742
arturooo 127 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Podstawa w tdi to niezapieczone łopatki w turbo, sprawny układ podciśnienia żeby geometria pracowała w całym zakresie, wężyki, wszystkie zaworki sterujące, gruszka, vacum i kilka innych rzeczy. Jeśli to wszystko jest sprawne to "dół" wcale nie jest taki zamulony. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2447745
Mati2812820 3588 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Wystarczy jechać na hamownię i będzie wiadomo czy coś nie dolega Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2447777
Genius9872 419 Opublikowano 25 Stycznia 2019 12 godzin temu, Rolnik_z_Podkarpacia napisał: Faktycznie mój błąd. Aczkolwiek nawet 2.0tdi nie ma polotu. Akurat mam vectre 2.0 tdi to troszkę mogę powiedzieć jak to chodzi Ale s60 już z silnikiem pewnie 2.4 ? d5 2,4 diesel Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2447808
Tomaszek8504 52 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Jeżdżę ostatnio Megane 3 1.2 Turbo 115KM i rewelacja, 1500obr i dostaje kopa, zwawy jak astra 1 1.6 16V wiele lepsze osiagi niz zwykly 1.6 podobnej mocy w tej budzie. Od 70km/h każe 6 wbijac i przy 2tys obr jest 100 ka. Na trasach schodzilem do spalania 5 litr bez problemu a dynamiczna jazda 6litr. Wystarczy prosty chip w dobrej firmie za 1500zl i mamy 145 koni Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2447809
Tomaszek8504 52 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Oczywiscie dobrze jezdzi w swojej klasie. Moje auto ma 211KM i to inna liga Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2447815
Genius9872 419 Opublikowano 26 Stycznia 2019 10 godzin temu, Tomaszek8504 napisał: Oczywiscie dobrze jezdzi w swojej klasie. Moje auto ma 211KM i to inna liga a co powiesz na 245koni i 500Nm ?:) Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2447947
corrado 401 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Skoro już mowa o mocach to co powiecie na 355km i 470Nm albo 340km i 760Nm. A6 z 355 konnym motorem na sprzedaż. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2447956
Tomaszek8504 52 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Jak o mocach to ten 1.8T jest latwy do modyfikacji ulubiony przez niektórych tunerow i 300kucy wytrzymuje bez kucia. Kolega zrobił teraz chip Renault Megane 2.0 T, seria 220KM teraz ma 305 ale cooler kosztował 3 tysie. Elestycznosc ma od 80 do 120 na 3 biegu 3 sekundy, na 4 4s i na 5 5s. Osobiscie taką moc to chcialbym tylko na tylną os jemu to na trojce buksuje a najlepiej quattro idealny stały napęd a BMW idrive i VW 4matic się chowają Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2448053
corrado 401 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Jak nie chce się palić gumy to quattro pięknie się w tym sprawdza, a polecieć boczkiem też ładnie można jak się chce i trochę kucy ma. Trzyma się jak przyklejona ale jak się już odklei to pozamiatane. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2448105
bratrolnika 29014 Opublikowano 27 Stycznia 2019 (edytowane) ccbc Edytowane 8 Listopada 2019 przez bratrolnika Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2448995
DTaras 2457 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Turbo dziura, turbo rura. Turbiny puchną to raz a dwa nie robiliby biturbo gdyby wystarczyło vtg. Ptzykładem silniki V6 i V8. Dizle mają po tezy turbiny a w benzynce wystarczy kompresor albo po jednej na każdą głowicę. Moc i moment i zależność między nimi to klucz. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2449015
Firewall88899 291 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Ursusc385 napisał: Pisałem że dużo benzyny pali czytać ze zrozumieniem. Instalacja grubo ponad 2 tys kosztowała. Badziew taki, że ch*j. Ciągle jezdzij ustawiaj, bo to kicha bo to prycha, zima zanim mi się przełączył na gaz musiałem kilka km zrobić... Super oszczędności Zbiornik gazu max 350km, jedz w trasę i co chwila tankuj.... nigdy więcej tego g*wna, gaz jest do zapalniczek nie do samochodu. Porównując a3 1.8 125km benzyna, do a6 1.9 tdi 131km - to a6 go objezdza kiedy chce i jak chce, mimo że jest dużo cięższy a moc praktycznie taka sama. Ten gaz to Ci chyba jakiś partacz zakładał z tego co piszesz. Prawidłowo założona instalacja, oczywiście na dobrych komponentach i nie ma siły, że to nie będzie chodzić. Co więcej, częstokroć na LPG silnik lepiej chodzi niż na Pb - taki paradoks. No, ale tak jak mówię, prawidłowy montaż i wystrojenie to 3/4 sukcesu. A za ponad jak to napisałeś grubo ponad 2000 zł to raczej normalna cena instalacji renomowanego producenta, a nie jakieś fajerwerki. Zależy jeszcze jaki motor, bo są silniki, które nawet na najprostszych i najtańszych instalacjach będą hulac jak złoto, a są bardziej wymagające i wtedy byle Janusz tego w garażu nie założy poprawnie. A co do temp przełączania to zazwyczaj jest to jakieś 30/40 stopni i w zimie to jest jakieś 3-4 km, albo z 5-10 minut na postoju - naprawdę pozre wtedy duze ilości tej beny :D Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2449019
Ursusc385 1759 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Fabrycznie chyba było 60 stopni, na 40 stopni to mi przestawili po czasie, a i tak ch*jnia bo silnik zimny to po odpuszczeniu pedału gazu potrafił zgasnąć zakładała firma jedna z lepszych w okolicy, silnik audi 1.8 125 km podobno dobry do lpg Chcecie to sobie zakładajcie LPG, dla mnie to jedno wielkie gówno i bardzo się cieszę, że się tego pozbyłem. Teraz mam diesla i dużo mniej problemów z nim i nie zamierzam przez najbliższe parę naście lat przestawiać się na co innego Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2449026
Firewall88899 291 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Nie ma takiej opcji, żeby silnik gasl na gazie. Ktoś Ci to poprostu spier.. albo coś źle zamontowane albo ustawione, ale najpewniej jedno i drugie. Akurat 1.8 125km od vaga to był mega paliwozerny silnik, kumpel to miał kiedyś w passacie to to chlalo ponad 10 lekko licząc, oczywiście Pb bo gazu nie miał. Generalnie ja tam mam gaz i jestem zadowolony, przez prawie 4 lata jazdy dołożyłem może ze 300 zł na serwis i jakieś drobne naprawy/wymiany. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2449032
arturooo 127 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Ja mam też nie miłe doświadczenia z lpg. Fakt że były to instalacje starej generacji ale odkąd wszedłem w diesle nawet nie spojrzę w str lpg. Oprócz niskich kosztów tankowania co jest niezaprzeczalne nie widzę żadnego plusa. Częste tankowania i zapas się wala po bagażniku. Gdyby lpg był taki super to by wychodził w autach jako podstawowe paliwo. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2449035
Renault85-15TX 190 Opublikowano 27 Stycznia 2019 21 minut temu, Firewall88899 napisał: Nie ma takiej opcji, żeby silnik gasl na gazie. Ktoś Ci to poprostu spier.. albo coś źle zamontowane albo ustawione, ale najpewniej jedno i drugie. Akurat 1.8 125km od vaga to był mega paliwozerny silnik, kumpel to miał kiedyś w passacie to to chlalo ponad 10 lekko licząc, oczywiście Pb bo gazu nie miał. Generalnie ja tam mam gaz i jestem zadowolony, przez prawie 4 lata jazdy dołożyłem może ze 300 zł na serwis i jakieś drobne naprawy/wymiany. Dalej słuchaj bajek kumpla o 1.8 125km że jest paliwożerny. Mam tą jednostkę u siebie w A3 i nie wiem co bym musiał robić żeby to 10l spaliło, w trasie schodzę poniżej 6 w cyklu mieszanym max 8. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2449047
Firewall88899 291 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Widzisz z dieslami producenci mieli tyle wpadek, a nadal je produkują bo inaczej by się świat posypal przez to, że nagle ropa stała by się nie potrzebna nikomu. Akurat lpg to bardzo dobre paliwo i dużo bardziej ekologiczne niż on i pb, tylko u nas w Polsce jest taki mit że gaz to do kuchenek i dla biedaków. Np diesel nie nadaje się do jazdy po mieście na krótkie dystanse, bo wtedy zlopie ropy raz tyle co na trasie. Zależy jak kto jeździ i ile robi km. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/745685-ursus-c-360/page/9/#findComment-2449052
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się