Skocz do zawartości

MTZ


seweryn20

Błoto i sól na ciągniku po trzydziestu godzinach solenia. To ostatni sezon  zimowy na następny już nie wyjeżdżam. Bo jeszcze ze trzy lata i mu tylko skrzynia z niego zostanie.

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

No niestety sól swoje zrobiła.  Przez wiosnę, lato, jesień będzie ciężko ale w w zimie stawiam go na remont  i do odnowienia  wizualnie. Żal mi go jak diabli wolę mniej zarobić a ciągnik oszczędzić.

Odnośnik do komentarza

Zostaną  nic ogólnie zmieniał nie będę. Pług w zimie dalej będzie w użyciu ale żadnego solenia nie chcę widzieć. Najważniejsze rdzy się pozbyć , farbę nałożyć tam gdzie jej już nie ma czy nie będzie, poprawki porobić, ramka drzwi prawych do wymiany, obie bocznych okien do wywalenia, tylną raczej zrobię.   Zmian raczej żadnych nie będzie bo wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza

Ale przecież ty masz solić po drogach a nie po ciągniku ;p i jakby nie patrzeć gorzej mają ci co jadą za tobą

Tym złomem to jeszcze wyjedziesz od czasu do czasu, reszta jeździ po tej soli całą zimę. Może warto było by go po prostu umyć po takich 30 godzinach?

Odnośnik do komentarza

Myślałem że ciągnik w takiej robocie zarabia na siebie i Ciebie więc i koszty remontu powinny być wliczone w cenę, chyba że nie rozumiem. 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
młody28 mówisz, że złom a w twojej galerii widzę tylko starego "złoma" 60-tkę, więc trochę nie rozumiem.. Wg mnie fajny i ladny ciągnik, na AF widać ktory MTZ Seweryna, wyróżnia się
Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Dzagus97 napisał:

A właśnie się zastanawiałem jak tam z opłacalnością przy tym odśnieżaniu ;)?

Coraz gorzej. Godzin mało, kiepski dochód zjada utrzymanie działalności, sprzęt zużywa się bardziej niż w jakiejkolwiek innej robocie. Pomalutku zarobek spada do zera.

4 godziny temu, mlody28 napisał:

Ale przecież ty masz solić po drogach a nie po ciągniku ;p i jakby nie patrzeć gorzej mają ci co jadą za tobą

Tym złomem to jeszcze wyjedziesz od czasu do czasu, reszta jeździ po tej soli całą zimę. Może warto było by go po prostu umyć po takich 30 godzinach?

Gdybyś pomyślał choć trochę wpadł byś na to że to sól właśnie z drogi. Pomijam fakt że ciągnik już czysty. 

2 godziny temu, bears napisał:

Myślałem że ciągnik w takiej robocie zarabia na siebie i Ciebie więc i koszty remontu powinny być wliczone w cenę, chyba że nie rozumiem. 

Ciągnik zarabia ale ta kwota jest coraz mniejsza i  przestaje rekompensować o wiele większe zużycie maszyny niż w jakiejkolwiek innej pracy.

1 godzinę temu, lukasz0920 napisał:

Taki złom to nie szkoda w sól. Najwyżej pomalujesz ale swoje zarobisz i go wymienisz na lepszy

Złom czy nie to właśnie   taki najlepiej znosi tą robotę żeby januszom jak ty nogi się nie rozjeżdżały na drodze.

Odnośnik do komentarza

My sypiemy  praktycznie 100% ciągle nawet jak spadnie 20 mm śniegu. Debilizm taki ze głowa boli. Ja na jednym wyjeździe robię średnio od 90-170 kilometrów i ciągnik od solanki na drodze jest calutki biały i ubłocony.  Mycie, ropowanie pomaga w niewielkim stopniu a faktycznie sól znika z ciągnika dopiero koło lipca. Ja 7 albo 8 sezon jeżdżę. jak 4 lata temu były śniegi to się tyle nie sypało, mrozy były znów tak nie rdzewiało. Teraz temperatury cały czas na plusie i sól robi masakrę dosłownie. Umyjesz płynami, chemią, na polu ciepło a z  ciągnika woda spływa.  Wszystko dla tego bo debile nie potrafią prowadzić samochodu w zimowych warunkach kiedy spadnie ledwo kilka cm śniegu. Ja im życzę by wróciły się lata 90-te. 70% dzisiejszych kierowców zesra się a z domu nie wyjedzie.

Odnośnik do komentarza
otóż to choc ja jestem mlody to wedlug mnie ludziom sie w du..ch poprzewracalo spadnie 5 cm sniegu i odrazu kleska chcieli by zeby przed każdym jechal plug
Odnośnik do komentarza

A ja podziwiam checi i pracowitosc oraz udoskonalenia jakie robi seweryn20 w swoim ciagniku moim zdaniem jest to najbardziej zmodernizowany mtz jakiego do tej pory widzialem.

Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, seweryn20 napisał:

My sypiemy  praktycznie 100% ciągle nawet jak spadnie 20 mm śniegu. Debilizm taki ze głowa boli. Ja na jednym wyjeździe robię średnio od 90-170 kilometrów i ciągnik od solanki na drodze jest calutki biały i ubłocony.  Mycie, ropowanie pomaga w niewielkim stopniu a faktycznie sól znika z ciągnika dopiero koło lipca. Ja 7 albo 8 sezon jeżdżę. jak 4 lata temu były śniegi to się tyle nie sypało, mrozy były znów tak nie rdzewiało. Teraz temperatury cały czas na plusie i sól robi masakrę dosłownie. Umyjesz płynami, chemią, na polu ciepło a z  ciągnika woda spływa.  Wszystko dla tego bo debile nie potrafią prowadzić samochodu w zimowych warunkach kiedy spadnie ledwo kilka cm śniegu. Ja im życzę by wróciły się lata 90-te. 70% dzisiejszych kierowców zesra się a z domu nie wyjedzie.

Bo dziś każdy składa na drogowców. Jakę kiedyś do Płocka droga jak droga zimą (czarna nie ślisko) na CB lament że ślisko i drogowcy nic nie robią.

Dziś zimówki ABS EBS i wiele innych wydziwień ale najbardziej zawodzi człowiek bo uważa że mając te nowinki w aucie to zawsze będzie jechał tak samo jak latem po suchej nawierzchni. W radiu gość mówił aby tak jeździć aby żaden z tych systemów nie musiał zadziałać podczas jazdy.

Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, RyszardOchdzki napisał:

Wg mnie fajny i ladny ciągnik, na AF widać ktory MTZ Seweryna, wyróżnia się

Też tak uważam .:10_wink:

Odnośnik do komentarza
Seweryn no jest w tym prawda zw trochę śniegu i klęska żywiołowa, jak w tym roku spadło 25 cm za jedną noc to paraliż w całej okolicy drogi odśnieżone a ludzie jada jak by lodowisko było
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v