DEUTZ-FAHR agrolux410
 

DEUTZ-FAHR agrolux410

  • 9126 wyświetleń

Nowy nabytek


Informacje o zdjęciu DEUTZ-FAHR agrolux410

Zrobione z samsung SM-J710F

  • 3.7 mm
  • 1/33
  • f f/1.9
  • ISO 40



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28759 18354

Gratuluję, który to już ciągnik u ciebie, piąty, dobrze licze?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Wojtas56
  • 44 284

Ursus c-330m Ursus c-360 MF-255 Mtz-82 Valtra mezo 6550  Valtra n122 Deutz-Fahr a co do hektarów to prawie 80

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28759 18354

Dopiero teraz znalazłem w twojej galerii c330. Ładne stado. Aby było komu nimi robić wszystkimi. Na trzech masz ładowacz, dobrze licze?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Wojtas56
  • 44 284

tak na 3 Ale na niebieską valtra z czerwonej mogę przełożyć bo pasuje

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pablo-17
  • 11 271

Kolego po co Ci aż tyle ciągników?aż trzy z turami? Tylko nie traktuj tego jako krytyki

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Wojtas56
  • 44 284

c-330 nie jest aż tak sprawne i wygodne jak valtra i Deutz a mam takie dwa pomieszczenie gdzie stoją byki i jalówki i valtra tam nie wchodzi bo jest zbyt wysoka a a tym wiadomo usuwanie obornika będzie sprytnie szło a poza tym przyda sie on do grabiarką roztrząsarki np wałowanie takie drobne prace polowe jest to ciągnik kompaktowy niewielkich rozmiarów a za tym idzie że wszędzie nim wiadę a do ładowacza jest to bardzo sprytny ciągnik

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pp1208
  • 706 5987

Ładnie wyglada, ładna cena tylko ciekawe jak bedzie służył.... oby dobrze !

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394

Miałem na testach i na pierwszy rzut oka ciągnik nawet fajny. Największym chyba plusem jest cichy i ekonomiczny silnik Deutza bez DPF, EGR i innych gówien. Trochę nie bardzo jednak z ergonomią a do ładowacza nadaje się słabo bo dźwignia rewersu mechanicznego jest z prawej strony więc przy pracy z ładowaczem będzie brakowało rąk.

Moim zdaniem dobry ciągnik do pracy przy sianie ale w wersji bez kabiny bo w tej jest cholernie głośno.

Na testy miałem właśnie bez kabiny a później kolega kupił z tą kabina i byłem w szoku jak tam w środku jest głośno w porównaniu do tego samego ciągnika bez kabiny.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Wojtas56
  • 44 284

jest to silnik 4-cylindrowy z turbiną o mocy 75 koni co do rewersu to można jakoś poradzić a z tym że jest głośny w kabinie to sie z Tobą nie zgodzę. owszem poprzednie jego wersję były bardzo glośne sam dealer to powiedział a ten ma już wygłuszenie i bez problemu słychać w nim radio

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Autofan
  • 26 299

Czy kole mógłby zamieścić więcej zdjęc tego ciągnika, także jakieś jak w środku jest wykonany, bo interesuje mnie taki ale 62KM, jak spalanie wygląda w nim?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Wojtas56
  • 44 284

spalanie jest nieduże dokładnie nie powiem bo mało jeszcze nim robiłem 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Wojtas56
  • 44 284

Jest dość wysoka i nie weszła by do budynku a po drugie to cena

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394

jest to silnik 4-cylindrowy z turbiną o mocy 75 koni co do rewersu to można jakoś poradzić a z tym że jest głośny w kabinie to sie z Tobą nie zgodzę. owszem poprzednie jego wersję były bardzo glośne sam dealer to powiedział a ten ma już wygłuszenie i bez problemu słychać w nim radio

Wygłuszenie czyli tapicerka to nie wszystko. Ważne jest to jak kabina jest zamocowana na ciągniku. Tu jest tak,że kabina staje się pudłem rezonansowym. Swego czasu JD w serii 5xxxe też montował te kabiny ale się wycofali i dają teraz swoją oryginalną. Żeby nie podnosić ceny wykończenie środka bardzo odbiega od droższych modeli a mimo to w środku jest bardzo cicho mimo tego,że 3 cylindrowy JD pracuje bardzo głośno i nie przyjemnie dla ucha.

Deutz ma pod tym względem dużo lepszy i cichszy silnik ale przy tej kabinie tego nie czuć. Jak będziesz miał okazję to przejedź się u dilera tym ciągnikiem bez kabiny to zobaczysz jaka jest różnica. Ogólnie silnik jest w nim bardzo dobry i mało pali a do tego w razie potrzeby dość łatwo można zwiększyć moc do 80-85 KM bez szkody dla silnika, sprzęgła i przekładni.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Bazinga
  • 0 7

Ogólnie silnik jest w nim bardzo dobry i mało pali a do tego w razie potrzeby dość łatwo można zwiększyć moc do 80-85 KM bez szkody dla silnika, sprzęgła i przekładni.

W jaki sposób mozna zwiekszyc moc?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394

Nie wiem dokładnie ale mechanik z DF mówił,że w tym modelu jest to łatwe i nie ma dużych kosztów zwiększenia mocy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394

chiptuning ?

To jest prosty silnik bez sterowania elektroniką więc żaden chip tylko pewnie zmiana dawki paliwa plus może coś przy turbinie trzeba pogrzebać. Mogą być też inne wtryski ale tak jak napisałem nie wiem dokładnie. Na testy ciągnik przywieźli mi sprzedawca i mechanik,który mówił,że już zwiększali w nich moc i,że jest to proste i tanie. Nie dopytywałem już o szczegóły bo w sumie podjąłem już decyzję o tym co kupię a,że nie był to ten Deutz to nie zadawałem zbędnych pytań.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj