Claas Matador
 

Claas Matador

  • 4231 wyświetleń


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • claasmercator
  • 10 190

Ale właśnie możliwe że głupie to to nie jest. Brak problemów z zapowietrzaniem gdy coś nie domaga.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • claas26
  • 2 91

Właśnie pewnien mechanik dawno temu doradził że to pomoże na problemy z zapowietrzaniem.Okazało sie że to nie to ale zbiornik już tak został:) W niczym nie przeszkadza tylko ciężko sie leje paliwo;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7979 20600

i tak popatrzec na kontrast, w tych latach co robili tego madatora to u nas w polce byly vistule a moze i juz Z040, start  był dla obu firm równy w miare, a patrzcie jak przez te 50 lat claas poszedł do przodu, a co zostało z FMZ ? nic, 30 lat tłuki to samo, zamiast isc z postępem, co prawda wyszło te kilka dynamików i bsów co było to ciut nowsze, ale za to claas teraz ma lexiona. Cos poszlo nie tak.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394

Przydomek EL podnosi rangę Matadorowi :D

a tak serio to szkoda,że dzisiejsze maszyny nie są tak proste i solidne...owszem wyglądają może ładniej ale ile trzeba rozbierać w razie awarii a w tamtych czasach wszystko na wierzchu było więc łatwo było w porę zobaczyć usterkę a potem ja usunąć.

Co do tego co napisał Uziu to cóż...pozostaje nam tylko żal,że stało się tak jak się stało.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2652 10465

Pod koniec lat 60 i na początku 70 takie case był mniej więcej na równi z c-385 a dzisaj wystarczy porównać gdzie są te firmy. Komuchy na początku umiały zerznac z innych w miarę nowoczesne konstrukcje, ale głąby kapusciane zamiast zrobić modernizację to nic nie robili bo głupi polski chłop przez ich zasrany system musiał brać co było

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7979 20600

Właśnie na początku nasze i zachodnie maszyny były bardzo podobne, techniczne też, ale u nas niestety zostało to szybko w tyle

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • claas26
  • 2 91

Claas dawniej pracował na 11ha.Teraz zastąpił go Sampo 500 ale mam sentyment do niego i szkoda mi go sprzedać na żyletki:) Ma swoją wiatę i zawsze zaczynam nim żniwa i kończe ostatni kawałek.To taka moja świecka tradycja:) A co do naklejki na tyle to moje dzieci oglądają jakąś bajkę o piłkarzach i jest tam piłkarz który się nazywa EL Matador i umyślały sobie że muszą to dopisać do Matadora:)

pozdrawiam

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TylkoOkragly
  • 259 2206

Wystarczy porównać NRD i RFN u jednych mercedesy u 2 trabanty :) FMŻ upadło bo PGR upadły i nie było stałych odbiorców,kto dawniej posiadał 100ha własnego pola?Nie modernizowali bo Bizon był na 10 lat a nie na 40  :DNa wsi też takiego posiada ale kupił teraz dominatora 66 ale pierwszy wjazd w jeczmien i już awaria i to nie mała bo skrzynia wiec kosił matadorem:)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cyprian1219
  • 368 2118

Widze że między matadorem standard a giganem jest ogromna różnica... A te koła ma oryginalne? Śmieszne małe przy nim.
A nie lepiej sprzedać? Może za 8tys ktoś to kupi.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj