Kubota m110gx-II
 

Kubota m110gx-II

  • 10475 wyświetleń

Jeszcze tuz, kogut, obciążniki i niedługo odbiór ;)


Informacje o zdjęciu Kubota m110gx-II

Zrobione z Apple iPhone 6s

  • 4.2 mm
  • 1/100
  • f f/2.2
  • ISO 25



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • kamil16251290
  • 381 6709

Co do świateł to w każdym ciągniku powinny być dodatkowe światła drogowe na wysokości połowy kabiny.

Na montowni w Niemczech są dwa stanowiska gdzie montują ciągniki już na gotowo jak pod klienta czyli przednie tuzy, ładowacze Kuboty, ogólnie wyposażenie na full ale zawsze gdy jest na ciągniku tuz lub ładowacz są zakładane dodatkowe lampy (Wasema).

Założenie takich lamp u dilera to nie problem też  bo w GX są do tego mocowania jak i instalacja elektryczna :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394

Ciekawa informacja ale szkoda,że Ty to wiesz i tu piszesz a potencjalny klient u większości dilerów nie zostanie o tym powiadomiony bo albo sami o tym nie wiedzą albo to olewają.

Zawsze byłem zdania,że niestety większość ciągników ma za nisko fabryczne światła drogowe i jeśli pracują jako "gołe" ciągniki to pół biedy ale dziś przecież większość ciągników sprzedaje się albo z przednim TUZem albo z ładowaczem albo z jednym i drugim. Przy takim położeniu świateł jazda na przykład z kosiarką zawieszoną na przednim TUZ jest możliwa tylko ze światłami roboczymi na dachu a to przecież nie jest zgodne z przepisami...a przecież wystarczy montować zamiennie lub jako dodatkowe światła takie jak są na ładowarkach lub koparko ładowarkach.

Jeszcze jedno mam pytanie do Ciebie Kamilu. Czy wiesz coś na temat świateł postojowych w Kubotach i z jakiego powodu ich nie ma ? W ciągnikach kabinowych chyba nawet nie ma we włączniku takiej funkcji. U mnie w wersji bez kabiny przełącznik ma narysowany symbol "postojowych" ale nie da się w tą pozycję przełączyć.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymolus
  • 3 342

Mam nadzieję, że z ciągnika będę zadowolony. Nie podoba mi się tylko fakt że felgi są z pronara...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dachu127
  • 80 1113

te felgi to akurat najsolidniejsza rzecz w tym ciągniku więc raczej powinieneś się cieszyć. ...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymolus
  • 3 342

te felgi to akurat najsolidniejsza rzecz w tym ciągniku więc raczej powinieneś się cieszyć. ...

 

sugerujesz że ciągnik sam w sobie jest słaby ? Cenowo wychodzi podobnie jak DF 5120C tylko w DF nie podoba mi się kabina... a 5120 bez C czyli z tą lepszą, komfortową kabiną było 40 tyś droższe. Kubote m110 miałem na testach chyba 3 dni i wrażenie bardzo dobre robiła. Jedynie co mi się nie podobało to to, że jak miała ciężko to nie reagowała na gaz wgl... mówię tutaj o orce. Postanowiłem na Kubotę gdyż blisko jest serwis, i gwaracja 3 lata. Do ciągnika dołożyłem szersze opony z przodu, wałek eco, pneumatykę i TUZa. Ciągnik bedzie pracował z pługiem, prasą, rozrzutnikiem i innymi większymi maszynami. Pola mam porozrzucane stąd też Kubota,  w transporcie bedzie ekonomiczna chyba.  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamil16251290
  • 381 6709

@extrabyk, niestety nie wiem czemu nie ma postojówek oddzielnie. Chyba po prostu ot takie japońskie "widzimisie".

 

Układ pneumatyczny jest w standardzie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymolus
  • 3 342

@extrabyk, niestety nie wiem czemu nie ma postojówek oddzielnie. Chyba po prostu ot takie japońskie "widzimisie".

 

Układ pneumatyczny jest w standardzie.

to dziwne... dealer mnie się pytał czy z czy bez...  Możesz mi coś więcej powiedzieć o tych ciągnikach ? Widzę, ze masz z nimi styczność, jak z awaryjnością ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamil16251290
  • 381 6709

Pneumatyka jest zawsze montowana w Polsce, chyba że złożysz zamówienie że nie chcesz jej to wtedy na montowni nie będą jej montować a nie praktykuję się demontowania bo do niczego innego jej nie założysz.

Co do ciągnika to zbytnio nie ma o czym pisać, nie powinieneś mieć z nim większych problemów chyba że na własne życzenie. Pilnuj filtra powietrza pneumatyki żeby sprężarka nie zaczęła wywalać oleju silnikowego odpowietrznikiem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymolus
  • 3 342

Panowie jak już tak rozmawiamy, to jaki pług do niego ? obrotowe 4 czy większe 3 ? Jak miałem ciagnik na testach zapiąłem go do tych co mam czyli 4x40 zagonowe, warunki orki były trochę cieżkie ponieważ było mokro i wywieziony był obornik. Mimo to z tym pługiem śmigałem ok 9 km/h, głębokość orki 25-30 cm.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość STIG0013

Napisano

  • Gość STIG0013

Jaka gleba, teren, zakamienienie ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość STIG0013

Napisano

  • Gość STIG0013

a kamienie ? Jeśli wystarczy kołek ścinany to może i 4 coś jak akpil km 80. Jak resor albo hydraulika to duże 3 chyba jednak. Jest na tym forum osoba której w modelu 9540(chyba tak to się nazywa) pod pługiem 1300 ramię podnośnika zmieniło się w banan

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dachu127
  • 80 1113

szymolus nie mam nic do tego ciągnika ale felgi Pronar są bardzo solidne. poczytaj sobie na necie o ich procesie produkcji.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymolus
  • 3 342

szymolus nie mam nic do tego ciągnika ale felgi Pronar są bardzo solidne. poczytaj sobie na necie o ich procesie produkcji.

z tego co wiem felgi Pronara są dobre. Jak byłem na praktykach w anglii też się z felgami pronaru spotkałem. Dziwi mnie fakt, że ciągnik niby japoński a felgi od pronaru mają... Seria M7 już felgi ma inne ( nie pronar) z tego co zauważyłem na placu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymolus
  • 3 342

a kamienie ? Jeśli wystarczy kołek ścinany to może i 4 coś jak akpil km 80. Jak resor albo hydraulika to duże 3 chyba jednak. Jest na tym forum osoba której w modelu 9540(chyba tak to się nazywa) pod pługiem 1300 ramię podnośnika zmieniło się w banan

kołek w zupełności wystarczy ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pp1208
  • 706 5987

z tego co pamiętam to Pronar jest najwiekszym producentem felg w Europie. także doświadczenie ma :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394

sugerujesz że ciągnik sam w sobie jest słaby ? Cenowo wychodzi podobnie jak DF 5120C tylko w DF nie podoba mi się kabina... a 5120 bez C czyli z tą lepszą, komfortową kabiną było 40 tyś droższe. Kubote m110 miałem na testach chyba 3 dni i wrażenie bardzo dobre robiła. Jedynie co mi się nie podobało to to, że jak miała ciężko to nie reagowała na gaz wgl... mówię tutaj o orce. Postanowiłem na Kubotę gdyż blisko jest serwis, i gwaracja 3 lata. Do ciągnika dołożyłem szersze opony z przodu, wałek eco, pneumatykę i TUZa. Ciągnik bedzie pracował z pługiem, prasą, rozrzutnikiem i innymi większymi maszynami. Pola mam porozrzucane stąd też Kubota,  w transporcie bedzie ekonomiczna chyba.  

Niestety w transporcie albo jedziesz max 35 albo pali dużo...to jest wada serii GX bo nie mają w tej swoja drogą super skrzyni funkcji nadbiegu na najwyższym przełożeniu.

Niech Cię też nie dziwi słaba reakcja na gaz przy dużym obciążeniu bo silnik dość mały a moment obrotowy na kolana nie powala ale...właśnie dzięki tej skrzyni biegów jak się nauczysz reagować w porę przy pracy z ręczną zmianą biegów i nauczysz ustawiać odpowiednio parametry przy pracy na automacie to nawet nie zauważysz,że momentu brakuje.

Co do felg z Pronaru to bez obaw. Oni robią najlepsze felgi z dostępnych na rynku i większość ciągników oraz maszyn rolniczych w Europie i nie tylko schodzi z taśm produkcyjnych właśnie na felgach z Pronaru a w tym również tak "legendarne" i drogie Fendty.

Kubota jest sprzedawana (również w Polsce) na swoich felgach pod warunkiem,że klient nie chce kupić ciągnika na felgach pełnych. Jeśli chce bo nie będzie potrzebował regulacji rozstawu kół a z racji pracy z ciężkimi maszynami lub ładowaczem potrzebuje solidnego rozwiązanie to wtedy można kupić Kubotę na pełnych felgach i to są właśnie felgi z Pronaru.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rozal22
  • 19 673

@szymolus i tak będziesz się cieszył. Hejtem się nie przejmuj. Najważniejsze żeby się nie psuła jednostka poważnymi awariami. A spalanie to tak jak dobór kobiety dla siebie - rozumiesz?

pozdro

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cccepik
  • 33 431

faktycznie walnąłem głupotę z tym momentem. Jest zupełnie odwrotnie, tak jak piszesz. Tutaj 370 Nm jest stosunkowo uzyskiwane przy dość niskich obrotach, co chyba się chwali. Miałem takowy ciągnik na testach i mocy mu nie brakowało ;)

Co innego jest jak w tej klasie ciągnika masz 480 Nm u konkurencji też nisko i jeszcze bez dpf

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymolus
  • 3 342

@szymolus i tak będziesz się cieszył. Hejtem się nie przejmuj. Najważniejsze żeby się nie psuła jednostka poważnymi awariami. A spalanie to tak jak dobór kobiety dla siebie - rozumiesz?

pozdro

czym tu się przejmować ;) Ciągnik sam wybrałem, testowałem 110gx i dla mnie podoba się. Spory silnik ale z mniejszym momentem być może będzie żywotniejszy ;). Pożyjemy, zobaczymy. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj