New Holland T5.95
 

New Holland T5.95

  • 5802 wyświetleń

Nawożenie pod 3 pokos.

Ciągnik w lekkiej pracy pali 3,5-4 l na godzine. Myślę, że dobry wynik ;)


Informacje o zdjęciu New Holland T5.95

Zrobione z HUAWEI HUAWEI CUN-L21

  • 3.5 mm
  • 779/1000000
  • f f/2.0
  • ISO 85

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • damianzetor9540
  • 2705 13749

U mnie TL100A z beczką 5 tyś też się zmieści w 5 l na godzinę, jeśli się spokojnie jeździ. :) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • robertrolnik27
  • 226 1794

nie wiem czy wada, jakies zabezpieczenie puscilo sworzen wypadl i silnik co raz glosiej zaczal chodzic no i nowy silnik jest, niby nowy bo tego ja pewien nie jestem no ale coz. Zdaniem serwisanta olej nawet po 100 h powinien byc w miare jasny a u mnie po 90 od wymiany czarny, chyba normalne ze olej z ciemno zoltego czy tam brazowego robi sie czarny?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • robertrolnik27
  • 226 1794

jeszcze jest takie jakby stukanie z tylu przy rozdzielaczu jakby na elektrozaworach przy kazdym uzyciu hydrauliki. Przy skreconych kolach jak zachamuje normalne ze wlacza sie naped puszczam chce ruszyn (ciagle na skreconych) i slysze jak wylacza sie naped niby nic ale troche denerwuje a po za tym ciagnik taki jaki chcialem, bardzo skretny wygodny dobra widocznosc malo pali agregat 4.2 z uni pociagnie w transporcie czuje kazda gorke, moze po gwarancji troche koni przybedzie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DzikiSimental25
  • 54 1877

Z tymi usterkami typu wyłącza się napęd itd. jak pisałeś to udaj się do serwisu niech go porządnie ogarną. Co to za ciągnik jak się napęd wyłacza.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Camel_2159
  • 96 672

Stukanie na elektrozaworach, jest normalne zamyka lub otwiera to jakis dzwiek wydaje. Przy hamowaniu, wlacza sie napęd automatycznie, jesli nie był wcześniej załączony po puszczeniu hamulca napęd się wyłącza

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • robertrolnik27
  • 226 1794

dzikisimental nie rozumiesz to nie pisz. camel dokladnie o tym pisze wiem ze to normalne ale jak puszczam hamulec wylacza sie i slychac to na skreconych kolach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PerezStunt
  • 131 635

Czyli to prawda co mówią o seriach t4 i t5 że są awaryjne... u mnie w czerwonym odpowiedniku t4 też byly jaja...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pedro2
  • 7226 12101

A to jeszcze mało się stało na 110 godzin pracy żeby przyznać że nie są dopracowane? Lipa trochę, a jeszcze nie jesteś pewien czy nowy silnik włożyli...
Końcówka produkcji starej serii to już powinno być wszystko tip top, strach pomyśleć co z nową będzie się działo. Nie jesteś pierwszy niestety dużo ludzi narzeka na t5, więc nie ma sensu oszczędzać... brać t6 te juz trochę pewniejsze

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • robertrolnik27
  • 226 1794

przeciek na pompie od womu, pod obciazeniem walek sie wylaczal. Jakas chropowata powierzchnia byla na walku i uszczelniacze poszly, teraz zrobione i zobaczymy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj